eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM, ŁĄCZNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOŁY W M. DAKOWY SUCHE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-24

Ogłoszenie nr 111442 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.

Buk: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM, ŁĄCZNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOŁY W M. DAKOWY SUCHE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 506714-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 86181-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ratuszowa 1, 64320 Buk, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 140 671, faks 618 140 101, e-mail inwestycje@buk.gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.buk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM, ŁĄCZNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOŁY W M. DAKOWY SUCHE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.271.09.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym, łącznikiem i infrastrukturą techniczną oraz przebudowa istniejącego budynku szkoły w Dakowach Suchych, zlokalizowanej przy ul. Szkolnej 64, działka nr ewid. 67I5 obręb Dakowy Suche Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym oraz łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej. Obiekt zaprojektowano jako parterowy o konstrukcji tradycyjnej. Ściany z elementów z betonu komórkowego wzmocnione elementami żelbetowymi. Nad częścią socjalną i łącznikiem stropodach o konstrukcji gęstożebrowej typu Teriva 4,0-I. Nad salą gimnastyczną dach o konstrukcji drewnianej z drewna klejonego pokryty blachą trapezową. Izolacje termiczne ścian, stropodachu i dachu z wełny mineralnej. Posadzka w części socjalnej i łączniku z płytek gresowych, w sali gimnastycznej parkiet na ślepej podłodze. Stolarka okienna z PVC. Stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna do pomieszczenia sali gimnastycznej z aluminium. Pozostałe drzwi wewnętrzne drewniane, płycinowe. Odwodnienie dachu i stropodachu rynnami i rurami spustowymi stalowymi. Na stropodachu wpusty dachowe z wyprowadzeniem rur do skrzynek zbiorczych na zewnątrz. Elewacja wykonana w technologii tynku cienkowarstwowego i malowana. Detale architektoniczne z desek kompozytowych. Przebudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej będzie polegała na likwidacji podestu zewnętrznego od strony południowo-wschodniej. oraz wykonanie nowego, wewnątrz projektowanego łącznika z pochylnią. Ze względu na kolizję oraz usytuowanie niezgodne z aktualnymi przepisami istniejącego zbiornika na ścieki, konieczna jest jego likwidacja i wykonanie nowego, szczelnego zbiornika na ścieki komunalno-bytowe. Instalacja elektryczna: W chwili obecnej istniejący budynek szkoły w m. Dakowy Suche jest zasilany ze słupa linii napowietrznej linią kablową wprowadzoną do złącza kablowego zlokalizowanego na ścianie budynku. Ze złącza kablowego wyprowadzony jest kabel dla zasilania rozdzielnicy głównej, w której zabudowany jest układ pomiarowy. Rozdzielnica główna zabudowana jest w korytarzu przy głównym wejściu do budynku. Według aktualnie obowiązującej umowy z zakładem energetycznym wielkość mocy przyłączeniowej wynosi 40kW. Jak wynika z istniejącej dokumentacji technicznej ww. instalacja zasilająca również została zaprojektowana przy założeniu wartości mocy przyłączeniowej na poziomie 40kW. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą instalacja elektryczna, wod. - kan., gazowa, c.o. i c.w.u. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez firmę ARCHIKON Andrzej Szurkowski, z siedzibą w m. Wielkawieś przy ul. Storczykowej 14 , 64-320 Buk, 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) dokumentacją badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4)szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 5)decyzją pozwolenia na budowę z dnia 13.02.2017r. nr 678/17 wydaną przez Starostę Poznańskiego 3. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45214200-2, 45332000-3, 45331000-6, 45311000-0, 45231400-9, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1856183.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "IZO-BUD" Piotr Kwiatkowski, izo-bud@wp.pl, ul. Ogrodowa 45, 62-070, Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2282083.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2282083.27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2447739.99
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.