eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołów operacyjnych (szt. 5)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Radom: Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołów operacyjnych (szt. 5)
Numer ogłoszenia: 111246 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołów operacyjnych (szt. 5).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z montażem urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołów operacyjnych (szt. 4) i stołu operacyjnego - ortopedycznego (szt. 1) ZAKRES NR 1 - STÓŁ OPERACYJNY - SZT. 4 Lp. Parametry wymagane graniczne 1. Mobilny stół operacyjny, cała rama blatu i obudowa kolumny wykonane ze stali nierdzewnej (z wyłączeniem drobnych elementów przegubów). Centralna blokada kół zapewniająca stabilne osadzanie na podłodze, blat stołu przezierny dla promieni rtg, blat mocowany na stałe do kolumny, pełna dostępność ramienia C aparatu RTG. 2. Szerokość blatu wraz z szynami bocznymi min. 580 mm 3. Podstawa jezdna w kształcie litery V lub prostokątnym 4. Stół mobilny wyposażony w koła umożliwiające łatwą manewrowalność 5. Stabilizacja stołu uzyskana przez wysuwane elektrohydrauliczne lub elektromechaniczne nogi/podpory 6. Automatyczne zabezpieczenie blatu przed niezamierzonym przechyłem przy aktywacji z panelu rezerwowego (konieczność przyciśnięcia jednocześnie dwóch przycisków celem aktywacji) 7. Blat stołu składający się z min. 4 segmentów: a. segment głowy - odłączony od segmentu piersiowego b. segment piersiowy c. segment lędźwiowy d. segment nóg 8. Sterowanie funkcjami stołu za pomocą pilota bezprzewodowego lub przewodowego 9. Możliwość awaryjnego sterowania funkcjami stołu (po odłączeniu pilota) przy pomocy rezerwowego panelu sterującego, wbudowanego w kolumną lub podstawę stołu. 10. Informacja o orientacji ułożenia pacjenta (normalna lub odwrócona) z automatyczną interpretacją komend ruchów blatu dokonywanych z pilota 11. Funkcje stołu realizowane przez układ mieszany elektrohydrauliczny lub elektromechaniczny. 12. Regulacja wysokości blatu w zakresie: wysokość minimalna: mniejsza równa 750 mm, wysokość maksymalna: większa równa 1100 mm 13. Regulacja pozycji Trendelenburga oraz anty-Trendelenburga min. 30 stopni 14. Obustronna regulacja przechyłu bocznego blatu min. 15 stopni 15. Zakres regulacji segmentu lędźwiowego; opuszczanie: min. - 40 stopni podnoszenie: min. + 70 stopni 16. Zakres regulacji segmentu nożnego; opuszczanie: min. - 90 stopni podnoszenie: min. + 85 stopni 17. Zakres regulacji segmentu głowy; opuszczanie: min. - 30 stopni podnoszenie: min. + 30 stopni 18. Pozycja flex/reflex 19. Powrót blatu do pozycji wyjściowej po naciśnięciu jednego przycisku na pilocie 20. Zasilanie bateryjne stołu wbudowane w podstawę stołu wraz z ładowarką wbudowaną w podstawę stołu 21. Sygnalizacja stanu naładowania akumulatora na kolumnie lub pilocie stołu 22. Stół operacyjny wyposażony w szyny, umożliwiające mocowanie wyposażenia dodatkowego, 23. Stół operacyjny wyposażony w materace zdejmowane, odporne na środki dezynfekcyjne 24. Nośność stołu min. 350 kg 25. Gwarancja na stół min. 36 m-cy, w tym na akumulatory min. 18 m-cy Oprzyrządowanie (zbiorczo) do 4 stołów 26. Podpora anestezjologiczna pod rękę z regulacją kąta i wysokości z możliwością dowolnego ułożenia ręki względem stołu. 8 szt. 27. Krążek żelowy śr. min 200mm 4 szt. 28. Podpora pod rękę do ułożeń bocznych z zaciskiem do szyny. 2 szt. 29. Podpora Goepela do zabiegów urologicznych/ginekologicznych z kompletem zacisków do szyn bocznych. 4 szt. 30. Miska urologiczna z adapterem do szyny bocznej. 1 szt. 31. Ekran anestezjologiczny 4 szt. 32. Pas ciała pacjenta 4 szt. 33. Stolik do operacji ręki, przezierny dla RTG, mocowany do szyny bocznej. 