eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa kampanii reklamowej Muzeum Historii Żydów Polskicj prowadzonej na nośnikach reklamy zewnętrzneh w terminie 01-30.09.2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Warszawa: Obsługa kampanii reklamowej Muzeum Historii Żydów Polskicj prowadzonej na nośnikach reklamy zewnętrzneh w terminie 01-30.09.2015 r.
Numer ogłoszenia: 111622 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212530 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kampanii reklamowej Muzeum Historii Żydów Polskicj prowadzonej na nośnikach reklamy zewnętrzneh w terminie 01-30.09.2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kampania wizerunkowa outdoorowa wystawy stałej Muzeum na nośnikach typu Frontlight i Citylight w Warszawie. Lokalizacja: Ul. Rakowiecka, Puławska, Al. Niepodległości, Al. Jana Pawła, ul. Burakowska, Al. Solidarności, Dworzec Wschodni, Targowa, Armii Ludowej, Krucza, Marszałkowska, Nowolipki, Piękna, Pl. Konstytucji, Podwale, Świętokrzyska, Warecka, Waryńskiego, Krasińskiego, Toeplitza..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clear Channel Poland Sp. z o.o., Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23054,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28355,19

  • Oferta z najniższą ceną: 28355,19 / Oferta z najwyższą ceną: 28355,19

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 litera a, ponieważ zachodzi przesłanka, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Clear Channel Poland Sp. z o.o. ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa jest jedynym i wyłącznym zarządcą oferowanych nośników reklamowych we wskazanych lokalizacjach przez Muzeum, co potwierdziło w przesłanym oświadczeniu. Są to miejsca przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego, z marketingowego punktu widzenia w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach w centrum Warszawy a także głównych szlakach komunikacyjnych. Częściowo nośniki wybrane są w pobliżu Muzeum. Format oferowanych i lokalizacje nośników są dobrane pod typ reklamy, czyli format głównie plakatowy. Większe nośniki są umieszczone tak, żeby odbiorca mógł z łatwością przeczytać nasz przekaz. W celu promocji wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich niezbędne jest przeprowadzenie dużej kampanii reklamowej. Kampania będzie miała charakter informacyjno-wizerunkowym na terenie Warszawy. Clear Channel Poland Sp. z o.o. jest jedynym przedsiębiorstwem posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej na wskazanych przez Zamawiającego adresach i nośnikach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.