eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemirowice › Modernizacja istniejacych systemów elektronicznej ochrony osób i mienia w obiektach garnizonu Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Siemirowice: Modernizacja istniejacych systemów elektronicznej ochrony osób i mienia w obiektach garnizonu Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice
Numer ogłoszenia: 111034 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653, 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, fax 059 8614183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejacych systemów elektronicznej ochrony osób i mienia w obiektach garnizonu Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejacych systemów elektronicznej ochrony osób i mienia w obiektach garnizonu Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice: JW. 4653 Siemirowice Komendzie Lotniska Nr 2 w Darłowie 24 Składnicy MW w Darłowie 29 Eskadrze Lotniczej w Darłowie 30 Eskadrze Lotniczej w Siemirowicach Modernizacja istniejących systemów elektronicznej ochrony polegać ma na przystosowaniu ich do spełnienia obowiązujących norm obronnych dotyczących systemów elektronicznej ochrony obiektów wojskowych. Zmodernizowany i naprawiony system ma być zgodny z założeniami normy obronnej NO-04-A004-1, NO-04-A004-2, NO-04-A004-3, NO-04-A004-4, NO-04-A004-5, NO-04-A004-7. Zakres prac związanych z przedmiotową modernizacją istniejących systemów elektronicznej ochrony osób i mienia obejmuje: - demontaż istniejących czujek dualnych w pomieszczeniach magazynowych oraz kancelariach i zamontowanie na ich miejsce nowych czujek ( każdy element zainstalowany w systemie alarmowym należy podłączyć osobnym przewodem do centrali lub podcentrali systemu alarmowego) - montaż przycisków alarmowych w magazynie uzbrojenia - montaż systemu napadu w magazynie uzbrojenia i bomboskładzie - montaż i programowanie komunikatorów telefonicznych w obiekcie Domek Pilota i Podstacji nr 2 - przeniesienie stanowiska obserwacji CCTV - aktualizację systemu lokalnego elektronicznej ochrony, - konfigurację systemu powiadamiania, - wymianę systemu wizualizacji stanu systemów alarmowych integrującego systemy zbudowane na centralach Satel, Galaxy 512 i Integra (minimalna pojemność rejestracji zdarzeń z ostatnich 3 miesięcy.) - wykonanie inwentaryzacji systemów elektronicznej ochrony, - wymianę systemów rejestracji obrazu z kamer na rejestratory cyfrowe 16 kanałowe z nagrywarką DVD i twardym dyskiem, - montaż komputerów PC wraz z oprogramowaniem systemowym i monitorem LCD 19, - instalację oprogramowania wizualizacji integrującego systemy zbudowane na centralach Galaxy 512, PC4020, Szerszeń i Satel, (minimalna pojemność rejestracji zdarzeń z ostatnich 3 miesięcy.) - wymianę centrali alarmowej MC32 na inną klasy S, - zmianę konfiguracji systemu w strefie kat. I i II, - wymianę kamer, - remont systemu powiadamiania o pożarze w schronohangarach - modernizację systemu kamer - wykonanie systemu alarmowego na bazie centrali Integra w PODZ 30 Eskadry Lotniczej w Siemirowicach - badanie i naprawa istniejącego światłowodu w części lotniskowej oraz muf, uruchomienie systemu telewizji przemysłowej w hangarze GOT - przeprowadzenie konfiguracji central po zamontowaniu wszystkich nowych elementów - wykonanie inwentaryzacji istniejących systemów alarmowych,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, - stosowne licencje I i II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej POUFNE dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - świadectwa kwalifikacyjne SEP. Nadzorujący posiada autoryzacje w zakresie instalowania, projektowania i konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wypadek wyrządzenia szkód w trakcie wykonywanych prac przez pracowników firmy na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł, - własną kancelarię tajną, pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych w celu prowadzenia korespondencji niejawnej. Wykonawca nie może korzystać z innych niż własna kancelaria tajna. 2 a ponadto: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie wizji lokalnej, która odbędzie się w obecności przedstawiciela Zamawiającego:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ 2. oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem, lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 7. Oświadczenie o posiadaniu własnej kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z dokumentacją niejawną, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 8. Ważna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.). Koncesja musi być ważna co najmniej przez okres wykonywania umowy 9. Imienny wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi na terenie obiektu - złożony na druku stanowiącym załączniki nr 6A, 6B do SIWZ - wraz z kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem (dla wszystkich wymienionych w wykazie osób): - licencji I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, - poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE wydanych na podstawie ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), - zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, - świadectw kwalifikacyjnych SEP, autoryzacji w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4. 10. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik nr 7 do SIWZ 11. Dokumenty potwierdzające zatrudnianie przez Wykonawcę pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych 12. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 13. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł), w tym na wypadek wyrządzenia szkód w trakcie wykonywanych prac przez pracowników firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4653 , 84-313 Siemirowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4653, 84-313 Siemirowice kancelaria pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.