eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Zakup i dostawa sukcesywna skierowania analityczne, książki i druki medyczne oraz akcydensowe przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Tarnów: Zakup i dostawa sukcesywna : skierowania analityczne, książki i druki medyczne oraz akcydensowe przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 111095 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sukcesywna : skierowania analityczne, książki i druki medyczne oraz akcydensowe przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sukcesywna : skierowania analityczne, książki i druki medyczne oraz akcydensowe przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.90.00-4, 22.90.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: stawki VAT jednakże zmiana w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) - Dział Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.06.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skierowania analityczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. BADANIA OGÓLNE - format A-5, 2 500 bloczków 2. BADANIA CITO - format A-5, 2 300 bloczków 3. BADANIA KONTRAKTOWE - format A-5, 1 700 bloczków 4. BADANIA DIALIZY - format A-5, 400 bloczków 5. BADANIA PO EKSPOZYCJI - format A-5, 50 bloczków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ksiązki i druki medyczne oraz akcydensowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. KSIĘGA CHORYCH ODDZIAŁU - oprawa twarda, format: A4, zszywana po dłuższym boku, 100 kartek - 280 książek, 2. KSIĘGA ZABIEGÓW ODDZIAŁU - oprawa twarda, format: A4, zszywane po krótszym boku, 100 kartek - 330 książek, 3. KSIĘGA PORAD AMBULATORYJNYCH - twarda oprawa, format: A3, zszyty po krótszym boku, brzeg perforowany 80 kartek samo kopiujących się ( 80 oryginał + 80 kopia) - 350 książek , 4. KSIĘGA GŁÓWNA ARCHIWUM - twarda oprawa jak Księgi Głównej Szpitala, format: A4, zszyte po krótszym boku, 150 kartek - 12 książek, 5. KARTA KONSULTACJI - druk samokopiujący, format: A4 - 730 bloczków po 100 sztuk., 6. KSIĘGA RAPORTÓW LEKARSKICH - twarda oprawa, format: A4, zszyte po krótszym boku, 100 kartek - 580 książek, 7. KSIĘGA RAPORTÓW PIELĘGNIARSKICH - twarda oprawa, format: A4, zszywane po krótszym boku, 100 kartek - 760 książek, 8. KSIĘGA RAPORTÓW PIELĘGNIARSKICH DIALIZ - twarda oprawa, format: A4, zszywane po dłuższym boku, 100 kartek - 70 książek, 9. KSIĘGA PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ - twarda oprawa jak Księgi Głównej Szpitala , format: A4, zszywana po krótszym boku 100 kartek - 400 książek, 10. KSIĘGA GŁÓWNA REJESTRACJI DO PORADNI - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 25 książek 11. KSIĘGA REJESTRACJI DO PORADNI - twarda oprawa, format: A4, zszyte po dłuższym boku, 100 kartek - 150 książek, 12. KARTA GORĄCZKOWA - format: A4 dwustronny - 38.000 sztuk, obowiązkowo czerwona kreska. 