eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnica w latach 2009-2012

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Brodnica: Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnica w latach 2009 - 2012
Numer ogłoszenia: 111258 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50994 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy, ul. Kamionka 23, Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnica w latach 2009 - 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnica w latach 2009-2012. 2. Zakres zadania obejmuje: 1) Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie Brodnicy, która będzie działać w oparciu o: a) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 4 grudnia 2003 roku Nr X/134/2003 W sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnicy oraz ustalenie wysokości opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania. b) Uchwała Rady Miejskiej z dnia 23 września 2004 roku Nr XX/200/2004 zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia SPP na terenie miasta Brodnicy oraz ustalenie wysokości opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania. c) Uchwała Rady Miejskiej z dnia 18 kwietnia 2005 roku Nr XXIX/272/2005 zmieniającą uchwałę w sprawie ustalenia SPP na terenie miasta Brodnicy oraz ustalenie wysokości opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania. d) Uchwała rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 4 grudnia 2003 roku Nr X/135/2003 w sprawie przyjęcia Regulaminu Funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnicy. e) Uchwała Rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 20 czerwca 2006 roku Nr XXXIX/366/2006 zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminu Funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnicy. f) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 21 września 2007 roku Nr IX/86/2007 w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnicy oraz ustalenie wysokości opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania. g) Uchwała Rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 29 kwietnia 2008 roku Nr XIV/152/2008 zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminu Funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Brodnicy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do akceptacji uchwał Rady Miejskiej podjętych w czasie trwania umowy o zarządzaniu Strefą Płatnego Parkowania. 3) Do zadań wykonawcy należy: a) sprzedaż abonamentów, b) pobieranie opłat dodatkowych za nie opłacone parkowanie (Wykonawca potwierdza wypełniając druk KP w 4 egzemplarzach, muszą to być druki ścisłego zarachowania z kolejnym numerem i pieczęcią Wykonawcy na każdej karcie), c) stwierdzenie nieuiszczenia opłaty za postój winno być wystawione w 3 egz. Oryginał powinien zostać umieszczony na przedniej szybie pojazdu pod wycieraczką, kopia powinna być przekazana wraz z zestawieniem do Urzędu Miejskiego. W przypadku uiszczenia opłaty w BSPP kopia dowodu wpłaty powinna być dołączona do Stwierdzenia. Druga kopia powinna być przechowywana w BSPP, d) prowadzenie ewidencji wydanych abonamentów (ewidencja powinna zawierać markę pojazdu, numer rejestracyjny) oraz zastrzeżonych, wydzielonych stanowisk parkingowych (kopert) na prawach wyłączności i przekazywanie danych Zamawiającemu, e) współpraca z zamawiającym ( Wydz. Ekonomiczno Finansowy ) w zakresie egzekucji opłat parkingowych polegających na przekazaniu w okresach miesięcznych zestawień informacji dotyczących pojazdów parkujących na terenie SPP bez wniesionej opłaty; informacje powinny zawierać: markę pojazdu, numer rejestracyjny pojazdu, datę, godzinę i miejsce postoju pojazdu. Zestawienia należy przekazywać do Urzędu Miejskiego na20 dzień każdego miesiąca za miesiąc poprzedni (licząc 14 dni od ostatniego dnia miesiąca, w którym zostało wystawione stwierdzenie plus 6 dni na przygotowanie zestawienia i weryfikacje wszystkich otrzymanych wpłat opłaty dodatkowej za pośrednictwem poczty), f) przekazanie w okresach miesięcznych rozliczeń wpływów z opłat pobranych w SPP (m.in. dzienne raporty kasowe z opłat pobranych w biurze SPP, wydruki z parkometrów, przelewy), g) opracowanie wzorów i wykonanie druków abonamentów i wezwań (abonamenty wydawane przez Wykonawcę należy zabezpieczyć przed fałszowaniem odpowiednim hologramem literą P o wielkości i kształcie uzgodnionym z Zamawiającym), h) naprawa oraz konserwacja użytkowanych parkometrów, i) utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego parkingów w SPP, j) utrzymanie czystości letnie i zimowe (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi lub w razie braku opadów śniegu sprzątanie) wyznaczonych miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania. Wykonawca zawrze stosowną umowę z wyspecjalizowaną firmą szczegółowo określając obszar i częstotliwość sprzątania, warunki płatności i.t.p. k) stworzenie systemu kontroli uiszczania opłat w Strefie Płatnego Parkowania (kontrola uiszczonych opłat przy pomocy powołanej służby parkingowej -2 osoby kontrolujące w terenie, kierownik biura i pracownik biura), l) zamówienie należy wykonać zgodnie z Umową oraz SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów 79.94.10.00 - Usługi pobierania opłat 50.31.60.00 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 559795.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projekt & Parking Serwis Polska Sp. z o.o., ul. Sadowa 29, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 380.00
  • Oferta z najniższą ceną: 380.00 oferta z najwyższą ceną: 380.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.