eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dot. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Zespole Szkół Samorządowych w Sycewicach Gmina Kobylnica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Kobylnica: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dot. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Zespole Szkół Samorządowych w Sycewicach Gmina Kobylnica.
Numer ogłoszenia: 111589 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 842-90-70, fax 059 842-90-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.gminyrp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dot. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w Zespole Szkół Samorządowych w Sycewicach Gmina Kobylnica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z malowaniem ościeży. Uwaga: okna z profili PCV (kolor biały) min. 4-ro komorowych, szyby zespolone jednokomorowe (thermofloat) - o współczynniku przenikania ciepła dla okna min. k=1,1 W/m2K. Okna w salach lekcyjnych wyposażone w nawiewniki higroskopijne o wydajności 20-50 m3/h. a) typ 01 - 88 szt. (2,00 x 2,00), b) typ 02 - 11 szt. (2,00 x 1,40), c) typ 03 - 8 szt. (2,00 x 0,80), d) typ 04 - 2 szt. (0, 80 x 0,80), e) typ 05 - 2 szt. (1,70 x 1,40), f) typ 06 - 1 szt. (1,70 x 2,00), g) typ 07 - 19 szt. (1,70 x 0,80), h) typ 08 - 4 szt. (1,40 x 0,80), - wymianę parapetów zewnętrznych na parapety metalowe z blachy powlekanej (kolor ciemny brąz) na uchwytach montażowych, - regulację i malowanie krat zewnętrznych (kolor brąz), - wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej na PCV wraz z obróbką i malowaniem ościeży - szt. 3; Uwaga: drzwi PVC pełne (kolor biały) - kompletne z ościeżnicą. 2) zadanie nr 2 - wymianę stolarki drzwiowej wzdłuż ciągów komunikacyjnych wraz z obróbką ościeży. Uwaga: drzwi metalowe pełne malowane proszkowo (kolor biały) - kompletne z ościeżnicą. a) typ 0,90 - 27 szt., b) typ 0,80 - 7 szt., c) typ 0,70 - 20 szt., - wymianę stolarki drzwiowej w węzłach sanitarnych na płytowe laminowane Uwaga: drzwi płytowe wewnętrzne pełne: wypełnienie -płyta wiórowa, okleina dwustronna - płyta HDF, wykończona okleiną CPL 0,2mm - gładka (kolor biały). a) typ 0,80 / kabiny - 20 szt., b) typ 0,80 - 6 szt.,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał , iż: 1) posiada doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną dot. budowy budynku lub remontu budynku o wartości nie mniejszej niż 100% ceny zadeklarowanej w ofercie przez Wykonawcę, 2) dysponuje co najmniej jedną osobą , która: a) posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub ogólnobudowlanej; b) jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 5.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy usta¬nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 5.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.3.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 6.0 niniejszej SIWZ. 5.3.3 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 5.4 Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie ( wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Pod¬wykonawcom
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.0 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1 Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych dot. budowy lub remontu budynku sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 1 SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 6) dokumenty stwierdzające, że osoba lub osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ . 6.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.3 W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 6.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 2. 6.5 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.7 Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobylnica ul.Główna20, 76-251 Kobylnica.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Kobylnica w terminie do dnia: 24.07.2007 r. do 13:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dot. wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół Samorządowych w Sycewicach Gmina Kobylnica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - zadanie nr 1 - wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z malowaniem ościeży. Uwaga: okna z profili PCV (kolor biały) min. 4-ro komorowych, szyby zespolone jednokomorowe (thermofloat) - o współczynniku przenikania ciepła dla okna min. k=1,1 W/m2K. Okna w salach lekcyjnych wyposażone w nawiewniki higroskopijne o wydajności 20-50 m3/h. a) typ 01 - 88 szt. (2,00 x 2,00), b) typ 02 - 11 szt. (2,00 x 1,40), c) typ 03 - 8 szt. (2,00 x 0,80), d) typ 04 - 2 szt. (0, 80 x 0,80), e) typ 05 - 2 szt. (1,70 x 1,40), f) typ 06 - 1 szt. (1,70 x 2,00), g) typ 07 - 19 szt. (1,70 x 0,80), h) typ 08 - 4 szt. (1,40 x 0,80), - wymianę parapetów zewnętrznych na parapety metalowe z blachy powlekanej (kolor ciemny brąz) na uchwytach montażowych, - regulację i malowanie krat zewnętrznych (kolor brąz), - wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej na PCV wraz z obróbką i malowaniem ościeży - szt. 3; Uwaga: drzwi PVC pełne (kolor biały) - kompletne z ościeżnicą..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dot. wymiany stolarki drzwiowej w Zespole Szkół Samorządowych w Sycewicach Gmina Kobylnica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - zadanie nr 2 - wymianę stolarki drzwiowej wzdłuż ciągów komunikacyjnych wraz z obróbką ościeży. Uwaga: drzwi metalowe pełne malowane proszkowo (kolor biały) - kompletne z ościeżnicą. a) typ 0,90 - 27 szt., b) typ 0,80 - 7 szt., c) typ 0,70 - 20 szt., - wymianę stolarki drzwiowej w węzłach sanitarnych na płytowe laminowane Uwaga: drzwi płytowe wewnętrzne pełne: wypełnienie -płyta wiórowa, okleina dwustronna - płyta HDF, wykończona okleiną CPL 0,2mm - gładka (kolor biały). a) typ 0,80 / kabiny - 20 szt., b) typ 0,80 - 6 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.