eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej przeciwpożarowej i zwykej przenzczonej do zamontowania na budynku Internatu Zespolu Państwowych Szkól Plastycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Kielce: Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej przeciwpożarowej i zwykej przenzczonej do zamontowania na budynku Internatu Zespolu Państwowych Szkól Plastycznych
Numer ogłoszenia: 111546 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych , ul. Radiowa 3, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449065, faks 041 3446804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plastyk.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespól Szkól.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej przeciwpożarowej i zwykej przenzczonej do zamontowania na budynku Internatu Zespolu Państwowych Szkól Plastycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - stolarka drzwiowa i okienna przeciwpożarowa a) drzwi stalowe dwuskrzydłowe o wymiarach zewnętrznych brutto 1590 x2,062 mm (sxh) o klasie odporności ogniowej EI45-E90 (I izolacja termiczna) - 6 szt. b) okna oddymiające wykonane z profili PCV o podwyższonej wytrzymałości i o wymiarach zewnętrznych brutto: - 950 x 750 mm (sxh) - 2 szt. - 900 x 820 mm (sxh) - 2 szt. Część II - stolarka drzwiowa i okienna zwykła a) drzwi wykonane z profili aluminiowych półtoraskrzydłowe o wymiarach zewnętrznych brutto: - 1300 x 2100 mm (sxh) - 2 szt. b) okna z profili PCV o wymiarach zewnętrznych brutto - 950 x 1150 mm (sxh) - 2 szt. - oznaczenie umowne 01 - 870 x 1150 mm (sxh) - 2 szt. - oznaczenie umowne 02 - 870 x 750 mm (sxh) - 2 szt. - oznaczenie umowne 04 - 900 x 1120 mm (sxh) - 2 szt. - oznaczenie umowne 05 - 900 x 1120 mm (sxh) - 2 szt. - oznaczenie umowne 06 - 900 x 820 mm (sxh) - 2 szt. - oznaczenie umowne 08.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.12.22.20 - 28.12.22.20 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu 25.23.41.00 - 25.23.41.00 28.11.23.30 - 28.11.23.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składając ofertę winien do niej załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu podatkowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków udziału w postępowaniu, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 a, b i c powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plastyk.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strona internetowej zamawiającego www.plastyk.kielce.pl bądź na wniosek wykonawcy można debrać w siedzibie Zamawiającego w budynku Internatu pok. 17 za kwotę 10 zl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: ZPSP przy ul. Radiowej nr 3 , 25-314 Kielce - sekretariat pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.