1 szt. 34. Podpora do ułożeń bocznych z możliwością regulacji wysokości, wysunięcia, pochyleń oraz możliwością obrotu o 360st. Sześć z poduszką dużą (200x170 mm) (+/- 20 mm) dwie z małą (ok. 80 x 80 mm) (+/- 10 mm) 8 szt. 35. Wieszak do płynów infuzyjnych z czterema haczykami mocowany na szynę boczną. 4 szt. 36. Wózek na wyposażenie (min. 2 szyny boczne i jeden kosz każdy) 4 szt. ZAKRES NR 2 - STÓŁ OPERACYJNY - ORTOPEDYCZNY - SZT. 1 Lp. Parametry wymagane graniczne 1. Stół operacyjny na podstawie w kształcie litery T z asymetrycznie umieszczoną kolumną zapewniający dostęp ramienia RTG od kończyn dolnych do pasa barkowego bez konieczności zmiany pozycji ułożenia pacjenta. 2. Stół mobilny z łatwo poruszającymi się kółkami do przemieszczania stołu do przodu, do tyłu, na boki. Koła zbudowane w podstawie, nie wystające poza jej obrys 3. Blokada ustawienia stołu podczas zabiegu za pomocą elektrohydraulicznie lub elektromechanicznie wysuwanych nóżek, na których stół musi stać z korektą nierówności podłoża 4. Blat stołu podzielony na kilka sekcji: a) podgłówek b) płyta plecowa, płyta siedzeniowa c) podnóżek dwuczęściowy mocowany bezpośrednia do blatu lub nakładany na belki wyciągowe z możliwością demontażu 5. Podstawa i rama blatu (wszystkie jej elementy metalowe) stołu wykonane w całości ze stali nierdzewnej. Nie dopuszcza się stopów metali lekkich lub tworzyw sztucznych 6. Blat stołu wyposażony w zdejmowane materace bezszwowe bez rzepów 7. Napęd stołu elektrohydrauliczny lub elektromechaniczny 8. Alternatywny napęd - awaryjny elektrohydrauliczny lub elektromechaniczny 9. Stół wyposażony w zasilanie akumulatorowe i sieciowe. Zasilacz stołu (ładowarka) oraz baterie akumulatorów napędu podstawowego i alternatywnego w podstawie stołu (nie dopuszcza się ładowarek/zasilaczy zewnętrznych) 10. Obsługa funkcji stołu z pilota wyposażonego w min. 10 pozycyjny wskaźnik naładowania akumulatorów przez układ elektrohydrauliczny lub elektromechaniczny: - regulacja wysokości - przechyły boczne - Trebdelenburg/Antytrendelerburg - pozycja flex/reflex - kąt nachylenia siedziska - wysuwanie nóżek z podstawy stołu 11. Możliwość pełniej obsługi funkcji stołu z panelu sterującego (pełniącego również rolę sterownika awaryjnego) umieszczonego na kolumnie stołu 12. Kolumna wyposażona w panel do awaryjnego sterowania stołem zlokalizowany na bocznej (lewej lub prawej w stosunku do osi głównej stołu) powierzchni kolumny stołu. W celu aktywowania danej funkcji z panelu wymagana jest konieczność naciśnięcia dwóch przycisków jednocześnie dla uniknięcia przypadkowej aktywacji panelu) 13. Wysokość stołu w najniższym położeniu 75 cm (? 5 cm) z możliwością jego podwyższenia o co najmniej 40 cm 14. Przechył boczny lewo/prawo: min. 15/15 stopni 15. Pozycja Trendelenburga/ pozycja anty-Trendelenburga: min. 25/25 stopni 16. Pozycja 0 (powrót z pozycji bocznej i Trendelenburga) 17. Część siedliska lub plecowa regulacja elektrohydraulicznie lub elektromechanicznie z możliwością demontażu lub przekształcenia do innej funkcji przez przymocowanie do niej specjalnie do tego celu przeznaczonych akcesoriów. Przeniesienie części co najmniej + 60 stopni 18. Belki wyciągowe regulowane osobno za pomocą złącz obrotowych 19. Gwarancja na stół min. 36 m-cy, w tym na akumulatory min. 18 m-cy ---- Oprzyrządowanie do stołu 20. Podpory (buty) pod stopy z rzepami 2 szt. 21. Kołek zaporowy - pozycja horyzontalna 1 szt. 22. Zacisk do uchwytu Kirschnera 1 szt. 23. Teleskopowe belki wyciągowe z możliwością dostosowania do wzrostu pacjenta 2 szt. 24. Akcesoria do operowania kości udowej w pozycji bocznej: - kołek zaporowy, - uchwyt do podparcia kończyn w części piszczelowej 1 kpl. 25. Akcesoria do operowania kości piszczelowej - zestaw wyciągowy, - stabilizator do kolana - uchwyt do podparcia drugiej kończyny w części udowo-kolanowej 1 kpl. 26. Akcesoria do operowania