eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa wywozu nieczystości płynnych na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 mieszczącego się przy ul. Strażackiej 57 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Warszawa: Usługa wywozu nieczystości płynnych na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 mieszczącego się przy ul. Strażackiej 57 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 11127 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246859 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2, ul. Strażacka 57, 04-462 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 673 50 94, faks 0-22 673 48 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości płynnych na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 mieszczącego się przy ul. Strażackiej 57 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości administrowanej przez Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy nr 2 przy ul. Strażackiej 57 w Warszawie. 2. Opróżnienie zbiorników bezodpływowych (osadnik gnilny 3 komorowy) i wywóz nieczystości płynnych realizowany będzie dwa razy w tygodniu lub na każde żądanie Zamawiającego, pojazdem asenizacyjnym posiadającym zbiornik o pojemności co najmniej 10,5 m3. Przeciętna miesięczna ilość wywozu nieczystości płynnych to około 85 m3. 3. Zamawiający zastrzega, iż częstotliwość opróżnienia szamba i wywozu nieczystości płynnych może się zmniejszyć w okresie wakacji i ferii szkolnych. 4. Wykonawca winien zrealizować przyjęte zgłoszenie na wywóz nieczystości nie później niż do dwóch dni od przyjęcia zgłoszenia. 5. W przypadku niewykonania przedmiotu zamówienia, w terminie o którym mowa w pkt. 4 Zamawiający uprawniony jest do zlecenia przedmiotowej usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. 6. W przypadku awarii pojazdu asenizacyjnego Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy. 7. Prawidłowo wykonane usługi, będą każdorazowo potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Rozliczenie za świadczone usługi nastąpi na podstawie wystawionej faktury w oparciu o potwierdzone ilości wywozy nieczystości płynnych, oraz ceny jednostkowej brutto określonej w ofercie. 9. Odpowiedzialność za realizację zamówienia, zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany jest do : 10.1. Wykonywania usługi wywozu nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnym spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych Dz. U. Nr 193 Poz. 167) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże. 10.2. Wykonywania usługi z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych wg aktualnego stanu prawnego. 10.3. Zapewnienia we własnym zakresie wszelkiego niezbędnego sprzętu do wykonania przedmiotowej usługi. 10.4. Utrzymania porządku na terenie posesji w trakcie realizacji usługi np.: rozlane w trakcie wykonania usługi fekalia winny być natychmiast uprzątnięte przez Wykonawcę. 10.5. Wywozu nieczystości płynnych wyłącznie do zlewni, która zapewnia odbiór nieczystości komunalnych. 10.6. Usuwania śmieci nietypowych z szamb np. kamienie, gałęzie, złom, gruz, liście. 10.7. Zgłaszania stwierdzonych usterek szamb. 12. Dane dotyczące usługi: 12.1. planowany termin pierwszej usługi w styczniu 2015r., 12.2. usługi będą realizowane w ciągu dwóch dni po zgłoszeniu telefonicznym lub faksem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blugrześ Grzegorz Blusiewicz, ul. Napoleońska 88A, Glinianki, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.