eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › "Budowa żłobka w Kurzętniku, ul. Kościuszki 36, 13-306 Kurzętnik"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111577 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Kurzętnik: "Budowa żłobka w Kurzętniku, ul. Kościuszki 36, 13-306 Kurzętnik"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 520248-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 94861 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kurzętnik, krajowy numer identyfikacyjny 53826000000, ul. ul. Grunwaldzka 39, 13306 Kurzętnik, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4740515, 056 4748282, faks 564 748 284, e-mail zppf@kurzetnik.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa żłobka w Kurzętniku, ul. Kościuszki 36, 13-306 Kurzętnik"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IRG.271.31.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane w zakresie: wykonanie wykopu pod fundament z zachowaniem szczególnego bezpieczeństwa pod nadzorem uprawnionej osoby, wylanie ław fundamentowych, budowa ścian fundamentowych oraz nośnych z wykonaniem wieńców, budowa konstrukcji dachu, ocieplenie stropu nad piętrem, wykonanie ścian zewnętrznych, wykonanie ścian wewnętrznych konstrukcyjnych oraz ścianek działowych (ścianki z płyty laminowanej wys. 130cm, forma i kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem), w celu dopasowania do pozostałego wyposażenia. wykonanie robót elektrycznych i sanitarnych, wykonanie podłóg i posadzek, roboty malarskie wykończeniowe wewnętrzne oraz zewnętrzne, izolacja termiczna ścian zewnętrznych, roboty tynkarskie zewnętrzne oraz wewnętrzne. Ściany murowane bez rdzeni. P. 23.6 opisu technicznego -wszystkie elementy żelbetowe wykonać z betonu B25". Drzwi zewnętrzne zaprojektowane jako stalowe można wycenić jako aluminiowe. Drzwi wewnętrzne: D9, D10, D11 są aluminiowe- reszta drzwi wewnętrznych to płytowe. tylko drzwi D9, D10, D11 są przeszklone - w drzwiach D6 i D8 należy wykonać z naświetle górne zgodnie z zestawieniem. Z uwagi na dużą szerokość okapów (80cm) oraz mocowanie stolarki 20cm od lica ściany z izolacją, zrezygnowano z daszków nad wejściami. Cokoły płytki klinkierowe, wykończenie kominów- cegła klinkierów. Sufity z płyt gipsowo- kartonowych GK 1x 1,25cm , pomieszczenia sanitarne i kuchenne płyta wodoodporna GKI 1x1,25cm, kotłownia 3x1,25cm z płyty GKF. Gwarancja na urządzenia dotyczące wentylacji będzie traktowana na pełen okres zgodnie z umową, nie według kart producentów. Brak dokumentacji geologicznej. Zamawiający precyzuje, że na podstawie badań geologicznych wykonywanych dla działek sąsiednich stwierdzono występowanie piasków średnich o stopniu zagęszczenia Id=0,4 oraz nasypów budowlanych o miąższości ok. 1,0m ze żwiru i pospółki (o stopniu zagęszczenia Id=0,35). Nie stwierdzono występowania wody gruntowej. W przedmiarze robót instalacji sanitarnych uwzględniono umywalki zlewozmywaki brodziki miski ustępowe. Montaż daszków nad wejściami do budynku jest bezzasadny. Parapety wewnętrzne typu postforminig gr 28 mm (alternatywnie komorowe z PCV). Malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych pastelowych bez żadnych dekoracji ściennych. Siatki przeciw owadom należy zamontować we wszystkich pomieszczeniach kuchennych. Pod drogami należy uwzględnić ułożenie rur ochronnych. Klamki metalowe w drzwiach. Drzwi balkonowe musza otwierać się na zewnątrz. Nawiewniki zamontować we wszystkich oknach. Całe drzwi Dz1 i Dz2 wykonać ze szkła bezpiecznego. System docieplenia elewacji należy przyjąć tynk mineralny malowany farbą akrylową. Na rysunkach elewacji budynku A7 i A8 należy użyć materiału: okładziny dekoracyjne z elementów drewnopodobnych, listwy drewnopodobne wykonane z polistyrenu ekstrudowanego XPS wykończone siatką z włókna szklanego i warstwą strukturowanej masy akrylowej. Wykończenie paneli w kolorze brązowym. Elementy mocowane za pomocą kleju dyspersyjnego na podkładzie gruntowym. Rysunek widoczny na elewacji A7 nie należy go ujmować w wycenie. Glazury będą układane z płytek o jednolitym kolorze bez ozdobnych elementów wyjątkiem są łazienki dla dzieci gdzie należy przyjąć w każdej 2.0 m2 glazury dekoracyjnej. Współczynnik przenikania ciepła dla okien wynosi 1.1 Wm2K drzwi zewnętrzne 15 W/m2K. Grzejniki posiadają osłony. Opaska wokół budynku (drenaż ze żwiru 0,2 m x 05 m oraz obrzeże betonowe 8x30 cm). Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi. Zakres prac nie obejmuje wycinki drzew i krzewów. Teren pod budowę jest wolny od zabudowań. Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie zadania oraz pozyskanie opinii Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Nadzoru Budowlanego leży po stronie Wykonawcy. W pierwszym roku trwania gwarancji przeglądy odbywać się będą co kwartał w następnych latach co pół roku. Elementy p. poż. tj. gaśnice i oznakowanie ewakuacyjne po stronie Zamawiającego. Wykonanie instrukcji pożarowej budynku oraz planu ewakuacji również po stronie Zamawiającego. Projektowany obiekt jest parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej udoskonalonej. Obiekt jest czterobryłowy, każda z części przykryta jest dachem dwuspadowym. W budynku przewidziano również kuchnię oraz część administracyjno- biurową. Wykonanie ogrodzenia. Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe. * Powierzchnia użytkowa m2 1038,24 * Powierzchnia zabudowy m2 1403,41 * Powierzchnia ruchu m2 183,46 * Powierzchnia kotłowni m2 14,86 * Kubatura m3 6905,68 * Wysokość m 6,28 * Kąt nachylenia dachu ? 15 Uwaga: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy. Postępowanie przetargowe obejmuje wyłącznie zakres I etapu realizacji inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45315100-9, 45300000-0, 45331100-7, 45321000-3, 45421000-4, 45330000-9, 45342000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2086280.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "LUBTECH" Sp. z o. o., lubtech@lubtech.pl, Fijewo 50A , 14-260, Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2952000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2952000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3506065.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.