kości ramiennej : - urządzenie zaporowe, - wyciąg Weinbergera 1 kpl. 27. Akcesoria do chirurgii ręki: - podpora do układania ramienia przy złamaniach stawu łokciowego - stolik do operacji ręki bez podparcia, wraz z uchwytami mocującymi przezierny dla RTG 1 kpl. 28. Akcesoria do chirurgii barku: - podgłówek - podpora pod rękę 1 kpl. 29. Akcesoria do chirurgii kolana: - uchwyt do artroskopii - podpora kończyny w części piszczelowej 1 kpl. 30. Akcesoria do chirurgii biodra: - podpory do ułożeń bocznych z możliwością regulacji wysokości, wysunięcia, pochyleń oraz możliwością obrotu o 360 st. - 4 szt. z poduszkami: pośladkową - 1 szt., łonową - 1 szt., piersiowo-plecową - 2 szt. 4 szt. 31. Podpórka anestezjologiczna pod rękę z regulacją kąta i wysokości z możliwością dowolnego ułożenia ręki względem stołu 2 szt. 32. Ekran anestezjologiczny 1 szt. 33. Mankiet do mocowania reki do szyny bocznej 1 szt. 34. Pas mocujący korpus 1 szt. 35. Wieszak do kroplówek z czterema haczykami mocowany na szynę boczną 1 szt. 36. Wózek na wyposażenie ortopedyczne - wyciągowe 1 szt. 37. Wózek na wyposażenie anestezjologiczne i pozostałe (min. 3 szyny boczne i jeden kosz) 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30 - Stoły operacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zakres nr 1: 16 800,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy osiemset złotych 00/100) Zakres nr 2: 5 600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2) Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia - a szczególności: - Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 4) Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę III. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt II ppkt 2) powyżej: -Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zał. Nr 3 do oferty. 5. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. - deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub - certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub - zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego towaru. 6. Wypełnioną specyfikację techniczną - zgodnie z oferowanym zakresem. 7. Katalogi, foldery, itp. oferowanego urządzenia medycznego. 8. Parafowany Wzór Umowy. 9. Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym. 10. Dowód wniesienia wadium. 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 11.1. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4 26-610 Radom Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia III piętro, pok. 309A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 12:00, miejsce: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4 26-610 Radom Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia III piętro, pok. 309A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STÓŁ OPERACYJNY - SZT. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z montażem urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołów operacyjnych (szt. 4) Lp. Parametry wymagane graniczne 1. Mobilny stół operacyjny, cała rama blatu i obudowa kolumny wykonane ze stali nierdzewnej (z wyłączeniem drobnych elementów przegubów). Centralna blokada kół zapewniająca stabilne osadzanie na podłodze, blat stołu przezierny dla promieni rtg, blat mocowany na stałe do kolumny, pełna dostępność ramienia C aparatu RTG. 2. Szerokość blatu wraz z szynami bocznymi min. 580 mm 3. Podstawa jezdna w kształcie litery V lub prostokątnym 4. Stół mobilny wyposażony w koła umożliwiające łatwą manewrowalność 5. Stabilizacja stołu uzyskana przez wysuwane elektrohydrauliczne lub elektromechaniczne nogi/podpory 6. Automatyczne zabezpieczenie blatu przed niezamierzonym przechyłem przy aktywacji z panelu rezerwowego (konieczność przyciśnięcia jednocześnie dwóch przycisków celem aktywacji) 7. Blat stołu składający się z min. 4 segmentów: a. segment głowy - odłączony od segmentu piersiowego b. segment piersiowy c. segment lędźwiowy d. segment nóg 8. Sterowanie funkcjami stołu za pomocą pilota bezprzewodowego lub przewodowego 9. Możliwość awaryjnego sterowania funkcjami stołu (po odłączeniu pilota) przy pomocy rezerwowego panelu sterującego, wbudowanego w kolumną lub podstawę stołu. 