To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111305 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Głubczyce: Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola nr 1 w Głubczycach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524899-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 1 im. Marii Konopnickiej, krajowy numer identyfikacyjny
53057221700000, ul.
Kochanowskiego
33,
48-100
Głubczyce, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774853143, faks
774853143, e-mail
przedszkole.nr.15@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.glubczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola nr 1 w Głubczycach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):P-1.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwiększenie efektywności energetycznej Przedszkola nr 1 w Głubczycach. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: Część 1. Termomodernizacja budynku. 1. Wymianę okien drewnianych i przeszkleń na okna PCV, wymiana drzwi. 2. Docieplenie elewacji budynku szkoły płytami styropianowymi samogasnącymi. 3. Malowanie elewacji. 4. Remont kominów. 5. Docieplenie stropodachu płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi papą. 6. Wymiana obróbek blacharskich. 7. Wymiana instalacji deszczowej. 8. Wymiana instalacja odgromowej. Część 2. Zmiana sposobu ogrzewania budynku z węglowego na ogrzewanie z zastosowaniem energii odnawialnej, wymiana instalacji c.o. wewnętrznej. 1. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku oraz podziemnej w terenie. 2. Zabudowa urządzeń źródła energii odnawialnej. 3. Przebudowa kotłowni węglowej na węzeł cieplny z zastosowaniem energii odnawialnej . 4. Wykonanie nowej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. 5. Wykonanie instalacji elektrycznej Część 3. Wymiana oświetlenia na LED. 1. Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej. 2. Wykonanie instalacji oświetlenia z lampami LED. 3. Montaż rozdzielnic elektrycznych. 4. Wykonanie pomiarów kontrolnych instalacji i oświetlenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45262690-4,
45453000-7,
45110000-1,
45262500-6,
45410000-4,
45442100-8,
45261900-3,
45320000-6,
45621000-3,
45315300-1,
45317000-2,
45312310-3,
45421000-4,
45331100-7,
45332300-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1. Termomodernizacja budynku. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT316826.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 389696.29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2. Zmiana sposobu ogrzewania budynku z węglowego na ogrzewanie z zastosowaniem energii odnawialnej, wymiana instalacji c.o. wewnętrznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Oferent został wykluczony z udziału w postepowaniu na podstawie art. 24. Ust. 1 pkt 12 ustawy. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca na wezwanie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Złożył dokumenty nie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu na dzień złożenia wniosku. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostaje za odrzuconą. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3. Wymiana oświetlenia na LED. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu . Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 20.06.2017 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta na część 3 przetargu. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- "Dostosowanie budynku szkoły Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Szafera w Głubczycach do wymogów ppoż. ".
- Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżki rowerowej Grobniki-Babice
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.