eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Świadczenie usługi transportu i opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek nazajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.- Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; - Zespołu Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Brwinów: Świadczenie usługi transportu i opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: - Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; - Zespołu Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 111181 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transportu i opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: - Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; - Zespołu Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu / przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: - Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; - Zespołu Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, którego beneficjentem jest Gmina Brwinów a realizatorem Zespół Szkół nr 1 w Brwinowie. 2. Przedmiot umowy obejmuje: Zadanie I: Przewóz uczestników/ uczestniczek z Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i ZS w Żółwinie do miejscowości położonych na terenie Gminy Brwinów na zajęcia dodatkowe; - długość trasy (1 kursu) - 20 km; - liczba kursów - 200; - liczba osób od 6 do 30 na 1 kurs. Zadanie II: Przewóz uczestników/ uczestniczek z Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i Zespołu Szkół w Żółwinie do teatrów w Warszawie; - długość trasy (1 kursu) 60 km; - liczba kursów 21; - liczba osób 45 na 1 kurs. Zadanie III: Transport uczestników/ uczestniczek z Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i Zespołu Szkół w Żółwinie do Grodziska Mazowieckiego lub Pruszkowa (na basen); - długość trasy (kursu) 22 km; - liczba kursów 192; - liczba osób 47 na 1 kurs. 3. Zaplanowana liczba kursów określona w ust.2 może ulec zmianie ze względu na zmianę liczby uczestników zajęć lub liczby godzin zajęć i wyjazdów do teatrów. Zmiany mogą dotyczyć również terminów poszczególnych zajęć. 4. Szczegółowa specyfikacja ilościowa usługi transportu uczniów/ uczennic określona została w tabeli cenowej zawartej w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1, który zawiera maksymalny zakres przedmiotu umowy. 5. Świadczenie usługi transportu uczniów/ uczennic będzie odbywało się sukcesywnie w oparciu o zamówienia przekazywane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, zawierające harmonogram (z podaniem terminu, godzin świadczenia usługi, liczby uczestników/ uczestniczek) dodatkowych zajęć edukacyjnych, zajęć na basenie i wyjazdów do teatru. 5.1. Dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, lub faksem (nr faksu:) lub e-mailem (adres:). Zamówienia w formie pisemnej lub wydruk faksu lub e-maila są integralnymi częściami umowy, i są podstawą do rozliczenia Wykonawcy za ilość kursów. 5.2. Każde zamówienie będzie przekazane w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który będą zamawiany transport. 6. Liczba kursów zamówionych przez Zamawiającego może się zmienić i zmniejszyć nie więcej niż o 20% w odniesieniu do maksymalnego zakresu przedmiotu umowy, określonego w ofercie - załączniku nr 1. Zamówienie i zakup przez Zamawiającego zmniejszonej liczby kursów niż wymieniona liczba maksymalna, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 7. W ramach niniejszej umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania przewozu uczestników/ uczestniczek w terminie i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 2) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie transportu dzieci, 3) świadczenia usług transportu wyłącznie przy użyciu pojazdów sprawnych technicznie i prowadzonych przez doświadczonych kierowców, 4) sporządzania wykazów liczby kursów miesięcznych. 8. Usługa transportowa wykonana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (po godz. 13.00) a w soboty od godz. 7.00 do 20.00 - zgodnie z tabelą cenową zawartą w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. 9. Termin realizacji zamówienia - do dnia 31.12.2013 r. CZĘŚĆ 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: - Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; - Zespołu Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, którego beneficjentem jest Gmina Brwinów a realizatorem Zespół Szkół nr 1 w Brwinowie. 2. Przedmiot umowy obejmuje: Zadanie I: Sprawowanie opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek z terenów wiejskich do Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i ZS w Żółwinie na zajęcia dodatkowe - 400 godzin; liczba kursów - 200 - 1 opiekun/ opiekunka na 1 kurs. Zadanie II: Sprawowanie opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek z Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i Zespołu Szkół w Żółwinie do teatrów w Warszawie oraz sprawowanie opieki w czasie pobytu w teatrze.; liczba godzin 315; liczba kursów 21 - 3 opiekunów/ opiekunek na 1 kurs. Zadanie III: Sprawowanie opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i Zespołu Szkół w Żółwinie na basen do Grodziska Mazowieckiego lub Pruszkowa oraz przez cały czas pobytu na basenie; liczba godzin 1152; liczba kursów 192 - 2 opiekunów/opiekunek na 1 kurs. 3. Zaplanowana liczba godzin sprawowania opieki może ulec zmianie ze względu na zmianę liczby uczestników zajęć lub liczby godzin zajęć i wyjazdów do teatrów. Zmiany mogą dotyczyć również terminów poszczególnych zajęć. 