eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Renowacja odcinka kolektora A długości 941 m techniką bezwykopową poprzez ułożenie w miejscach istniejących kanałów nowych rur o tych samych lub większych średnicach, po wcześniejszym rozkruszeniu istniejących kanałów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Ostrowiec Świętokrzyski: Renowacja odcinka kolektora A długości 941 m techniką bezwykopową poprzez ułożenie w miejscach istniejących kanałów nowych rur o tych samych lub większych średnicach, po wcześniejszym rozkruszeniu istniejących kanałów
Numer ogłoszenia: 111279 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2661200, fax 041 2661010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100 % udziałów gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja odcinka kolektora A długości 941 m techniką bezwykopową poprzez ułożenie w miejscach istniejących kanałów nowych rur o tych samych lub większych średnicach, po wcześniejszym rozkruszeniu istniejących kanałów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)przeprowadzenie obliczeń statyczno-wytrzymałościowych dla proponowanych rur, b)renowacja kolektora poprzez jego bezwykopową wymianę z ułożeniem w miejsce starego kanału z rur kamionkowych - nowego, z jednoczesnym powiększeniem przekroju poprzecznego: · z ø 250 mm na ø 300mm na odcinku o długości 281,00 m, · z ø 300 mm na ø 400mm na odcinku o długości 476,00 m, · z ø 315 mm na ø 400mm na odcinku o długości 43,00 m, · z ø 400 mm na ø 400mm na odcinku o długości 141,00 m. Średnie zagłębienie w/w kanałów wynosi 3,30m. c)otworzenie kinet wraz z ich doszczelnieniem i wpasowaniem przykanalików w studniach rewizyjnych, d)inspekcja kanałów kamerą TV po ich modernizacji, z zapisem wyników na elektronicznym nośniku, e)prace związane z przepompowywaniem ścieków poza kanałami podczas ich renowacji, f)uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego łącznie ze sporządzeniem projektu organizacji ruchu. g)przywrócenie terenu do stanu pierwotnego - po zakończeniu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 135.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1)Ofertę należy zabezpieczyć poprzez wniesienie wadium w wysokości 7 500 złotych. 2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (złotych), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4)Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Nr BPH PBK S.A. O/Ostrowiec Św. 38 1060 2142 0000 3200 0014 8864. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na renowację kolektora. 6)Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zgodnie z art. 22 Ustawy oraz wymaganiami Zamawiającego o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.2.1 wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na renowacji kanału długości co najmniej 500 m techniką bezwykopową poprzez ułożenie w miejscach istniejących kanałów nowych kanałów o tych samych lub większych średnicach, po wcześniejszym rozkruszeniu istniejących kanałów - wartość roboty winna wynosić co najmniej 350 000 złotych, 3.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: 3.3.1osiągnęli przychód ze sprzedaży za rok 2005, 2006 co najmniej w wysokości 1 000 000 złotych w każdym w/w roku, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności, 3.3.2osiągnęli wynik finansowy dodatni za rok 2005, 2006 lub ujemny z tendencją poprawy, jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności, 3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w punktach 3.1 oraz 3.4 musi spełniać każdy wykonawca. Warunek określony w punkcie 3.2, 3.3 musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. 4.OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa: 4.1w punkcie 3.1 SIWZ - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 5 SIWZ: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - kopii uprawnień budowlanych osoby po stronie Wykonawcy, która sprawować będzie funkcje kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (wymagane uprawnienia do kierowania budową z zakresu sieci sanitarnych), - zaświadczenia o przynależności do Izby Zawodowej Inżynierów Budownictwa osoby, która sprawować będzie funkcje kierownika budowy. 4.2w punkcie 3.2 i 3.2.1 SIWZ - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5.8 SIWZ - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4.3w punkcie 3.3, 3.3.1 i 3.3.2 SIWZ - znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5.9 SIWZ: - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów, określających obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 4.4w punkcie 3.4 SIWZ - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, na podstawie dokumentów, wymienionych w punktach 5 SIWZ: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.4 SIWZ) - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.5 SIWZ), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.6 SIWZ) - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.7 SIWZ). Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1.wypełniony formularz oferty (wg wzoru formularza nr 1), 2.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (wg wzoru formularza nr 2), 3.wypełniony formularz - zestawienie cen jednostkowych (wg wzoru formularza nr 3), 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru formularza nr 4), 9.sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument, określający obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 10.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 11.kopia uprawnień budowlanych osoby po stronie Wykonawcy, która sprawować będzie funkcję kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (wymagane uprawnienia do kierowania budową z zakresu sieci sanitarnych), 12.zaświadczenie o przynależności do Izby Zawodowej Inżynierów Budownictwa osoby, która sprawować będzie funkcję kierownika budowy, 13.Dowód wniesienia wadium. 14.Zaakceptowany i uzupełniony wzór umowy ( wg wzoru formularza nr 5). 15.Aprobata techniczna dopuszczająca rury do zastosowania w metodach bezwykopowych (renowacja poprzez układanie nowych rur w miejsce wykruszonych głowicą starych rur) jako rury odprowadzające ścieki sanitarne. 16.Karty katalogowe rur zaproponowanych do zastosowania w renowacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4, 5, 6, 7 składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociagi i Kanalizacja Sp. z o.o. 27-400 Ostrowiec Św. ul. Sienkiewicza 91.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 12:00, miejsce: w Miejskich Wodociągach i Kanalizacji Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Sienkiewicza 91 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.