eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dla uczestników projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Kłaj: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dla uczestników projektu
Numer ogłoszenia: 111495 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju , Kłaj 652, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 12 284 15 66, faks 12 284 31 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsklaj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dla uczestników projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 9 dorosłych uczestników projektu systemowego Powalczmy o przyszłość, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Realizacja zadań obejmuje następujące bloki tematyczne: Blok I. Trening kompetencji i umiejętności społecznych. Wymiar czasowy: 12 h dydaktycznych grupowe Zakres tematyczny: poczucie własnej wartości i koherencji, asertywność i komunikacja, radzenie sobie ze stresem, identyfikacja i przeramowanie ograniczających przekonań, motywacja do zmiany, planowanie, zarządzanie działaniami, zarządzanie sobą w czasie Blok II. Poradnictwo psychologiczne indywidualne. Wymiar czasowy: indywidualnie 9 osób z tego 6 osób po 4h, 2 osoby po 3h, 1 osoba po 2h Zakres tematyczny: indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta, ze szczególnym naciskiem na budowanie poczucia własnej wartości, odpowiedzialności za własne życie, przeramowanie ograniczających schematów i budowanie motywacji do zmiany. Blok III. Trening pracy. Wymiar czasowy: 12 h dydaktycznych grupowe Zakres tematyczny: bilans zasobów - identyfikacja mocnych i słabych stron, warsztat skutecznych technik poszukiwania pracy, praca z własnymi ograniczającymi przekonaniami na temat siebie i rynku pracy na podstawie przeprowadzonego Kwestionariusza Oczekiwań, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, autoprezentacja i rozmowa z pracodawcą. Blok IV. Doradztwo zawodowe indywidualne. Wymiar czasowy: 2 h zegarowe osoba Zakres tematyczny: określenie ścieżki rozwoju zawodowego - wskazania, co do konieczności odbycia kursu zawodowego lub dalszej nauki, w odniesieniu do posiadanych kompetencji osobistych lub przygotowanie do podjęcia konkretnego zatrudnienia. Blok V. Trening stylizacji i wizażu. Wymiar czasowy: 5 h zajęć praktycznych grupowe Zakres tematyczny: pielęgnacja twarzy i ciała - podstawowe wiadomości, magia kolorów - dobór i oddziaływanie, ABC makijażu i wizażu, Blok VI. Szkoła dla rodziców - Trening kompetencji rodzicielskich. Wymiar czasowy: 12 h dydaktycznych/ 5 osób Zakres tematyczny: właściwa postawa rodzicielska, spójność postaw rodziców, umiejętność wyrażania uczuć wobec dziecka oraz radzenia sobie z jego negatywnymi emocjami i agresją. umiejętność właściwego karania i nagradzania dziecka, konsekwencja w postępowaniu z dzieckiem, umiejętność motywowania dziecka do uczenia się, postawa akceptacji w stosunku do dziecka, uwzględniająca jego zasoby, ograniczenia i potrzeby. Blok VII. Konsultacja z dietetykiem. Wymiar czasowy: 2 h zegarowe 2 osoby Zakres konsultacji: indywidualnie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów psychologicznych dla dorosłych oraz co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu zajęć z doradztwa zawodowego wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, ze usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże te usługi w Wykazie wykonanych usług, oraz załączy dowody, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponować: - jedną osobą (trener ka), do prowadzenia zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, poradnictwa psychologicznego, treningu pracy oraz treningu kompetencji rodzicielskich, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii, socjologii, pedagogiki lub dziedzin pokrewnych, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w charakterze wykładowcy specjalizującego się w zagadnieniach określonych w przedmiocie zamówienia - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże tę osobę w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz przedłoży dokumenty poświadczające wykształcenie oraz należyte wykonanie, co najmniej 30 godzin zajęć grupowych łącznie o tematyce związanej z przeprowadzeniem warsztatów psychologicznych dla osób dorosłych (np. referencje). - jedną osobą, do prowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego, która posiada wykształcenie wyższe o specjalności doradztwo zawodowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże tę osobę w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz przedłoży dokumenty poświadczające wykształcenie oraz należyte wykonanie, co najmniej 30 godzin zajęć w zakresie doradztwa zawodowego (np. referencje). - jedną osobą do prowadzenia treningu stylizacji i wizażu, posiadającą, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z zakresu stylizacji i wizażu, posiadającą świadectwo lub zaświadczenie ukończenia szkoły bądź kursów o specjalności prowadzonych zajęć - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże tę osobę w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz przedłoży dokumenty poświadczające ukończenie w/w kursów oraz należyte wykonanie, co najmniej 30 godzin zajęć z zakresu stylizacji i wizażu. (np. referencje). - jedną osobą, do prowadzenia konsultacji w zakresie dietetyki, która posiada wykształcenie wyższe na kierunku dietetyka lub posiada wykształcenie wyższe na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka lub ukończyła szkołę policealną publiczną lub niepubliczną z uprawnieniami szkoły publicznej i uzyskała dyplom dietetyka lub ukończyła szkołę policealną i uzyskała dyplom technika technologii żywienia w specjalności dietetyka oraz posiada, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji w zakresie dietetyki - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże tę osobę w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz przedłoży dokumenty poświadczające wykształcenie i co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie konsultacji dietetycznych. (np. referencje). - jedną osobą, która będzie opiekować się dziećmi, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie opieki nad dziećmi - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże tę osobę w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz przedłoży dokumenty poświadczające wykształcenie i należyte wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na opiece nad dziećmi (np. referencje).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, kosztorys

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana końcowego terminu realizacji usługi w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn (w szczególności z uwagi na znaczne trudności w zrealizowaniu usługi w wyznaczonym terminie spowodowane czynnikami obiektywnymi lub w przypadku opóźnień w podpisaniu niniejszej umowy, powodujących, iż dochowanie określonych terminów jest niemożliwe lub znacznie utrudnione), oraz zmiana dot. warunków płatności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsklaj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju, 32-015 Kłaj 652..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy w Urzędzie Gminy Kłaj, 32-015 Kłaj 655.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Powalczmy o przyszłość, realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.