To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111051 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Wrocław: Termomodernizacja budynku i remont sanitariatu Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiot zamówienia (w zakresie części I) jest współfinansowany ze środków UE w ramach projektu "Termomodernizacja budynków Urzędów Skarbowych na terenie województwa dolnośląskiego" POIS.01.03.01-00-0030/16 w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515752-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 94105 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
001020861, ul.
ul. Powstańców Śląskich
24,26,
53-333
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 36 52 403, faks
71 36 52 781, e-mail
is2@ds.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku i remont sanitariatu Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0201-ILZ.260.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku oraz remontu pomieszczeń sanitariatu na III piętrze Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim przy ul. Budowlanej 1. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I: Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim. Termomodernizacja budynku obejmuje wykonanie następujących robót (zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną): a) roboty budowlane, b) roboty instalacyjne - instalacji centralnego ogrzewania (c.o.), c) budowa przyłącza gazowego, w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (wykucie z muru ościeżnic drzwi i okien, rozbiórka obróbek blacharskich , podokienników i rur spustowych, demontaż części instalacji odgromowej); 2) Adaptacja pomieszczeń biurowych na kotłownię gazową wraz z instalacją kotła gazowego jednofunkcyjnego naściennego z zamkniętą komorą spalania; 3) Izolacje cieplne - wykonanie poziomych warstw ocieplających (ocieplenia ścian i stropów oraz powłok na elementach konstrukcji obiektu); 4) Roboty tynkarskie; 5) Wykonanie obróbek blacharskich wraz z rurami spustowymi; 6) Wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną wraz z robotami towarzyszącymi; 7) Wykonanie rusztowań budowlanych przyściennych z elementów stalowych; 8) Roboty w zakresie stolarki budowlanej (montaż okien i drzwi); 9) Roboty malarskie (malowanie starych tynków farbą emulsyjną akrylową, zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych); 10) Wymiana instalacji odgromowej; 11) Remont instalacji centralnego ogrzewania. Część II: Remont pomieszczenia sanitarnego na III piętrze Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim. Zakres przedmiotowych robót obejmuje: a) rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, b) wykucie z muru drzwi płycinowych, c) demontaż przedścianek G-K wraz z istniejąca glazurą, d) demontaż sufitu G-K, e) montaż kabin WC wraz z drzwiami, f) wykonanie posadzek z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm, g) obudowy ścienne i okładziny stropów z płyt gipsowo - kartonowych na metalowej konstrukcji, h) licowanie ścian płytkami kamionkowymi GRES o wym. 30x30 cm, i) malowanie, j) wykonanie instalacji sanitarnej, k) wykonanie instalacji elektrycznej, l) montaż lustra, blatu pod umywalkę, dozownika mydła, pojemnika na ręczniki, szczotki WC, kosza, wieszaka, drzwi wewnętrznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45331100-7,
45231220-3,
45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT544000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 669120 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont pomieszczenia sanitarnego na III piętrze Urzędu Skarbowego w Lwówku Śląskim |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49200 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.