To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111298 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Boguszów-Gorce: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu i systemów - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego, dostawa i montaż klimatyzatora, zakup i dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji - systemu kopii zapasowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:" Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa 2 - "Technologie informacyjno-komunikacyjne", Działanie 2.1 - "E-usługi publiczne", Poddziałanie 2.1.4 - "E-usługi publiczne - ZIT AW", projekt nr RPDS.02.01.04-02-0008/16 pn.: "Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516801-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91769-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce, krajowy numer identyfikacyjny
89071818800000, ul.
Pl. Odrodzenia
1,
58370
Boguszów-Gorce, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
74 8449311 w. 32, faks
748 449 165, e-mail
u.gajewska@boguszow-gorce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu i systemów - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego, dostawa i montaż klimatyzatora, zakup i dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji - systemu kopii zapasowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:" Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu informatycznego, tj. zestawów komputerowych - typ 1(AiO) w ilości 27 szt., zestawu komputerowego - typ 2(monitor+komputer) w ilości 1 szt., zasilaczy UPS w ilości 36 szt., serwerów typu rack w ilości 2 szt., zarządzalnych listew zasilających do szaf serwerowych w ilości 2 szt, 48-portowego podstawowego przełącznika L3 w ilości 2 szt., konsoli KVM LCD, 17" w ilości 1 sztuki, UPSa do serwerowni w ilości 1 szt. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad Część II Dostawa i montaż klimatyzatora. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatora w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Część III: Dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji - systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji - systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci w tym: a) kompletnego systemu kopii zapasowych(serwer wraz z oprogramowaniem), b) systemu do monitorowania sieci, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, monitorowania użytkowników, ochrony danych przed wyciekiem, zdalnej pomocy technicznej w ilości 48 szt.(licencji na stanowisko).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu i systemów - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego - część I - w ramach zadania inwestycyjnego pn.:" Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT127406.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 185 650.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu i systemów - Dostawa i montaż klimatyzatora - część II - w ramach zadania inwestycyjnego pn.:" Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (uzasadnienie odrzucenia oferty zamieszczono powyżej). Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz.2164 ze zm.). Powód odrzucenia: Zamawiający w załączniku nr 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- opis przedmiotu zamówienia- wskazał minimalne parametry techniczne i wymagania dla klimatyzatora do serwerowni (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna). Wykonawca wraz z ofertą złożył kartę techniczną (Załącznik nr 7B do SIWZ), w której zaoferował parametr nie spełniający wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym oferta Wykonawcy nie spełnia warunku określonego w art. 82 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu stosownie do regulacji zawartej w art. 89 ust.1 pkt 2 cytowanej na wstępie ustawy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5646.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu i systemów - Zakup i dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji - systemu kopii zapasowych - część III - w ramach zadania inwestycyjnego pn.:" Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26529.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41709.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.