13. KARTA GORĄCZKOWA NIEMOWLĘCA - format A4 dwustronny, obowiązkowo czerwona kreska - 5.000 sztuk, 14. KSIĘGA ODMÓW PRZYJĘĆ I PORAD UDZIELONYCH W SZPITALNYM ODDZIALE RATUNKOWYM - oprawa twarda, format: A3, 100 kartek - 30 książek, 15. KSIĘGA GŁÓWNA ZAKŁADU REHABILITACJI LECZNICZEJ - twarda oprawa jak Księga Główna Szpitala, format: A4, zszywane po dłuższym boku, 100 kartek - 12 książki, 16. KSIĘGA DZIAŁU W ZAKŁADZIE REHABILITACJI LECZNICZEJ - twarda oprawa, format: A4, zszyty po dłuższym boku, 100 kartek - 35 książek, 17. KSIĘGA GŁÓWNA SZPITALA - bardzo twarda oprawa, format: A3, zszywana po 16 kartek i dopiero klejona, 100 kartek - 55 książek, 18. KSIĘGA STERYLIZACJI - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 300 książek, w tym 150 na przyjęcie i 150 na wydanie, 19. KSIĘGA STERYLIZACJI - twarda oprawa, format: A5, 100 kartek - 200 książek, w tym 100 na przyjęcie i 100 na wydanie, wskazany inny kolor oprawy, 20. KSIĘGA BADAŃ HISTOLOGICZNYCH ZAKŁADU PATOMORFOLOGII - twarda oprawa, format: A4, 190 kartek - 2 książki, 21. KSIĘGA BADAŃ CYTOLOGICZNYCH ZAKŁADU PATOMORFOLOGII - twarda oprawa, format: A4, 50 kartek - 2 książki, 22. KSIĘGA PRZYJĘĆ MATERIAŁU DO ZAKŁADU PATOMORFOLOGII - twarda oprawa, format: A4, 190 kartek - 2 książki, 23. KSIĘGA REJESTRACJI BADAŃ CYTOLOGICZNYCH ZAKŁADU PATOMORFOLGII - twarda oprawa, format: A4, 50 kartek - 2 książki, 24. KSIĘGA BADAŃ ŚRÓDOPERACYJNYCH ZAKŁADU PATOMORFOLOGII - twarda oprawa, format A4, 100 kartek - 2 książki, 25. KSIĘGA PROTOKOŁÓW OPERACYJNYCH ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 14 książek + 1.500 dwustronnie drukowanych protokołów, dokładnie pokrywających się z układem książek, 26. KSIĘGA PROTOKOŁÓW OPERACYJNYCH - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 100 książek + 70.000 dwustronnie drukowanych protokołów, dokładnie pokrywających się z układem książek. 27. KSIĘGA PRACOWNI MEDYCYNY NUKLEARNEJ - twarda oprawa, format: A3, 70 kartek - 2 książki. 28. KOLEJKA OCZEKUJĄCYCH NA ŚWIADCZENIA LECZNICTWA ZAMKNIETEGO - twarda oprawa, format: A4, 50 kartek - 40 książki. 29. KOLEJKA OCZEKUJĄCYCH NA ŚWIADCZENIA LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO - twarda oprawa, format: A4, 50 kartek - 70 książek. 30. KSIĘGA INIEKCJI - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 1.200 książek, 31. KSIĘGA ZGONÓW - twarda oprawa, format A4, zszywane po krótszym boku, 100 kartek - 25 książek, 32. KSIĘGA TRANSFUZJI - format A4 zszyty po krótszym boku, 50 kartek - 50 książek 33. KARTA INFORMACYJNA ZAKŁADU REHABILITACJI LECZNICZEJ - druk samokopiujący się, format A5 - 50 bl. 34. KARTA INFORMACYJNA ZAKŁADU REHABILITACJI LECZNICZEJ - REHABILITACJA SZPITALNA - format A5, kolor inny niż biały - 6.000 szt. 35. DOKUMENTACJA PIELĘGNIARSKA PACJENTA - format A4 - 38.000 szt. 36. KARTA INDYWIDUALNEJ PIELĘGNACJI - format A4 - 16.000 szt. 37. KARTA INDYWIDUALNEJ PIELĘGNACJI I OBSERWACJI - format A4 + 0,5 A4 - 38.000 szt. 38. WSKAZÓWKI PIELĘGNIARSKIE - format A4 - 6.000 szt. 39. KARTA BILANSU PŁYNÓW - format A4 - 8.000 szt. 40. KARTA CUKRZYCOWA - format A4 - 8.000 szt. 41. SKALA GLASGOW - format A4 - 4.000 szt. 42. KARTA ODLEŻYN - format A4 - 4.000 szt. 43. KARTA POMIARU RR I TĘTNA - format A4 - 10.000 szt. 44. KARTA OBSERWACJI PORODU - format A4 - 2.000 szt. 45. KSIĄŻKA PORAD UDZIELONYCH W PORADNI ORTOPEDYCZNEJ - twarda oprawa, format A4, 100 kartek - 5 książek, 46. PRÓBA ZGODNOŚCI - format: 36 cm x 30 cm - 150 kartek oprawa jak Księga Główna Szpitala - 15 książek. 