eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Zadanie 19"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem odnów nawierzchni dróg powiatowych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111552 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Mińsk Mazowiecki: Zadanie 19: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem odnów nawierzchni dróg powiatowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519598-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 71158670000000, ul. ul. Warszawska 219, 05300 Mińsk Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 582 891, faks 257 582 891, e-mail zdpmm@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiatminski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie 19: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem odnów nawierzchni dróg powiatowych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP. 3-343/35/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad odnową nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej na drodze powiatowej: a) nr 2235W Redzyńskie - Laliny, od km 4+675 do km 5+325, dł. 650,00mb, gmina Latowicz; b) nr 2233W Rozstanki - Strachomin - Borki, od km 2+440 do km 2+940, dł. 500,00mb, gmina Latowicz; c) nr 2244W Siennica - Łękawica - Cegłów, od km 7+420 do km 8+400, dł. 980,00mb, gmina Cegłów; d) nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew, od km 8+700 do km 9+420, dł. 720,00mb, gmina Cegłów; e) nr 2256W Wola Rafałowska - Guzew - Mała Wieś - Kuflew, od km 6+245 do km 6+895, dł. 650,00mb, gmina Mrozy; f) nr 2257W Dąbrowa - Trojanów, od km 2+604 do km 3+554, dł. 950,00mb, gmina Mrozy; g) nr 2222W ul. Sosnkowskiego, od km 13+870 do km 14+215, dł. 345,00mb, miasto Mińsk Mazowiecki; h) nr 2249W Kałuszyn - Garczyn Mały - Czarnogłów - Wiśniew, od km 2+200 do km 3+000, dł. 800,00mb, gmina Kałuszyn, Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie prowadzony nadzór obejmuje m. in.: - korekcyjne frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogowych ulepszonych, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej. Część 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad odnową nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej na drodze powiatowej: a) nr 2206W Dobre - Kąty Borucza - Krawcowizna, od km 0+700 do km 1+350, dł. 650,00mb, gmina Dobre b) nr 2208W Radoszyna - Drop - Nojszew, od km 0+000 do km 0+700, dł. 700,00mb, gmina Dobre c) nr 2222W Dębe Wielkie - Chrośla - Jedrzejnik - Kędzierak, od km 5+530 do km 6+130, dł. 600,00mb, gmina Dębe Wielkie d) nr 2218W Dębe Wielkie - Pustelnik - Helenów, od km 6+000 do km 6+600, dł. 600,00mb, gmina Dębe Wielkie e) nr 2202W Stary Konik - Halinów - Mrowiska - Chobot, od km 5+130 do km 6+050, dł. 920,00mb, gmina Halinów f) nr 2203W Wielgolas Brzeziński - Desno - Chobot - Kąty Goździejewskie, od km 5+600 do km 5+850, dł. 200,00mb, gmina Halinów g) nr 2218W Dębe Wielkie - Pustelnik - Helenów, od km 9+950 do km 10+450, dł. 500,00mb, gmina Stanisławów h) nr 2212W Jędrzejów - Jakubów - Dobre, od km 3+500 do km 4+000, dł. 500,00mb, gmina Jakubów i) nr 2226W Jakubów - Wiśniew - Kluki, od km 3+500 do km 3+850, dł. 350,00mb, gmina Jakubów, Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie prowadzony nadzór obejmuje m. in.: - oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogowych ulepszonych, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71631300-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11321.34
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH, Janusz Sabok , janusz.sabok@wp.pl, ul. Dąbrówki 37/18, 05-300 , Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9840.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000.08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10317.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROKOMPLEX Krzysztof Popławski, drokomplex@gmail.com, ul. Sienkiewicza 22, 05-300 , Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14268.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.