eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Budowa budynku garażowego dla ambulansów sanitarnych WSPR SPZOZ w Łomży Numer sdprawy:1-G-2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Łomża: Budowa budynku garażowego dla ambulansów sanitarnych WSPR SPZOZ w Łomży Numer sdprawy:1-G-2009
Numer ogłoszenia: 111522 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 216-62-15, faks 086 2163063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wsprlomza@a4.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku garażowego dla ambulansów sanitarnych WSPR SPZOZ w Łomży Numer sdprawy:1-G-2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości wyrażonej w złotych o równowartości mniejszej od kwoty (5 150 000 euro - dla robót budowlanych) określonej w przepisach (Dz.U z 2007r.nr.241 poz.1762) wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA BUDYNKU GARAŻOWEGO DLA AMBULANSÓW SANITARNYCH WSPR SPZOZ W ŁOMŻY: 1. Budynek garażowy dwustanowiskowy dla ambulansów sanitarnych, parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem jednospadowym . Budynek wkomponowany został w wolną przestrzeń między istniejącymi budynkami, - powierzchnia użytkowa - 57,7 m - powierzchnia zabudowy - 60,0 m , - kubatura - 292,0 m3 , Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów i urządzeń. Cenę oferty ustalono w formie ryczałtu ( Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny Dz. U. z 1964 r. Nr 16,poz.93 z późniejszymi zmianami - art.632 §1 i 2 ustawy). Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji: a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. nr. 9 do SIWZ, b) projekt budowlany z rysunkami- zał. nr. 10 do SIWZ (część opisowa i graficzna),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.47.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy pobytowych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN na warunkach określonych w rozdziale I pkt. 8 SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia; 4.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do OFERTY ,załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć niżej wymienione dokumenty lub oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określić czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w zakresie wskazanym w art. 23 ust. 2 uPzp; 3) Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY z wykorzystaniem wzoru : załącznik nr. 2 do SIWZ; 4) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 oraz art.24 ust.1 i 2 uPzp, którego wzór stanowi załącznik nr. 3 do SIWZ . Oświadczenie: załącznik nr. 3 należy sporządzić w oparciu o faktyczny stan sytuacji prawnej Wykonawcy w stosunku do art. 22-23 i art. 24 uPzp; 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia wraz odpisem ich uprawnień, załącznik nr 4 do SIWZ. Potencjał kadrowy , którym dysponuje Wykonawca zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności : -obowiązek zatrudnienia kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym doświadczenie w kierowaniu zadaniami o podobnym charakterze oraz posiadającym co najmniej dwuletni staż na tym stanowisku. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz muszą być zrzeszeni w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa.Wymagane do załącznika .nr.4:poświadczone za zgodność kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ; 6) Wykaz podwykonawców ,którzy będą wykonywać roboty budowlane- załącznik. nr. 5 do SIWZ (podać zakres robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania odbioru robót budowlanych, wymagania ogólne, zakres robót budowlanych załącznik .nr.9 do SIWZ); 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych -zał.nr.6 do SIWZ.Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru zał.nr.6 do SIWZ oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; 8) Oświadczenie - załącznik nr .7 do SIWZ. że Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca budowy będącej przedmiotem zamówienia; 9) Wypełniony i potwierdzony podpisem (wyrażającym zgodę na treść i warunki umowy) upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy , załącznik nr. 8 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://bip.wsprspzozl.wrotapodlasia.pl ; informacja o przetargach.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1-19 (sekretariat lok. nr. 103)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1-19 (sekretariat lok. nr. 103)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.