eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Realizacja robót budowlanych wielobranżowych w pomieszczeniach bunkrów akceleratorów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Białystok: Realizacja robót budowlanych wielobranżowych w pomieszczeniach bunkrów akceleratorów.
Numer ogłoszenia: 110987 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, ul. Ogrodowa 12/31, 15-027 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7435913, fax 085 7435913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych wielobranżowych w pomieszczeniach bunkrów akceleratorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych wielobranżowych w pomieszczeniach bunkrów akceleratorów Białostockiego Centrum Onkologii w Białymstoku, ul. Ogrodowa 12, zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną budowlaną. 2/ Roboty wykończeniowe objęte dokumentacją projektowo-techniczną polegać będą m.in. na: -wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej - demontaż kabin rozbieralni, -wykonaniu nowych kabin rozbieralni, -wykonaniu nowych tynków, wykładzin ściennych i posadzek w pomieszczeniu akceleratora, -wykonaniu sufitów podwieszonych, -malowaniu powierzchni ścian farbami zmywalnymi np. Beckersa, -wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej, -wykonaniu podkładu betonowego B 30 wraz ze zbrojeniem, -wykonaniu kanałów instalacyjnych w podłożu betonowym, -montażu drzwi osłonowych do bunkra akceleratora, -osadzeniu belki montażowej dla akceleratora, -montażu ścianki z profili aluminiowych w korytarzu i w bunkrze akceleratora B2, -obudowie kanałów instalacyjnych, -wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w bunkrach B1 i B2, -montaż osuszaczy powietrza w bunkrach B1 i B2, -wykonanie instalacji wody lodowej dla akceleratora w bunkrze B2, -wykonanie instalacji elektrycznych, 3/ Roboty elektryczne: -wyposażenie istniejącego pola w rozdzielni głównej RG nn w stacji transformatorowej nr 633 we wkładki bezpiecznikowe mocy o Ib=160 A, -linie zasilające projektowaną rozdzielnicę RG3, -zespół rozdzielni RG3, RNG1 i RNG2 we wspólnej szafie, -projektowaną rozdzielnicę RA2 dla akceleratora w bunkrze B2, -instalację oświetlenia 230V,50 Hz w pomieszczeniach akceleratora, -instalację oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego z układami świecenia awaryjnego 3h, -instalacja gniazd wtykowych 230V, 50 Hz w adaptowanych pomieszczeniach, -instalacja gniazd wtykowych 230V, 50 Hz zasilania komputerów w adaptowanych pomieszczeniach, -gniazdo 3-fazowe 16A/400V w pomieszczeniu technicznym, -instalację siły i sterowania dla akceleratora i generatora HV, -instalację siły i sterowania dla drzwi osłonowych obrotowych, -instalację oświetlenia ostrzegawczego informującego o stanie pracy akceleratora, -sterowanie pracą agregatu wody lodowej, -instalacje siły i sterowania dla nagrzewnic powietrza NG1 i NG2, -ochrona przed przepięciami, -połączenia wyrównawcze, -dodatkowa ochrona od porażeń prądem elektrycznym, -instalacja sieci logicznej dla komputerów, -system Interfonii i Telewizji CCTV, -uzupełnienie instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru w bunkrze B2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 16.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy. 2/Wyrażą zgodę na termin płatności równy lub dłuższy niż 30dni od daty końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3/Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ. 4/Posiadają doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizowali na rzecz służby zdrowia nie mniej niż 2 roboty budowlane o zbliżonym zakresie robót i wartości nie mniejszej niż 400.000,- zł każda. 5/Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku oraz skierują na budowę osoby z wymaganymi uprawnieniami do wykonywania określonym prawem prac. 6/Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,- zł. 7/Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8/Udzielą gwarancji: -na wykonane roboty i urządzenia ( w tym drzwi osłonowe do bunkra) na okres min.3 lat. -zapewnią w okresie gwarancji bezpłatny serwis drzwi osłonowych do bunkra 9/Wskażą części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy; 2/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki; 3/Aktualne zaświadczenia właściwego: a)Naczelnika Urzędu Skarbowego b)Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4/Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5/Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 6/Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy; 7/Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy. 8/Oświadczenie, że użyte materiały są dopuszczone do obrotu i spełniają wymagania jakościowe określone w art.4Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. - O Wyrobach Budowlanych. 9/Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 10/Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białostockie Centrum Onkologii, ul. Warszawska 15, Białystok; płatność gotówką lub za zaliczeniem pozctowym; cena SIWZ - 200 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala BCO, ul. Warszawska 15, 15-062 Białystok.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.