Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Proszowice: Modernizacja Traktu Zespołu Porodowego w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
Numer ogłoszenia: 111343 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Traktu Zespołu Porodowego w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Modernizacji Pomieszczeń istniejącego Traktu Zespołu Porodowego na oddziale Ginekologiczno - Położniczym w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach. Zakres modernizacji: 1) prace przygotowawcze - zgodnie z projektem, 2) prace modernizacyjne - zgodnie z projektem, 3) prace instalacyjne wewnętrzne tj. : wykonanie instalacji wod- kan. wraz z osprzętem - zgodnie z projektem, wykonanie instalacji co wraz z osprzętem - wymiana 39 szt. grzejników żeliwnych na grzejniki szpitalne z zaworami góra - dół oraz obudowa pionów. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - zgodnie z projektem, 4) zamontowanie drzwi p. poż. EI 60 wraz ze ścianką REI 120 pomiędzy korytarzem głównym oddziału a korytarzem traktu porodowego (ten rodzaj drzwi i ścianki jest wymagany ze względu na już istniejące drzwi w innych pomieszczeniach szpitala). 5) prace montażowe wyposażenia sanitarnego i meblowego. Wyposażenie medyczne będzie przedmiotem odrębnej procedury o udzielenie zamówienia publicznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego w PKO BP S.A.II Oddział Kraków nr rachunku: 96 1020 2906 0000 1302 0174 1792 . Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie SP ZOZ w Proszowicach, ul. Kopernika 13 pok.180 kasa, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 13.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 5. Kiopię dokumentu należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, określonego w części III.6) 1. ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na modernizacji i/lub przebudowie i/lub budowie oddziałów szpitalnych , obejmujących zakresem roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje wentylacji i klimatyzacji o wartości brutto nie mniejszej niż 700.000,00 złotych każda robota budowlana i potwierdzić ich należyte wykonanie np. referencjami; Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, określonych w części III. 6) pkt. 1., 2., 3., ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, określonego w części III.6) 1. ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy z min. 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz kierowników robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie danej branży budowlanej posiadającymi aktualne członkostwo właściwej izby samorządu zawodowego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w części III. 6) pkt. 1,dokumentów określonych w części III.4.1) ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 700.000,00 zł. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentu, określonego w części III. 6) pkt. 1.,i 4., ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, o których mowa w części III.3. 2) ogłoszenia ( co najmniej 2 roboty) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. 3. Dokumenty ( referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze ) potwierdzające,że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 2. zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 4.Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 700.000,00 zł. 5.Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określony termin wykonania Przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu stosownie do występowania okoliczności o charakterze nadzwyczajnym, których strony nie mogły przewidzieć przystępując do realizacji umowy, a które nie leżą po stronie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
ul. Kopernika 13
32-100 Proszowice
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice Sekretariat Dyrekcji, Budynek główny, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1282K Piotrowice - Sokołowice w m. Siedliska i w m. Przemyków oraz drogi powiatowej nr 1273K w m. Pławowice
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap I
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap II
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap III
- Dostawa narzędzi do zabiegów chirurgicznych.
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.