47. GRUPA KRWI - format: (wysokość) 24 cm x 27 cm (szerokość)- 130 kartek oprawa jak Księga Główna Szpitala, 10 wierszy na stronie nie licząc nagłówka. - 20 książek. 48. PRZECIWCIAŁA - format A4 - 150 kartek oprawa jak Księga Główna Szpitala - 2 książki. 49. KSIĘGA PRZYCHODU I ROZCHODU KKCz - format A4 80 kartek oprawa jak Księga Główna Szpitala - 8 książek. 50. KSIĘGA PRZYCHODU I ROZCHODU FFP - format A4 - 50 kartek oprawa jak Księga Główna Szpitala - 2 książki. 51. ZAPOTRZEBOWANIE NA KREW I PREPARATY KRWIOPOCHODNE - format: 10,5 cm x 15 cm - 40.000 szt. 52. SKIEROWANIE NA PRÓBĘ ZGODNOŚCI KRWI - format: 10,5 cm x 15 cm - 20.000 szt. 53. GRUPA KRWI -( kartonik o wym. 8,5 cm x 12 cm)- 15.000 szt. 54. KARTA STATYSTYCZNA DO KARTY ZGONU - 20 bloczków po 100 sztuk, 55. KSIĄŻKI NARKOTYKÓW - format A4, zszyta po dłuższym boku przesznurowana w sposób uniemożliwiający usunięcie kartki, ponumerowane strony od 1 do 100 - 20 książek, 56. KSIĄŻKI OBROTU SPIRYTUSEM- format A4, strony numerowane od 1 do 100 zszyta po dłuższym boku - 10 książek 57. KSIĄŻECZKA SZCZEPIEŃ - 1600 szt. - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wykazu obowiązkowych szczepień ochronnych oraz zasad przeprowadzania i dokumentacji szczepień ( Dz. U. Nr 237 poz. 2018). 58. KARTA UODPORNIENIA DLA NOWORODKA ( karton) format: 2/3 A4 - 2.000 szt. 59. ROZLICZENIE MATERIAŁU OPERACYJNEGO - format A4 dwustronny - 7.000 sztuk, 60. KARTA ZNIECZULENIA format: A4 - 20.000 szt. 61. KONTROLA PROCESU STERYLIZACJI - Blok Operacyjny - format A4 - 7.000 sztuk, 62. KARTA ZGŁOSZENIA NOWOTWORU ZŁOŚLIWEGO MZ/N-1a - format A4 dwustronny - 63. SKIEROWANIE DO PORADNI SPECJALISTYCZNEJ - format A4 - 20.000 szt 64. INFORMACJA DLA LEKARZA KIERUJĄCEGO - format A5, samo kopiujące, zg z wymogami NFZ- 20.000 sztuk 65. SKIEROWANIE DO SZPITALA - format A4 - 10.000 sztuk, 66. PROTOKÓŁ HEMODIALIZY - format A4 - dwustronny - 6.000 szt., 67. KSIĘGA KONTROLI OBROTU ALKOHOLEM ETYLOWYM I JEGO SKAŻENIA - 3 książki format A4 zszyty po krótszym boku, twarda oprawa ( jedna książka 51 kartek, dwie po 26 kartek, 68. KSIĄŻKA DO FAKTUR - format A4 zszyty po krótszym boku, dwustronny, twarda oprawa, 100 kartek - 10 książek. 69. Książeczka chorego na jaskrę - 500 szt. - wg załączonego wzoru, 70. Karta znieczuleń - format A-4 samokopiujący - oryginał i kopia - szt. 71. Karta obserwacyjna po zabiegach operacyjnych - format A-4 samokopiujący - oryginał i kopia - szt. 72. Karta znieczuleń do krótkich zabiegów - format A-5 samokopiujący - oryginał i kopia - szt. 73. Książka zabiegowa Oddziału Anestezjologii - lekarze - format A-4 dwustronne, zszyte wzdłuż węższego boku, 100 kartek - szt. 2 74. Książka zabiegowa Oddziału Anestezjologii - pielęgniarki - format A-4 dwustronne, zszyte wzdłuż węższego boku, 100 kartek - szt. 6 75. Orzeczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych - 100 bloczków 76. Zaświadczenie lekarskie - 20 bloczków 77. Zaświadczenia lekarskie dla pracujących w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące - 50 bloczków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.