eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › modernizacja dachów budynków pawilonów handlowo-usługowych na targowisku miejskim przy ul. Wały Chrobrego w Głogowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Głogów: modernizacja dachów budynków pawilonów handlowo-usługowych na targowisku miejskim przy ul. Wały Chrobrego w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 111567 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głogowskie Obiekty Usługowe , ul. Wita Stwosza 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8334845, faks 076 8352208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/gou/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja dachów budynków pawilonów handlowo-usługowych na targowisku miejskim przy ul. Wały Chrobrego w Głogowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana pokrycia dachowego poprzez nabicie płyty OSB gr. 15 mm na całej powierzchni dachu na istniejącym pokryciu z gontów papowych i pokrycie połaci dachów dachówką bitumiczną, demontaż i wymiana wszystkich podbitek okapów z desek, demontaż i wykonanie nowych obróbek blacharskich, demontaż i montaż nowych rynien. Zakresem robót będą objęte nst. obiekty (numery pawilonów ) 4-9, 10-15, 16-25, 26-33, 34 37, 38-40. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.24.10 - Konstrukcje dachowe 44.11.25.10 - Gonty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp, 3) wykonali w okresie pięciu lat minimum 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna wykonanie pokrycia dachowego o pow. min 200 m2. 4) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł . 6) posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp żąda następujących dokumentów: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez Zamawiającego. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ . 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 4 do SIWZ, 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 100.000,00 - zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/gou/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 67-200 Głogow ul. Wita Stwosza 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba firmy: 67-200 Głogow ul. Wita Stwosza 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.