10. Informacja o orientacji ułożenia pacjenta (normalna lub odwrócona) z automatyczną interpretacją komend ruchów blatu dokonywanych z pilota 11. Funkcje stołu realizowane przez układ mieszany elektrohydrauliczny lub elektromechaniczny. 12. Regulacja wysokości blatu w zakresie: wysokość minimalna: mniejsza równa 750 mm, wysokość maksymalna: większa równa 1100 mm 13. Regulacja pozycji Trendelenburga oraz anty-Trendelenburga min. 30 stopni 14. Obustronna regulacja przechyłu bocznego blatu min. 15 stopni 15. Zakres regulacji segmentu lędźwiowego; opuszczanie: min. - 40 stopni podnoszenie: min. + 70 stopni 16. Zakres regulacji segmentu nożnego; opuszczanie: min. - 90 stopni podnoszenie: min. + 85 stopni 17. Zakres regulacji segmentu głowy; opuszczanie: min. - 30 stopni podnoszenie: min. + 30 stopni 18. Pozycja flex/reflex 19. Powrót blatu do pozycji wyjściowej po naciśnięciu jednego przycisku na pilocie 20. Zasilanie bateryjne stołu wbudowane w podstawę stołu wraz z ładowarką wbudowaną w podstawę stołu 21. Sygnalizacja stanu naładowania akumulatora na kolumnie lub pilocie stołu 22. Stół operacyjny wyposażony w szyny, umożliwiające mocowanie wyposażenia dodatkowego, 23. Stół operacyjny wyposażony w materace zdejmowane, odporne na środki dezynfekcyjne 24. Nośność stołu min. 350 kg 25. Gwarancja na stół min. 36 m-cy, w tym na akumulatory min. 18 m-cy Oprzyrządowanie (zbiorczo) do 4 stołów 26. Podpora anestezjologiczna pod rękę z regulacją kąta i wysokości z możliwością dowolnego ułożenia ręki względem stołu. 8 szt. 27. Krążek żelowy śr. min 200mm 4 szt. 28. Podpora pod rękę do ułożeń bocznych z zaciskiem do szyny. 2 szt. 29. Podpora Goepela do zabiegów urologicznych/ginekologicznych z kompletem zacisków do szyn bocznych. 4 szt. 30. Miska urologiczna z adapterem do szyny bocznej. 1 szt. 31. Ekran anestezjologiczny 4 szt. 32. Pas ciała pacjenta 4 szt. 33. Stolik do operacji ręki, przezierny dla RTG, mocowany do szyny bocznej. 1 szt. 34. Podpora do ułożeń bocznych z możliwością regulacji wysokości, wysunięcia, pochyleń oraz możliwością obrotu o 360st. Sześć z poduszką dużą (200x170 mm) (+/- 20 mm) dwie z małą (ok. 80 x 80 mm) (+/- 10 mm) 8 szt. 35. Wieszak do płynów infuzyjnych z czterema haczykami mocowany na szynę boczną. 4 szt. 36. Wózek na wyposażenie (min. 2 szyny boczne i jeden kosz każdy) 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STÓŁ OPERACYJNY - ORTOPEDYCZNY - SZT. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z montażem urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołu operacyjnego - ortopedycznego (szt. 1) Lp. Parametry wymagane graniczne 1. Stół operacyjny na podstawie w kształcie litery T z asymetrycznie umieszczoną kolumną zapewniający dostęp ramienia RTG od kończyn dolnych do pasa barkowego bez konieczności zmiany pozycji ułożenia pacjenta. 2. Stół mobilny z łatwo poruszającymi się kółkami do przemieszczania stołu do przodu, do tyłu, na boki. Koła zbudowane w podstawie, nie wystające poza jej obrys 3. Blokada ustawienia stołu podczas zabiegu za pomocą elektrohydraulicznie lub elektromechanicznie wysuwanych nóżek, na których stół musi stać z korektą nierówności podłoża 4. Blat stołu podzielony na kilka sekcji: a) podgłówek b) płyta plecowa, płyta siedzeniowa c) podnóżek dwuczęściowy mocowany bezpośrednia do blatu lub nakładany na belki wyciągowe z możliwością demontażu 5. Podstawa i rama blatu (wszystkie jej elementy metalowe) stołu wykonane w