eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czyżew-Osada › Przebudowa i remont budynku SUW w Czyżewie- Osadzie wraz z wymianą urządzeń technologicznych i budową zbiorników wyrównawczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Czyżew-Osada: Przebudowa i remont budynku SUW w Czyżewie- Osadzie wraz z wymianą urządzeń technologicznych i budową zbiorników wyrównawczych
Numer ogłoszenia: 11103 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czyżew-Osada , ul. Mazowiecka 34, 18-220 Czyżew-Osada, woj. podlaskie, tel. 086 2755036, faks 086 2755063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czyzewosada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku SUW w Czyżewie- Osadzie wraz z wymianą urządzeń technologicznych i budową zbiorników wyrównawczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Modernizacja budynku SUW 2) Budowa nowych zbiorników retencyjnych wody ustawionych na zewnątrz budynku stacji 3) Budowa linii kablowych sterujących i zasilających urządzenia technologiczne na zewnątrz oraz wewnątrz stacji oraz nowe przyłącze energetyczne 4) Modernizacja istniejącej stacji w zakresie - ujęcia wody ( studni głębinowych ) - urządzeń technologicznych i odprowadzenia ścieków - uzdatniania wody 5) Wykonanie dróg dojazdowych utwardzonych z kostki betonowej POLBRUK 6) Wymiana ogrodzenia z siatki na słupkach w cokole 7) Zagospodarowanie terenu ( zasianie trawą ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 48.600,00 ( słownie : czterdzieści osiem tysięcy sześćset złotych )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty polegające na remoncie budynku SUW wraz z wymiana urządzeń technologicznych 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować: a. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i j4est członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa b. kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c. kierownikiem robót który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Spełnianie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty . Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów a następnie dokona sprawdzenia warunków według zasady spełnia/nie spełnia co musi jednoznacznie wynikać z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oświadczenie to może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ). 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ) 5. Wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum 2 roboty polegające na remoncie budynku SUW wraz z wymiana urządzeń technologicznych . zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ . (Wykonawcy składają ofertę wspólną powinni złożyć jeden wykaz ) 6. Dokumenty, że roboty wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należycie 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 4 do SIWZ ( Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni złożyć jeden wykaz ). 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . 9. Kosztorys ofertowy ( Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny kosztorys ) 10. Potwierdzenie wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czyzewosada.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mazowiecka 34 18-220 Czyżew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Mazowiecka 34 18-220 Czyżew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest częścią projektu Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Czyżew - Osada który ma być współfinansowany ze środków U.E. w ramach PROW . Działanie: Podstawowe usługi dla ludności i gospodarki wiejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.