eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Wykonanie remontu instalacji c.o. i kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej w Okleśnej.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Alwernia: Wykonanie remontu instalacji c.o. i kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej w Okleśnej.
Numer ogłoszenia: 110973 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu instalacji c.o. i kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej w Okleśnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu instalacji c.o. i kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej w Okleśnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubuegać sie wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta: 1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust.1 ustawy-prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Parafowany wzór umowy- załącznik nr 3 do SIWZ 4. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robór. 5. Potwierdzona aktualna ( wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź potwierdzony wyciąg z rejestru sądowego. W przypadku gdy wykonawcą jest spółka cywilna wymagane jest złożenie potwierdzonej kopii umowy spółki. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zlega z opłacaniem podatków ( wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert). 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłatą opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert). 8. Wykaz tej części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Uprawnienia budowlane dla przyszłego kierownika budowy (robót).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Alwerni ul. Z. Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Alwerni ul. Z. Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia Biuro Obsługi Klienta- I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.