eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego dla obrębu Borek, Gmina Rzezawa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-24

Ogłoszenie nr 111438 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.

Nowy Wiśnicz: Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego dla obrębu Borek, Gmina Rzezawa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517566-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, krajowy numer identyfikacyjny 851665255, ul. ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 6128206, faks 14 6108481, e-mail sekretariat@pzd.bochnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego dla obrębu Borek, Gmina Rzezawa.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego dla obrębu Borek, Gmina Rzezawa". Zadanie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla obiektu i uzyskanie pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych. Zadanie finansowanie jest ze środków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. 2. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie dodatkowych badań, w tym geotechnicznych (wykonawca zrealizuje dodatkowe badania do celów realizacji inwestycji oraz inne badania narzucone na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu) 2) Sporządzenie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód wynikających z odrębnych przepisów 3) Uzyskanie zgód właścicieli działek, gdy w efekcie przyjętych rozwiązań projektowych inwestycja będzie wykraczała poza działki Inwestora i będzie ingerować w działki prywatne 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonywanych projektów 5) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robot Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów (na Wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu robót do PINB). 3. Zakres robót budowlanych w ramach inwestycji "Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów położonych w obrębie Borek, gmina Rzezawa" obejmuje: 1) Budowę nowych dróg - 5577 m, 2) Modernizację poprzez przebudowę istniejących dróg - 202 m, 3) Budowę przepustów - 29 szt. 4) Rekultywację do wykonania na gruntach wymagających m.in. likwidacji starej drogi, budowy wspólnego przepustu do działek, budowy przepustu od strony nowo projektowanej drogi, likwidacji miedz, wyrównaniu terenu, wykoszeniu wieloletnich traw, likwidacji zakrzewień, zaoraniu i wapnowaniu gruntu, usunięciu pojedynczych zakrzewień rozsianych po całej działce, wykarczowaniu pni i korzeni, 5) Wycinkę zieleni, 6) Przebudowę/zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu, jeżeli taka konieczność wystąpi na etapie tworzenia docelowej dokumentacji projektowej lub podczas prac wykonawczych. 4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia wykonawca wykona z materiałów własnych, przy zastosowaniu własnych maszyn i urządzeń. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity - Dz. U. z 2016r., poz. 1570) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określona Program funkcjonalno-użytkowy wraz z Decyzją Starosty Bocheńskiego zatwierdzającą projekt scalenia gruntów nr GG REG.6644.6.3.2015 z dnia 25.06.2015r. - które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71200000-0, 71320000-7, 71322000-1, 45100000-8, 45111200-0, 45111230-9, 45111240-2, 45111250-5, 45111291-4, 45112000-5, 45112320-4, 45112330-7, 45112700-2, 45113000-2, 45233120-6, 45233140-2, 45233220-7, 77211400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2844262.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz Spółka Jawna, , Przyborów 398, 32-825, Borzęcin, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3478999,65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3478999,65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3478999,65
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.