eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelec › Remont boiska szkolnego wraz z remontem drogi wewnętrznej w Zespole Szkół w Kościelcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Kościelec: Remont boiska szkolnego wraz z remontem drogi wewnętrznej w Zespole Szkół w Kościelcu
Numer ogłoszenia: 111477 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Kościelcu , ul. Szkolna 9, 62-604 Kościelec, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 27 16 379, faks 0-63 27 16 379.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolakoscielec.republika.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska szkolnego wraz z remontem drogi wewnętrznej w Zespole Szkół w Kościelcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu przyjęto rozwiązania konstrukcyjne nawierzchni boiska i drogi wewnętrznej: - wyrównanie profilu istniejącego boiska mieszanką mineralno-asfaltową 0-8 mm - wyrównanie profilu istniejącej drogi wewnętrznej mieszanką kamienną 0-16 mm - ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego na boisku i drodze wewnętrznej - roboty wykończeniowe - obsadzenie bramek oraz mocowań słupków siatki do tenisa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, t.j. budowy drogi stanowiącej przedmiot zamówienia. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: tj, a) wykażą iż wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem (przebudowa lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej lub betonowej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej ceny ofertowej łącznie z podatkiem VAT, b) wykażą, że posiadają środki finansowe własne lub dostęp do środków finansowych (potwierdzone opinią banku) w wysokości ceny ofertowej łącznie z podatkiem VAT. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, wraz z niżej wymienionymi załącznikami: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - według załącznika nr 2. 2. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - według załącznika nr 3 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 9 - jeżeli dotyczy, ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej ceny oferty łącznie z podatkiem VAT. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien wykazać, że posiada własne lub dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej ceny ofertowej łącznie z podatkiem VAT. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 4. Do wykazu należy dołączyć wymagane przepisami uprawnienia budowlane, wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej Izby. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od sierpnia 2002 do lipca 2007r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem (budowa drogi o nawierzchni bitumicznej lub betonowej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - według załącznika nr 5, oraz przedłożą dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (dokumenty potwierdzone przez poprzednich Zamawiających) . 10. Harmonogram rzeczowo - finansowy i realizacji robót - według załącznika nr 6. 11. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. 12. List intencyjny o zamiarze wspólnej realizacji niniejszego zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy. 13. Umowę spółki regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie - dotyczy wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolakoscielec.republika.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Kościelcu Ulica Szkolna 9 62-604 Kościelec, lub za pośrednictwem poczty, za zaliczeniem pocztowym, oraz na stronie www.szkolakoscielec.republika.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Kościelcu Ulica Szkolna 9 62-604 Kościelec W sekretariacie Zespołu Szkół.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.