eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Wykonanie usług geodezyjnych związanych z działalnością Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie na lata 2009 - 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Krasnobród: Wykonanie usług geodezyjnych związanych z działalnością Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie na lata 2009 - 2011
Numer ogłoszenia: 11102 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krasnobrodzie , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607691/92, faks 084 6607691/92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych związanych z działalnością Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie na lata 2009 - 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1 - Wykonanie inwentaryzacji powykonawczych wybudowanych urządzeń oraz obiektów drogowych oraz wznowienia zewnętrznych granic działek. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczych wybudowanego uzbrojenia podziemnego (woda, kanalizacja, linie kablowe oświetlenia ulicznego, telekomunikacja). Prognozowany zakres inwentaryzacji powykonawczej wynosi - 6000m Prognozowany zakres inwentaryzowanych wpustów i studni wynosi - 506 szt. 2. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót budowlanych elementów pasa drogowego. Prognozowany zakres inwentaryzacji powykonawczej dróg wynosi - 2000m Prognozowany zakres inwentaryzacji powykonawczej chodników i ścieżek rowerowych wynosi - 1300m. 3. Wyznaczenie granic pasów drogowych dróg gminnych w oparciu o istniejącą dokumentację geodezyjną zgodnie z prawem własności i ewidencji gruntu. Prognozowany zakres wyznaczonych punktów bez stabilizacji w terenie wynosi 30 pkt. Prognozowany zakres wyznaczonych punktów ze stabilizacją w terenie wynosi 20 pkt. 4. Wznowienie zewnętrznych granic działki. Prognozowana ilość działek przeznaczonych do wyznaczenia w terenie ze stabilizacją punktów wynosi - 12 szt. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 2 - Wykonanie operatów geodezyjnych podziału nieruchomości oraz podziały działek. 5. Wykonanie operatów geodezyjnych podziału nieruchomości niezbędnych do wykupu lub wywłaszczenia gruntu pod nowe drogi lub poszerzenie istniejących dróg. Prognozowana ilość przeznaczonych do podziału działek wynosi 120 szt. 6.Wykonanie podziału działki na dwie działki. Prognozowana ilość działek przeznaczonych do podziału na dwie działki wynosi 15 szt. Prognozowana ilość punktów przeznaczonych do zastabilizowania w terenie wynosi - 90 szt. 7.Wykonanie podziału działki na kilka działek. Prognozowana ilość działek przeznaczonych do podziału na kilka działek wynosi -10 szt. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 3 - Wykonanie analogowych map do celów projektowych oraz sporządzenie profili skrzyżowań. 8.Wykonanie analogowych map do celów projektowych. Prognozowany zakres wykonania map analogowych do celów projektowych wynosi -10 hektarów. Prognozowany zakres wykonania map cyfrowych do celów projektowych wynosi - 60 hektarów. 9.Określenie skrajni pionowych wraz ze sporządzeniem profili skrzyżowań. Prognozowana ilość sporządzenia profili skrzyżowań wynosi - 20 punktów. 10.Opracowanie map do celów planistycznych. Prognozowany zakres opracowania map analogowych do celów planistycznych wynosi 50 hektarów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Akceptuje warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym metodą (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia: 2) Dokumentu stwierdzającego, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokument potwierdzający posiadanie uprawnień geodezyjnych. Uprawnieniami geodezyjnymi musi dysponować wskazana przez Wykonawcę w ofercie osoba fizyczna, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia. Podstawą prawną upoważniającą Zamawiającego do wymagania uprawnienia jest ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. nr 100, poz. 1086 ze zmianami.). Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ktrasnobrod.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krasnobród, ul. 3-go Maja 36; 22-440 Krasnobród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie; 22-440 Krasnobród; ul.3-go Maja 36..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.