eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki-Zdrój › Budowa i modernizacja parkingów miejskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-15

Duszniki-Zdrój: Budowa i modernizacja parkingów miejskich
Numer ogłoszenia: 11106 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184879 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Duszniki Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 869 76 60, faks 74 866 90 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i modernizacja parkingów miejskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 2 kompletów dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze wstępną koncepcją dla zadania inwestycyjnego: Budowa i modernizacja parkingów miejskich oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. Dokumentacja składać się będzie z: koncepcji architektonicznej w dwóch wariantach roboczych do wyboru wraz ze wstępną kalkulacją kosztów; Koncepcje zostaną przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych dokona wyboru koncepcji oraz przedstawi ewentualne uwagi. Wykonawca w ciągu do 3 dni roboczych skoryguje koncepcję i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego powyższe czynności zostaną powtórzone, aż do uzgodnienia ostatecznej wersji koncepcji. dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, a w szczególności pozwoleniem na budowę oraz decyzją WUOZ - na podstawie wybranego wariantu koncepcji architektonicznej; dokumentacji przetargowej obejmującej przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; w 4 egzemplarzach papierowych plus 1 w wersji elektronicznej w formatach .doc lub .PDF - dla każdej alei. Zakres koncepcji: Parking w Zieleńcu Koncepcja architektoniczna (w dwóch wariantach roboczych do wyboru) powinna przedstawiać możliwości modernizacji parkingu w Zieleńcu (w miejscu wskazanym Załącznikiem graficznym nr 7A do SIWZ) wraz z lokalizacją i budową budynku informacji turystycznej z toaletami i uwzględniać następujące rozwiązania architektoniczno-techniczne: propozycja nawierzchni parkingu wraz z systemem wody deszczowej z parkingu; budowa nowoczesnego budynku informacji turystycznej wraz z toaletą miejską; zagospodarowanie terenu w formie zieleni urządzonej; przeniesienie przystanku autobusowego na teren parkingu; dobór elementów małej infrastruktury, w tym m.in. pojemników na odpady, itp. ilość miejsc parkingowych - maksymalna w stosunku do dostępnej powierzchni; rozpoznanie relacji widokowych - w projektowanym stanie zagospodarowania w odniesieniu do okolicznego krajobrazu; Parking za Hotelem Sonata Koncepcja architektoniczna (w dwóch wariantach roboczych do wyboru) powinna przedstawiać możliwości budowy jedno lub dwupoziomowego parkingu w okolicach Rynku i drogi krajowej nr 8 (w miejscu wskazanym Załącznikiem graficznym nr 7B do SIWZ) dla aut osobowych oraz autobusów - w systemie park and ride oraz uwzględniać następujące rozwiązania architektoniczno-techniczne: propozycja nawierzchni parkingu wraz z systemem wody deszczowej z parkingu; opcja przebudowy parku w celu zaprojektowania wjazdu i zjazdu z parkingu, ewentualne inne rozwiązanie komunikacji wjazdu i wyjazdu z parkingu; usytuowanie przystanków komunikacji miejskiej ze wskazaniem formy i materiałów, z których mają być wykonane; dobór elementów małej infrastruktury, w tym m.in. pojemników na odpady, stojaków na rowery, tablic interaktywnych; ilość miejsc parkingowych - maksymalna w stosunku do dostępnej powierzchni; rozpoznanie relacji widokowych - w projektowanym stanie zagospodarowania w odniesieniu do okolicznego krajobrazu. Budowa parkingu ma na celu ograniczenie ruchu kołowego Dusznikach-Zdroju, a tym samym mniejszą emisję spalin oraz skierowanie turystów w okolice centrum - z umożliwieniem im skorzystania z ogólnodostępnych na parkingu rowerów miejskich. Uwagi: Forma koncepcji: opracowanie graficzne (6 wizualizacji elektronicznych przestrzennych wskazanych przez Zamawiającego + plan) i tekstowe; Załącznikiem do opracowanej koncepcji powinny być szacunkowe kosztorysy proponowanych działań inwestycyjnych; Elementy inwestycyjne zawarte w koncepcji muszą być zgodne z dokumentami strategicznymi i planistycznymi obowiązującymi na terenie objętym koncepcją. W przypadku braku zgodności, należy zamieścić w koncepcji zapisy wskazujące szczegółową procedurę postępowania do uzyskania wymaganej zgodności. W przypadku braku zgodności, należy zamieścić w koncepcji zapisy wskazujące szczegółową procedurę postępowania do uzyskania wymaganej zgodności; Opracowania będące przedmiotem niniejszego postępowania należy przygotować zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129);Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Archilog Sp. z o.o., ul. Cystersów 6/46, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119703,09

  • Oferta z najniższą ceną: 119703,09 / Oferta z najwyższą ceną: 141450,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.