całości ze stali nierdzewnej. Nie dopuszcza się stopów metali lekkich lub tworzyw sztucznych 6. Blat stołu wyposażony w zdejmowane materace bezszwowe bez rzepów 7. Napęd stołu elektrohydrauliczny lub elektromechaniczny 8. Alternatywny napęd - awaryjny elektrohydrauliczny lub elektromechaniczny 9. Stół wyposażony w zasilanie akumulatorowe i sieciowe. Zasilacz stołu (ładowarka) oraz baterie akumulatorów napędu podstawowego i alternatywnego w podstawie stołu (nie dopuszcza się ładowarek/zasilaczy zewnętrznych) 10. Obsługa funkcji stołu z pilota wyposażonego w min. 10 pozycyjny wskaźnik naładowania akumulatorów przez układ elektrohydrauliczny lub elektromechaniczny: - regulacja wysokości - przechyły boczne - Trebdelenburg/Antytrendelerburg - pozycja flex/reflex - kąt nachylenia siedziska - wysuwanie nóżek z podstawy stołu 11. Możliwość pełniej obsługi funkcji stołu z panelu sterującego (pełniącego również rolę sterownika awaryjnego) umieszczonego na kolumnie stołu 12. Kolumna wyposażona w panel do awaryjnego sterowania stołem zlokalizowany na bocznej (lewej lub prawej w stosunku do osi głównej stołu) powierzchni kolumny stołu. W celu aktywowania danej funkcji z panelu wymagana jest konieczność naciśnięcia dwóch przycisków jednocześnie dla uniknięcia przypadkowej aktywacji panelu) 13. Wysokość stołu w najniższym położeniu 75 cm (? 5 cm) z możliwością jego podwyższenia o co najmniej 40 cm 14. Przechył boczny lewo/prawo: min. 15/15 stopni 15. Pozycja Trendelenburga/ pozycja anty-Trendelenburga: min. 25/25 stopni 16. Pozycja 0 (powrót z pozycji bocznej i Trendelenburga) 17. Część siedliska lub plecowa regulacja elektrohydraulicznie lub elektromechanicznie z możliwością demontażu lub przekształcenia do innej funkcji przez przymocowanie do niej specjalnie do tego celu przeznaczonych akcesoriów. Przeniesienie części co najmniej + 60 stopni 18. Belki wyciągowe regulowane osobno za pomocą złącz obrotowych 19. Gwarancja na stół min. 36 m-cy, w tym na akumulatory min. 18 m-cy ---- Oprzyrządowanie do stołu 20. Podpory (buty) pod stopy z rzepami 2 szt. 21. Kołek zaporowy - pozycja horyzontalna 1 szt. 22. Zacisk do uchwytu Kirschnera 1 szt. 23. Teleskopowe belki wyciągowe z możliwością dostosowania do wzrostu pacjenta 2 szt. 24. Akcesoria do operowania kości udowej w pozycji bocznej: - kołek zaporowy, - uchwyt do podparcia kończyn w części piszczelowej 1 kpl. 25. Akcesoria do operowania kości piszczelowej - zestaw wyciągowy, - stabilizator do kolana - uchwyt do podparcia drugiej kończyny w części udowo-kolanowej 1 kpl. 26. Akcesoria do operowania kości ramiennej : - urządzenie zaporowe, - wyciąg Weinbergera 1 kpl. 27. Akcesoria do chirurgii ręki: - podpora do układania ramienia przy złamaniach stawu łokciowego - stolik do operacji ręki bez podparcia, wraz z uchwytami mocującymi przezierny dla RTG 1 kpl. 28. Akcesoria do chirurgii barku: - podgłówek - podpora pod rękę 1 kpl. 29. Akcesoria do chirurgii kolana: - uchwyt do artroskopii - podpora kończyny w części piszczelowej 1 kpl. 30. Akcesoria do chirurgii biodra: - podpory do ułożeń bocznych z możliwością regulacji wysokości, wysunięcia, pochyleń oraz możliwością obrotu o 360 st. - 4 szt. z poduszkami: pośladkową - 1 szt., łonową - 1 szt., piersiowo-plecową - 2 szt. 4 szt. 31. Podpórka anestezjologiczna pod rękę z regulacją kąta i wysokości z możliwością dowolnego ułożenia ręki względem stołu 2 szt. 32. Ekran anestezjologiczny 1 szt. 33. Mankiet do mocowania reki do szyny bocznej 1 szt. 34. Pas mocujący korpus 1 szt. 35. Wieszak do kroplówek z czterema haczykami mocowany na szynę boczną 1 szt. 36. Wózek na wyposażenie ortopedyczne - wyciągowe 1 szt. 37. Wózek na wyposażenie anestezjologiczne i pozostałe (min. 3 szyny boczne i jeden kosz) 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.