eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin › Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Pelplin: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku)
Numer ogłoszenia: 11161 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295877 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pelplin, plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 61, faks 536 14 64.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin (realizacja uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie Nr IV/20/10 z dnia 29 grudnia 2010 roku). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: skala opracowania 1: 2 000, obszar opracowania ma powierzchnię około 227 ha, opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania terenu objęte zostaną następujące tereny: obecnie zbudowane i zainwestowane we wsi oraz ich otoczenie, tereny przewidziane w zmianie studium pod nowe funkcje inwestycyjne, strefa ochrony ekspozycji historycznego układu ruralistycznego wsi Rajkowy, tereny rolnicze znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie terenów inwestycji planowanej elektrowni i inwestycji z nią powiązanych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map, opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego część obrębu geodezyjnego Rajkowy, gmina Pelplin, oraz opracowanie ekofiziograficzne i opracowanie dokumentów strategicznej oceny oddziaływania ustaleń planu na środowisko, współpraca z właściwą komisją urbanistyczno - architektoniczną, w tym: prezentacja projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na posiedzeniu komisji urbanistyczno - architektonicznej, jak również na innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Pelplinie, przygotowanie wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (sporządzenie odpowiedniej ilości kopii projektów planu zagospodarowania przestrzennego), ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień oraz sporządzenie wykazu: wniosków, opinii, uzgodnień wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia, przygotowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego do wyłożenia do publicznego wglądu, udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu zagospodarowania przestrzennego, udział w dyskusji publicznej, zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawach uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu zagospodarowania przestrzennego, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień, przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami celem przedłożenia Radzie Miejskiej w Pelplinie do uchwalenia stosownie do art.12 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, sporządzenie dokumentacji formalno -prawnej prac planistycznych stosownie do §9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu projektu planu zagospodarowania przestrzennego do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawnymi, prognoza oddziaływania ustaleń planu na środowisko przyrodnicze- zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - będąca podstawa do sporządzenia zał. do uchwały o planie dot. kosztów realizacji infrastruktury będącej zadaniem własnym gminy i zasadach ich finansowania (problematyka i zakres zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 4. Wykonawca będzie także zobowiązany do: przygotowania kopii uchwalonego projektu planu zagospodarowania przestrzennego w ilości zgodnej z umową, tj.: a) 5 egz. opracowania w wersji papierowej i elektronicznej oraz załączników graficznych w wersji elektronicznej, b) 1 egz. w wersji elektronicznej XML, w przypadku zmian ustawowych w okresie obowiązywania umowy - Wykonawca będzie zobowiązany do ich uwzględnienia oraz dostosowania projektu planu zagospodarowania przestrzennego do nowych przepisów prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studiu uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego. 5. Obowiązki Zamawiającego: wykonanie czynności administracyjnych i formalno-prawnych wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym związanych z procedurą sporządzania projektu planu zagospodarowania przestrzennego, na żądanie Wykonawcy - przekazanie lub udostępnienie do wglądu wszelkich materiałów i danych będących w posiadaniu Zamawiającego, a niezbędnych do sporządzenia projektu planu zagospodarowania przestrzennego, udostępnianie własnych pomieszczeń na okres uzgodnień i wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu zagospodarowania przestrzennego. 6. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo-Realizacyjne DOM sp. z o.o., ul. Kościuszki 34G, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.