eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie miejsca do grillowania na terenie OW Czechowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Gliwice: Wykonanie miejsca do grillowania na terenie OW Czechowice
Numer ogłoszenia: 111430 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87988 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie miejsca do grillowania na terenie OW Czechowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu miejsca grillowania - bez skrzydła wschodniego (rysunek A-2). 1. roboty przygotowawcze: - zabezpieczenie i ogrodzenie terenu, oznakowanie stref niebezpiecznych, przygotowanie terenu budowy 2. roboty zasadnicze: - niwelacja, plantowanie terenu - uformowanie skarpy ziemnej - wykonanie chodników i murków z kamienia wapiennego - wykonanie trawnika metodą siewu - wykonanie trawnika należy wycenić w oparciu o przedmiar o nazwie Przedmiar-trawnik - wykonanie 2 szt. wiat drewnianych krytych gontem papowym w kolorze zielonym - dostawa i ustawienie mebli plenerowych - stoły, grille, kosze na popiół, pieńki do siedzenia - elementy drewniane winny być zaimpregnowane metodą ciśnieniową, preparatem posiadającym atest PZH, - wymiary paleniska: długość - 400 mm ; szerokość - 400 mm ; wysokość całkowita - 340 mm, w tym wysokość nóżek: 340 mm wykonany ze stali kwadratowej 12 mm x 12 mm; rozstaw prętów (odstęp) - 20 mm, Na całym obwodzie ( boki oraz tył i przód) płaskownik 50 x 4 mm, z przodu uchwyt. Całość malowana farbą proszkową (piecową) strukturalną - czarny mat. - meble plenerowe należy zamówić na podstawie rysunków u wyspecjalizowanego producenta elementów z betonu architektonicznego (brak możliwości uzyskania zadowalającej jakości przy przygotowaniu na placu budowy). Elementy stalowe grilli zamówić na podstawie rysunków u wyspecjalizowanych dostawców. Elementy stalowe wykonać z czarnej blachy zgodnie z projektem, elementy betonowe z betonu architektonicznego z gładkich form stalowych, zawibrowanego, o gładkiej, jednorodnej powierzchni i jednolitym kolorze bez wżerów, ubytków i przebarwień, krawędzie z fazą szlifowane (ok. 5mm), - przy sporządzaniu oferty należy pominąć następujące pozycje przedmiaru robót: poz. 1.1. - ROBOTY ZIEMNE I PRZYGOTOWAWCZE poz. 1.6. - ZIELEŃ UWAGA: integralną częścią niniejszej specyfikacji są: - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót, Do wykonania oferty należy przyjąć ilości zgodne z przedmiarem robót dołączonym do SIWZ. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Pozostałe warunki wykonania robót 1. Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie lub specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 3. Wymiary i kształt elementów małej architektury winny być zgodne z projektem. 4. Marka betonu min. B25, posiadający atest PZH. 5. Wskazane przez zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, ze oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Stwor) oraz dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. 8. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 9. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: 1) certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, 2) oświadczenie kierownika robót o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, 3) dziennik budowy, 4) dokumentację powykonawczą, 10. Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji/rękojmi na wykonane roboty i dostarczone materiały. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 3. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu, a koszty nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 4. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 5. Stałego dbania o to, aby prowadzone prace nie powodowały zaśmiecenia okolicznego terenu. 6. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 7. Wykonywania prac w dniach i godzinach uzgodnionych z kierownikiem obiektu i w sposób nie utrudniający funkcjonowania obiektu, zwłaszcza w dniach wolnych od pracy ze względu na charakter rekreacyjny obiektu. 8. Bieżącego wywozu odpadów i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 9. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 10. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 11. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. 12. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic o nie niszczyły trawników i ciągów pieszych na terenie ośrodka. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. 13. Uzyskania na własny koszt wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Gawlik Paweł Gawlik, ul. Oświęcimska 27, 32-625 Skidziń, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330746,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195000,86

  • Oferta z najniższą ceną: 195000,86 / Oferta z najwyższą ceną: 195000,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.