4. Szczegółowa specyfikacja ilościowa usługi pełnienia opieki w czasie przewozu określona została w tabeli cenowej zawartej w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1, który zawiera maksymalny zakres przedmiotu umowy. 5. Świadczenie usługi pełnienia opieki w czasie przewozu będzie odbywało się sukcesywnie w oparciu o zamówienia przekazywane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, zawierające harmonogram (z podaniem terminu, godzin świadczenia usługi, liczby uczestników/ uczestniczek) dodatkowych zajęć edukacyjnych, zajęć na basenie i wyjazdów do teatru. 5.1. Dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, lub faksem (nr faksu:) lub e-mailem (adres:). Zamówienia w formie pisemnej lub wydruk faksu lub e-maila są integralnymi częściami umowy, i są podstawą do rozliczenia Wykonawcy za liczbę godzin sprawowania opieki. 5.2. Każde zamówienie będzie przekazane w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który będą zamawiana opieka. 6. Liczba godzin opieki zamówionych przez Zamawiającego może się zmienić i zmniejszyć nie więcej niż o 20% w odniesieniu do maksymalnego zakresu przedmiotu umowy, określonego w ofercie - załączniku nr 1. Zamówienie i zakup przez Zamawiającego zmniejszonej liczby godzin opieki niż wymieniona liczba maksymalna, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 7. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania opieki uczestników/ uczestniczek w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 2) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi, 8. Usługa opieki wykonana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (po godz. 13.00) a w soboty od godz. 7.00 do 20.00 - zgodnie z tabelą cenową zawartą w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. 9. Termin realizacji zamówienia - do dnia 31.12.2013 r. 10. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.14.00.00-1, 85.31.21.10-3, 80.41.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dot. Części 1: posiadają licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; - dot. Części 2: działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Kserokopia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 2) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dot. części I: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia na usługi transportu, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu usługi; - dot. części II: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi opieki lub prowadzenia zajęć z dziećmi, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu usługi; 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane; 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę, 4) zmian w zakresie liczebności kursów ze względu na zmianę liczby uczestników lub terminów poszczególnych zajęć, lub wyjazdów do teatrów, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2012 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Świadczenie usługi transportu i opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; Zespołu Szkół w Żółwinie - w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi transportu / przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; Zespołu Szkół w Żółwinie - w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu / przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: - Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; - Zespołu Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, którego beneficjentem jest Gmina Brwinów a realizatorem Zespół Szkół nr 1 w Brwinowie. 2. Przedmiot umowy obejmuje: Zadanie I: Przewóz uczestników/ uczestniczek z Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i ZS w Żółwinie do miejscowości położonych na terenie Gminy Brwinów na zajęcia dodatkowe; - długość trasy (1 kursu) - 20 km; - liczba kursów - 200; - liczba osób od 6 do 30 na 1 kurs. Zadanie II: Przewóz uczestników/ uczestniczek z Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i Zespołu Szkół w Żółwinie do teatrów w Warszawie; - długość trasy (1 kursu) 60 km; - liczba kursów 21; - liczba osób 45 na 1 kurs. Zadanie III: Transport uczestników/ uczestniczek z Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i Zespołu Szkół w Żółwinie do Grodziska Mazowieckiego lub Pruszkowa (na basen); - długość trasy (kursu) 22 km; - liczba kursów 192; - liczba osób 47 na 1 kurs. 3. Zaplanowana liczba kursów określona w ust.2 może ulec zmianie ze względu na zmianę liczby uczestników zajęć lub liczby godzin zajęć i wyjazdów do teatrów. Zmiany mogą dotyczyć również terminów poszczególnych zajęć. 4. Szczegółowa specyfikacja ilościowa usługi transportu uczniów/ uczennic określona została w tabeli cenowej zawartej w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1, który zawiera maksymalny zakres przedmiotu umowy. 