eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wieleń w roku szkolnym 2016/2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-05-04

Wieleń: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wieleń w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 111068 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Oświatowa , ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2561118, faks 067 2561021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.saowielen.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.saowielen.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wieleń w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dowozy uczniów do szkół na terenie Gminy Wieleń w roku szkolnym 2016/2017. Kod CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów szkolnych w roku szkolnym 2016/2017 na terenie Gminy Wieleń dla dzieci i młodzieży z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do placówek oświatowych podanych poniżej: 1) do Gminnego Przedszkola w Wieleniu: a) przy ul. Sportowej 1 z miejscowości: Bęglewo, Brzeźno, Jaryń, Łaski, Potrzebowice, Zawada, Wrzeszczyna nr 1,3-5, 8-9a, 13-14, 16-17, 19-21, b) przy ul. Sosnowej 11 z miejscowości: Herburtowo, Marianowo, Mniszek, Nowe Dwory od nr 50, Kałądek, Folsztyn, 2) do Szkoły Podstawowej w Gulczu z oddziałem przedszkolnym przy ul. Czarnkowskiej 10 z miejscowości: Gulcz Wybudowanie, Gulcz Stacja, 3) do Szkoły Podstawowej w Dzierżążnie Wielkim z oddziałami przedszkolnymi, Dzierżążno Wielkie 24 i 60 z miejscowości: Kuźniczka, Kocień Wielki, Usypisko, Dzierżążno Małe, Lipinki, Gieczynek, Dębogóra, Dzierżążno Wielkie PGR, Brzezinki, 4) do Szkoły Podstawowej w Miałach przy ul. Powstańców Wielkopolskich 13 z miejscowości: Biała, Bielsko, Mężyk. a) do oddziału przedszkolnego przy ul. Fabrycznej 2 z miejscowości: Biała, Mężyk, Bielsko; 5) do Szkoły Podstawowej w Wieleniu przy ul. Szkolnej 4 z miejscowości: Bęglewo, Brzeźno, Brzezinki, Jaryń, Łaski, Potrzebowice, Zawada, Wrzeszczyna nr 1, 3-5, 8-9a, 13-14, 16-17, 19-21, Nowe Dwory od nr 50, Folsztyn, Kałądek, Herburtowo, Marianowo, Mniszek, 6) do Zespołu Szkół w Rosku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 15: a) do Gimnazjum w Rosku z miejscowości: Wrzeszczyna, Miały, Mężyk, Biała, Hamrzysko, Gulcz, Gulcz Wybudowanie, Bielsko, Rosko ul. Kolonia; b) do Szkoły Podstawowej w Rosku z miejscowości: Wrzeszczyna, Hamrzysko, Rosko ul. Kolonia - do oddziałów przedszkolnych przy SP Rosko przy ul. Powstańców Wielkopolskich 26 z miejscowości: Hamrzysko, Rosko ul. Kolonia, Wrzeszczyna, 7) do Zespołu Szkół w Wieleniu: a) do Gimnazjum w Wieleniu przy ul. Jana Pawła II 3 z miejscowości: Bęglewo, Brzeźno, Lipinki, Jaryń, Łaski, Nowe Dwory od nr 50, Potrzebowice, Folsztyn, Kałądek, Herburtowo, Marianowo, Kuźniczka, Brzezinki, Kocień Wielki, Usypisko, Mniszek, Dzierżążno Wielkie, Dzierżążno Małe, Gieczynek, Dębogóra, Wrzeszczyna nr 1, 3-5, 8-9a, 13-14, 16-17, 19-21, Zawada, Wrzeszczyna. 1. Uczniów do szkół należy dowieźć na następujące godziny: a) do SP Wieleń, SP Miały, SP Rosko i Gim. Rosko na godz. 8.00, b) do SP Dzierżążno Wielkie na godz. 7.45, c) do SP Gulcz na godz. 7.50, d) do Gim. Wieleń na godz. 8.15 2. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Zamawiającego. 3. Odwóz uczniów ze szkół jest odwrotnością przewozów i odbywać się będzie w godz. uzgodnionych z Zamawiającym. 4. Liczba uczniów z poszczególnych miejscowości podana jest w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji i może ulec zmianie ze względu na organizację i rotacje uczniów. 5. Przybliżona długość dziennej trasy dowozów i odwozów to 870 km. Dowozy i odwozy odbywają się w ciągu trwania zajęć szkolnych zgodnie z organizacją roku szkolnego. 6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane dowozy szkolne. UWAGA: W powyższym kilometrażu jest uwzględniony tylko dowóz i odwóz, nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez zamawiającego z należytą starannością. Rzeczywista ilość usług wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego i może ulec zmianie, przy czym wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. Szczegółowe godziny przewozów należy ustalić z Zamawiającym. 9. Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. 10. Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów, wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. 12. Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Na trasie Wieleń lewobrzeżny - Wieleń prawobrzeżny dopuszczalne są miejsca stojące z zabezpieczeniem. 13. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 14. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży. 15. Schematy dowozów i odwozów zawierające ilości uczniów z poszczególnych miejscowości stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, trasy dowozów określono w załączniku nr 9 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: a) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164); b) koncesja, zezwolenie lub licencja.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz musi zawierać co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują środkami transportu zapewniającymi przewóz uczniów na każdej trasie. Wykonawcy przedstawią wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego jakim dysponują - minimum: 5 szt. - do 45 miejsc siedzących, 1 szt. - pow. 49 - 56 miejsc siedzących, 2 szt. - 20 miejsc siedzących np. BUS 1 szt. - 10 miejsc siedzących np. BUS - zgodny z wykazem taboru do licencji - dopuszczonego do ruchu drogowego z określeniem parametrów technicznych i informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz dołączy aktualny wykaz taboru do licencji na wykonywanie transportu osobowego. - załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. a) w załączeniu do wykazu: dokumenty poświadczające podstawę dysponowania pojazdami, ważne dowody rejestracyjne pojazdów z ważnym badaniem technicznym, ważne polisy OC pojazdów; b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień załącznik nr 7 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta podpisana przez upoważnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru- zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Aktualne zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnej specjalnej na obszar Miasta i Gminy Wieleń. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym. Załącznik nr 7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności faktur - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.saowielen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń, województwo wielkopolskie, powiat czarnkowsko- trzcianecki. pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń, województwo wielkopolskie, powiat czarnkowsko- trzcianecki. pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.