eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Realizacja Szkolnych Programów Rozwojowych w zakresie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego na podstawie programów opracowanych przez Wykonawców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Wałbrzych: Realizacja Szkolnych Programów Rozwojowych w zakresie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego na podstawie programów opracowanych przez Wykonawców
Numer ogłoszenia: 110976 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21136 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8434247, faks 074 8434247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Szkolnych Programów Rozwojowych w zakresie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego na podstawie programów opracowanych przez Wykonawców.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja Szkolnych Programów Rozwojowych w zakresie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku, według opracowanych przez Wykonawców programów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spychalska Anna, ul. Sosnowa 3/3, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 330,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowacki Przemysław, ul. Horyzontalna 4/2, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 990,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zygmunt Renata, ul. Mickiewicza 15/3, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1650,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pyrz Agnieszka, ul. Cicha 10, 57-320 Polanica Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1650,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Werla Adam, ul. Jana Pawła II 23/1, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3520,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bereźnicka-Mężyk Joanna, ul. Starojaworska 92/2, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1100,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kęsicka Bożena, ul. Słowackiego 4/3, 59-420 Bolków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1100,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowak Edyta, ul. Sporna 9, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 440,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kaczmarek Marta, ul. Piłsudskiego 1/2, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2475,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2475,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kozłowska Barbara, ul. Broniewskiego 7, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 660,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Orzeszyna Eleonora, ul. Obornicka 8/24, 51-113 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72200,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 495,00

  • Oferta z najniższą ceną: 495,00 / Oferta z najwyższą ceną: 495,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 5 ust. 1a ustawy Pzp daje Zamawiającemu możliwość zastosowania trybu WR do usług niepriorytetowych (m.in. szkoleniowych i edukacyjnych) również w innych przypadkach niż określone w art. 67 ust. 1 w/w ustawy w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszenie zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Możliwość skorzystania z uprawnień, jakie przyznaje art. 5 ust. 1 a ustawy Pzp, została uzależniona od zaistnienia szczególnych okoliczności powodujących, iż skorzystanie z trybów zapewniających konkurencyjność byłoby z jakiś względów mniej korzystne od udzielenia zamówienia w trybie szczególnym bądź w niektórych przypadkach utrudnione, przy czym przesłanki te mają charakter norm generalnych, a zatem wymagają uzasadnienia. Końcem roku 2010 trwały prace nad zmianami do projektów (MKZ) realizowanych przez DCIZiDN polegające na dążeniu do scalenia Projektu realizowanego w latach 2009/2011 z projektami zaplanowanymi do realizacji na lata 2011-2014. Po akceptacji Instytucji Pośredniczącej POKL dla Działania 9.2 w tym zakresie, Instytucja Zarządzająca nie wyraziła w grudniu 2010 roku zgody na scalenie projektów zaplanowanych do realizacji na lata 2009-2014, a jedynie na połączenie projektów 2011-2014, nakazując zakończenie realizacji Projektu 2009/2011 do 30 kwietnia 2011 roku. Taka zmiana zamysłu realizacji projektów wprowadziła konieczność wszczęcia postępowania na wybór wykonawców do realizacji zajęć w ramach Szkolnych Programów Rozwojowych (finansowanych z Projektu 2009/2011) w styczniu 2011 roku. W dniu 4 stycznia 2011 roku tragiczna śmierć Dyrektora DCIZiDN (KZ) zablokowała możliwość wszczęcia planowanej procedury przetargu nieograniczonego. Stosowane pełnomocnictwo osoba pełniąca obowiązki Dyrektora DCIZiDN otrzymała dopiero 19.01.2011 roku. Zgodnie z analizą Zamawiającego i w związku z tym, że liczba części w ramach przetargu wniosłaby około 1440 procedura przetargu nieograniczonego może potrwać nawet 2,5 miesiąca, natomiast procedura negocjacyjna około 4 tygodnie. W związku z tym przeprowadzenie prac w trybie przetargu nieograniczonego uniemożliwi terminową realizację zadań co w konsekwencji spowoduje nieosiągnięcie wskaźników założonych we wniosku o dofinansowanie i czego efektem może być zastosowanie zapisów zasad finansowania w ramach POKL w zakresie stosowania zasady proporcjonalności - i uznania części kosztów kadry zarządzającej za niekwalifikowalne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.