eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i podzespołów komputerowych (Zp/pn/9/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Dęblin: Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i podzespołów komputerowych (Zp/pn/9/2008)
Numer ogłoszenia: 111564 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837100, fax 081 8837103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i podzespołów komputerowych (Zp/pn/9/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i podzespołów komputerowych do siedziby Zamawiającego w Dęblinie, przy ul. Dywizjonu 303 nr 12; 2) opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Formularza oferty zawartego w Dziale II SIWZ; 3) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30231300-0 - komputery biurowe; 30200000-1 - urządzenia komputerowe; 30231000-7 - komputery i drukarki; 33195100-4 - monitory 30260000-9 - serwery; 30213100-6 notebooki; 30231220-5 peryferia komputerowe; 30240000-3 oprogramowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.10.00-7, 33.19.51.00-4, 30.26.00.00-9, 30.21.31.00-6, 30.23.12.20-5, 30.24.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 25.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 5) przedstawienie wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia w życie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy przedstawienie wykazu za ten okres, dostawy zawarte w wykazie powinny odpowiadać swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykaz powinien zawierać dane dotyczące wartości, przedmiotu, dat wykonania dostaw, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały należycie wykonane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - zał. Nr 1 do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do oferty; 4) wykaz zrealizowanych dostaw przez Wykonawcę wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały należycie wykonane - zał. Nr 3 do oferty; 5) podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do oferty; 6) wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 5 do oferty; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 10) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6 i 7, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał wymagane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin, ul. 2 Pułku Kraków 20, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: kancelaria jawna Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 nr 14, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy komputerowe biurowe - 73 szt. 2. Zestaw komputerowy biurowy (z monitorem 24) - 1 szt. 3. Monitory - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebooki - 22 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.