To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111196 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Warszawa: Usługi reklamowe - w czterech częściach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529055-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, krajowy numer identyfikacyjny
14031376200000, ul.
ul. Anielewicza
6,
00157
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
224 710 300, faks
224 710 398, e-mail
przetargi@polin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.polin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi reklamowe - w czterech częściach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ADM.271.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający wskazuje, iż w skład przedmiotu zamówienia wchodzą cztery części (zadań). część 1: Forma 1: Wynajem powierzchni reklamowych na plecach kiosków znajdujących się na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Koszt z drukiem. Kampania: Ilość nośników: 1 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Część 2: Forma 1: Billboardy na stacjach warszawskiego metra i w przejściach. Koszt z drukiem. Wybór lokalizacji i terminu emisji przez Zamawiającego z min. 15 przedstawionych propozycji. Kampania: Ilość nośników: 8 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 2 Forma 2: Billboard w Warszawie o wymiarach 6x3m w okolicach u. Powązkowskiej. Koszt z drukiem. Kampania: Ilość nośników:1 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 2 Forma 3: Nośniki typu Citylight znajdujące się w metrze warszawskim. Koszt z drukiem. Kampania: Ilość nośników: 1 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Część 3: Forma 1 Citylighty na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie. Wybór lokalizacji i terminu emisji przez Zamawiającego z min. 60 przedstawionych propozycji. Koszt z drukiem. Kampania 1: Ilość nośników: 41 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Kampania 2: Ilość nośników: 28 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Kampania 3: Ilość nośników: 8 Czas trwania: 2 tygodnie Ilość emisji: 1 Forma 2: Citylighty na nośnikach typu meble miejskie w Warszawie. Wybór lokalizacji i terminu emisji przez Zamawiającego z min. 50 przedstawionych propozycji. Koszt z drukiem. Kampania 1: Ilość nośników: 8 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Kampania 3: Ilość nośników: 5 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Forma 3: Billboardy o powierzchni 12m2 zlokalizowane w Warszawie, koszt wraz z drukiem Kampanie: Ilość nośników: 3 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Forma 4: Billboardy o powierzchni 18m2 zlokalizowane w Warszawie, koszt wraz z drukiem Kampanie: Ilość nośników: 2 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 część 4: Forma 1: Nośnik typu Citylight naścienny w Warszawie. Koszt z drukiem. Kampania 1: Ilość nośników: 37 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Kampania 2: Ilość nośników: 40 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1 Kampania 3: Ilość nośników: 11 Czas trwania: 1 miesiąc Ilość emisji: 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79342200-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wynajem powierzchni reklamowych na plecach kiosków znajdujących się na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Koszt z drukiem. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póź. zm ) zwanej dalej "ustawą", Zamawiający: Muzeum Historii Żydów Polskich, zawiadamia o unieważnieniu postępowania, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi reklamowe - w czterech częściach w zakresie części 1. UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu, w terminie wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu tj. do dnia 19 czerwca 2017r, do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w części 1 postępowania. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT930.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: nośniki typu billboard i citylight |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25994 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31972.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Citylight i Bilboardy 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64482 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 58241.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Nośnik typu Citylight naścienny w Warszawie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45642 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56139.71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.