5. Świadczenie usługi transportu uczniów/ uczennic będzie odbywało się sukcesywnie w oparciu o zamówienia przekazywane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, zawierające harmonogram (z podaniem terminu, godzin świadczenia usługi, liczby uczestników/ uczestniczek) dodatkowych zajęć edukacyjnych, zajęć na basenie i wyjazdów do teatru. 5.1. Dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, lub faksem (nr faksu:) lub e-mailem (adres:). Zamówienia w formie pisemnej lub wydruk faksu lub e-maila są integralnymi częściami umowy, i są podstawą do rozliczenia Wykonawcy za ilość kursów. 5.2. Każde zamówienie będzie przekazane w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który będą zamawiany transport. 6. Liczba kursów zamówionych przez Zamawiającego może się zmienić i zmniejszyć nie więcej niż o 20% w odniesieniu do maksymalnego zakresu przedmiotu umowy, określonego w ofercie - załączniku nr 1. Zamówienie i zakup przez Zamawiającego zmniejszonej liczby kursów niż wymieniona liczba maksymalna, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 7. W ramach niniejszej umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania przewozu uczestników/ uczestniczek w terminie i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 2) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie transportu dzieci, 3) świadczenia usług transportu wyłącznie przy użyciu pojazdów sprawnych technicznie i prowadzonych przez doświadczonych kierowców, 4) sporządzania wykazów liczby kursów miesięcznych. 8. Usługa transportowa wykonana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (po godz. 13.00) a w soboty od godz. 7.00 do 20.00 - zgodnie z tabelą cenową zawartą w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. 9. Termin realizacji zamówienia - do dnia 31.12.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; Zespołu Szkół w Żółwinie - w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek na: zajęcia dodatkowe, zajęcia na basenie i do teatrów; dla placówek oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj.: - Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, ul. Piłsudskiego 11; - Zespołu Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, którego beneficjentem jest Gmina Brwinów a realizatorem Zespół Szkół nr 1 w Brwinowie. 2. Przedmiot umowy obejmuje: Zadanie I: Sprawowanie opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek z terenów wiejskich do Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i ZS w Żółwinie na zajęcia dodatkowe - 400 godzin; liczba kursów - 200 - 1 opiekun/ opiekunka na 1 kurs. Zadanie II: Sprawowanie opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek z Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i Zespołu Szkół w Żółwinie do teatrów w Warszawie oraz sprawowanie opieki w czasie pobytu w teatrze.; liczba godzin 315; liczba kursów 21 - 3 opiekunów/ opiekunek na 1 kurs. Zadanie III: Sprawowanie opieki w czasie przewozu uczestników/ uczestniczek Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie i Zespołu Szkół w Żółwinie na basen do Grodziska Mazowieckiego lub Pruszkowa oraz przez cały czas pobytu na basenie; liczba godzin 1152; liczba kursów 192 - 2 opiekunów/opiekunek na 1 kurs. 3. Zaplanowana liczba godzin sprawowania opieki może ulec zmianie ze względu na zmianę liczby uczestników zajęć lub liczby godzin zajęć i wyjazdów do teatrów. Zmiany mogą dotyczyć również terminów poszczególnych zajęć. 4. Szczegółowa specyfikacja ilościowa usługi pełnienia opieki w czasie przewozu określona została w tabeli cenowej zawartej w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1, który zawiera maksymalny zakres przedmiotu umowy. 5. Świadczenie usługi pełnienia opieki w czasie przewozu będzie odbywało się sukcesywnie w oparciu o zamówienia przekazywane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, zawierające harmonogram (z podaniem terminu, godzin świadczenia usługi, liczby uczestników/ uczestniczek) dodatkowych zajęć edukacyjnych, zajęć na basenie i wyjazdów do teatru. 5.1. Dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, lub faksem (nr faksu:) lub e-mailem (adres:). Zamówienia w formie pisemnej lub wydruk faksu lub e-maila są integralnymi częściami umowy, i są podstawą do rozliczenia Wykonawcy za liczbę godzin sprawowania opieki. 5.2. Każde zamówienie będzie przekazane w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który będą zamawiana opieka. 6. Liczba godzin opieki zamówionych przez Zamawiającego może się zmienić i zmniejszyć nie więcej niż o 20% w odniesieniu do maksymalnego zakresu przedmiotu umowy, określonego w ofercie - załączniku nr 1. Zamówienie i zakup przez Zamawiającego zmniejszonej liczby godzin opieki niż wymieniona liczba maksymalna, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 7. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania opieki uczestników/ uczestniczek w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 2) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi, 8. Usługa opieki wykonana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (po godz. 13.00) a w soboty od godz. 7.00 do 20.00 - zgodnie z tabelą cenową zawartą w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. 9. Termin realizacji zamówienia - do dnia 31.12.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.