To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111368 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Tarnobrzeg: Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty
Zadanie nr 1- Szkoła Podstawowa nr 3
Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10
Zadanie nr 3- Szkoła Podstawowa nr 11
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535411-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, krajowy numer identyfikacyjny
83041350900000, ul.
ul. Kościuszki
32,
39400
Tarnobrzeg, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
158 226 570, faks
158 222 504, e-mail
strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty Zadanie nr 1- Szkoła Podstawowa nr 3 Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10 Zadanie nr 3- Szkoła Podstawowa nr 11
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP-I.271.54.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1- Szkoła Podstawowa nr 3: - remont sali lekcyjnej nr 17: - przebicie w ścianie drzwi, - malowanie; - remont i połączenie sal nr 51 i 52: - rozebranie ścianki, - uzupełnienie parkietu, - zamurowanie drzwi, - malowanie, -wymiana lamp oświetleniowych; - remont sali nr 42: - wyciszenie ścian od wewnątrz, - wymiana wykładziny dywanowej, - wymiana lamp, - malowanie; - remont sali nr 3: - demontaż i zamurowanie okien, - wymiana lamp oświetleniowych, - wymiana drzwi wejściowych, - malowanie; - remont sali nr 10: - malowanie, - remont sali nr 20: -wymiana drzwi wejściowych, - wymiana szafki zlewozmywakowej i zlewu, - wymiana opraw oświetleniowych, - remont posadzki, - malowanie; - remont sali nr 25 z przeznaczeniem na salę gimnastyczną: - wykonanie parkietu, - malowanie, - wymiana lamp oświetleniowych, - wymiana drzwi wejściowych, - roboty instalacyjne obejmujące wyposażenie sali chemicznej: - wymiana posadzki, - wymiana drzwi, - malowanie, - wymiana lamp oświetleniowych, - instalacja wodociągowa, - kanalizacja sanitarna, - wentylacja wyciągowa, - montaż dygestorium, zlewu kwasoodpornego na szafce z blatem z płytek ceramicznych, podwójnej umywalki z szafką. Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10 : - roboty remontowe sal i korytarza: - wymiana posadzki, - wymiana drzwi, - malowanie, - roboty instalacyjne obejmujące wyposażenie sali chemicznej: - instalacja wodociągowa, - kanalizacja sanitarna, - wentylacja wyciągowa, - montaż dygestorium, zlewu kwasoodpornego na szafce z blatem z płytek ceramicznych, podwójnej umywalki z szafką, - remont pomieszczenia kuchni głównej: - uzupełnienie tynków, - malowanie, - wymiana posadzki, - wymiana płytek okładzinowych, - remont instalacji kanalizacji sanitarnej, - wymiana fragmentu pionów c.o., - wymiana obwodów zasilających urządzenia elektryczne, - korytarz przy kuchni: - wymiana drzwi, - uzupełnienie tynków, - malowanie, - pomieszczenie wydawania posiłków: - uzupełnienie tynków, - malowanie, - klatka schodowa przy kuchni: - uzupełnienie tynków, - malowanie. Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 11: - budowa ścianki działowej z płyt gipsowych, - wymiana lamp oświetleniowych w salach lekcyjnych, - malowanie sal.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233221-4
Dodatkowe kody CPV:
45410000-4,
45233251-3,
45330000-9,
45211360-0,
45442100-8,
45331000-6,
45311000-0,
45311000-0,
45421000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty - Szkoła Podstawowa nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu 1 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106044.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty - Zadanie nr 2- Szkoła Podstawowa nr 10 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu 2 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT205082.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostosowanie infrastruktury dydaktycznej jednostek oświatowych do zreformowanego systemu oświaty Zadanie 3 - Szkoła Podstawowa nr 11 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13930.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15105,68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu"
- "Modernizacja oświetlenia hali widowiskowo-sportowej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu przy Al. Niepodległości 2"
- Dostawa betonu i mieszanek betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
- Modernizacja pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, pomocniczych oraz komunikacyjnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie - II etap
- Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach zadania pn. "Scalenie gruntów wsi Wola Baranowska gm. Baranów Sandomierski"
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.