eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont leśniczówki Buchałów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Zielona Góra: Remont leśniczówki Buchałów
Numer ogłoszenia: 111369 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3265352, fax 068 3267096.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśniczówki Buchałów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego polegający na : - zdjęciu istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki, wymiana łat drewnianych, wymiana nadbitek, naprawa uszkodzeń elementów więźby dachowej, wykonanie wzmocnień, - ułożenie na powierzchni dachu folii dachowej, wykonanie pokrycie z istniejących dachówek ceramicznych po ich oczyszczeniu i uzupełnieniu o dachówki o zbliżonym ciężarze jednostkowym do pokrycia istniejącego i kolorem wraz z wykonaniem obróbek blacharskich z blach stalowej tytanowo - cynkowej gr. 0,6-0,7 mm, - rozbiórka przepalonych i zasmołowanych kominów murowanych, - zdjęcie zasypek stropu z polepy glinianej gr. 15 cm, - wykonanie dodatkowej izolacji cieplnej przestrzeni stropowej z keramzytu gr. 15 cm, - remont i wymiana elementów podkładu z desek i pokrycia z papy asfaltowej dachu nad częścią budynku, - wymiana ponad połacią dachu rur wentylacyjnych PCV na kominki wentylacyjne z podłączeniem rur typu SPIRO (ocieplonych), - naprawy tynków wewnętrznych z warstwy wierzchniej z wypraw gipsowych poprzez uzupełnienie oraz malowanie farbami akrylowymi, - uzupełnienie i uszczelnienie pokryw studzienek kanalizacyjnych. Roboty budowlane będą wykonywane metodą tradycyjną. Szczegółowy wykaz prac do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja projektowa obejmuje: - projekt budowlany, - rysunki techniczne, - szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac, - przedmiar robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy musi posiadać stosowne uprawnienia do pełnienia takiej funkcji. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający posiadanie środków finansowych w minimalnej wysokości 80 000,00 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy na taką kwotę, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca ma udokumentować posiadanie lub dysponowanie łącznie kwotą minimum 80 000,00 PLN. e) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 150 000,00 PLN. f) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U.2007 Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - oświadczenie wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 11 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w_w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o: - wyborze najkorzystniejszej oferty, - wykonawcach których oferty zostały odrzucone, - wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania, zgodnie z zapisami w art. 92 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art.44 ustawy na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9; Wykonawcy składający ofertę wspólną przedłożą wraz z ofertą umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz pełnomocnictwo wszystkich stron. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.. S.C. startująca w przetargu nie może być traktowana jako samodzielny wykonawca, tylko jako konsorcjum. I dlatego, jeżeli wspólnicy nie ustanowią pełnomocnika, muszą zostać wykluczeni z postępowania (orzeczenie arbitrów z dnia 11 marca 2005 r. (UZP_ZO_0-415_05)). Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). W przypadku, gdy o zamówienia ubiega się konsorcjum, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi spełniać kryteria kwalifikacyjne wymienione w podpunkcie 10.1. Niespełnienie powyższych wymagań przez któregokolwiek z Wykonawców występujących wspólnie spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty, związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 ustawy P.Z.P.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany przez osobę_osoby upoważnioną, formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Wykaz co najmniej dwóch zrealizowanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). f) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia (zał. nr 4). g) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W szczególności zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę minimum 80 000,00 PLN (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości. h) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 150 000,00 PLN. i) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ubiegania się o wykonanie zadania przez konsorcjum). j) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z warunkami opisanymi w punkcie 15 SIWZ. k) Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 (tj. posiada niezbędny potencjał techniczny, niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia) ustawy dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.2007 Nr 223, poz. 1655) oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2. ustawy. 2 W przypadku nie złożenia jakiegokolwiek z oświadczeń lub dokumentów z wyżej wymienionych, lub w przypadku gdy złożone dokumenty zawierają błędy Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu. 3 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4 Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie nie pieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5 Zamawiający wymaga podpisania oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). 6 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003, Nr 153, poz.1503 - tekst jednolity) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej strony. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej, wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31; 65-950 Zielona Góra.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Nadleśnictwa Zielona Góra - pokój nr 1 lub listownie na adres zamawiającego.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie ze środków własnych

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.