eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Remont chodników wzdłuż drogi woj. nr 957 w m. Białka na odcinku w km 0+050 - 3+400.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Myślenice: Remont chodników wzdłuż drogi woj. nr 957 w m. Białka na odcinku w km 0+050 - 3+400.
Numer ogłoszenia: 111476 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, ul. Drogowców 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721788, fax 012 2741416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników wzdłuż drogi woj. nr 957 w m. Białka na odcinku w km 0+050 - 3+400..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont chodników wzdłuż drogi woj. nr 957 w m. Białka na odcinku w km 0+050 - 3+400 obejmujący: - rozebranie podbudowy z kruszywa, - rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych, - rozebranie obrzeży betonowych, - rozebranie chodników z płyt betonowych, - rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - ułożenie krawężników na ławie betonowej, - ustawienie obrzeży betonowych, - wykonanie chodników z kostki betonowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 12.000,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych a w szczególności: 1) posiadają doświadczenie - Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonał na drodze klasy G lub wyższej zamówienia polegające na remoncie lub budowie chodnika z kostki betonowej o powierzchni 6000 m2 łącznie, 2) dysponują Kierownikiem Budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych upoważniających do prowadzenia robót drogowych bez ograniczeń. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Nie spełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składając Ofertę wraz z Tabela Elementów Rozliczeniowych na formularzu wg wzoru zał. nr 2 i 2.1 SIWZ zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie. W przedstawionym wykazie robót winna być wyraźnie określona klasa drogi - zał. nr 4 SIWZ. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( kierownik budowy ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia - zał. nr 5 SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia: dokument uprawnień budowlanych, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego -dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia uzyskały po dniu 01.01.1995r. 6. Dowód wpłaty wadium. 7. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, ul. Drogowców 2 pok. nr 5 po wcześniejszym telefon. uzgodnieniu tel. 012-272-17-88 lub za zaliczeniem pocztowym. Materiały płatne 746,00 PLN + opłata pocztowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Drogowców 2 pok. nr 6 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.