eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Będzin: Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób
Numer ogłoszenia: 110971 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674982; 7614760, 61, faks 032 2674982, 7614760, 7614761.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób w części dotyczącej świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób - przewidywana ilość godzin do wykonania. Przewidywana ilość godzin do wykonania - maksymalnie 438 - 439 godzin zegarowych miesięcznie, to jest 877 godzin zegarowych w skali 2 miesięcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 niniejszego punktu ogłoszenia, przy czym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia maksymalnej liczby godzin. Przedmiotowa usługa jest usługą niepriorytetową określoną w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. Nr 12, poz. 68). Mając na uwadze powyższe, do niniejszego postępowania ma zastosowanie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą. Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy - do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a i 2b ustawy, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy. 2. Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia, przysługujących na podstawie przepisów o ochronie zdrowia psychicznego, obejmuje w szczególności następujące czynności: 1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie - także w formie asystowania - w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: - samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymywania i prowadzenia domu, - dbałość o higienę i wygląd, - utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, - wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, - korzystanie z usług różnych instytucji; b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: - pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, - ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, - doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, - kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, - współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, - pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym: w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno - rentowych, wypełnianiu dokumentów urzędowych; c) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza: - w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, - w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia, - w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, - w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku; d) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym: - nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, - pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, - zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe; 2) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich oraz badań diagnostycznych, c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 3) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.): a) prowadzona zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) obejmująca współpracę ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno -pedagogicznego i edukacyjno - terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; 4) pomoc mieszkaniowa, w tym: a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat, b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomocy z sąsiadami i gospodarzem domu; 5) Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno - wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (tekst jednolity: Dz. U. z 2011r. Nr 231, poz. 1375 z późn. zm.). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości godzin przedmiotu niniejszego zamówienia uzupełniającego w zależności od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym 2015 oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiennej liczby osób kwalifikujących się do danego rodzaju usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin, Wykonawcy będzie przysługiwać wyłącznie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części zmówienia uzupełniającego. 4. Usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego, mogą być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne i wolne od pracy oraz w porze nocnej obejmującej godziny 22 00 do godziny 6 00 w miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu osoby, której przyznano pomoc w zakresie przedmiotowych usług. 5. Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego przez osoby zdolne do wykonania zamówienia, przy czym każda z tych osób winna spełniać łącznie niżej wymienione warunki: 1) posiadanie dyplomu zawodowego uprawniającego do posługiwania się tytułem opiekunki środowiskowej, asystenta osoby niepełnosprawnej, asystenta medycznego, pielęgniarki, opiekuna osoby starszej, opiekuna medycznego, opiekuna w domu pomocy społecznej (standard optymalny), bądź ukończone szkolenie (kurs) siostry PCK lub ukończone szkolenie (kurs) dla opiekunów środowiskowych lub ukończone szkolenie (kurs) opiekuna osoby starszej lub ukończone szkolenie (kurs) w zakresie świadczenia usług opiekuńczych, przy czym Zamawiający wymaga, by wymiar każdego z ukończonych szkoleń (kursów) wynosił co najmniej 50 godzin lekcyjnych (standard minimalny), 2) posiadanie udokumentowanej co najmniej półrocznej praktyki (w tym wolontarystycznej) lub co najmniej półrocznego stażu pracy w świadczeniu usług opiekuńczo - gospodarczych - odbytych w jednostkach świadczących usługi opiekuńczo - gospodarcze, w środowisku zamieszkania lub w ośrodkach wsparcia dla osób starszych i osób niepełnosprawnych, w domach pomocy społecznej, rodzinnych domach pomocy, hospicjach, itp. 6. W celu zapewnienia należytego świadczenia usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia do zatrudniania osób (opiekunek/opiekunów) w takiej liczbie, aby indywidualny wymiar czasu ich pracy nie przekraczał obowiązujących norm czasu pracy przewidzianych w Kodeksie pracy, niezależnie od formy zatrudnienia, z których każda: 1) biegle posługuje się językiem polskim - biegłe posługiwanie się językiem polskim przez osobę świadczącą przedmiotową usługę rozumiane jest jako sprawne i skuteczne komunikowanie się z osobami korzystającymi z usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pracownikami pomocy społecznej, a także jako umiejętność prowadzenia w języku polskim wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia, 2) spełnia łącznie następujące warunki: a) posiada zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy, b) posiada zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, c) posiada książeczkę zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych, d) jest sprawna fizycznie i zdolna do wykonywania prac fizycznych oraz posiada psychiczne (intelektualne) predyspozycje do wykonywania prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, e) posiada umiejętność utrzymywania kontaktów interpersonalnych, f) jest w wieku przedemerytalnym (zatrudnienie osoby w wieku emerytalnym możliwe jest tylko w wyjątkowych przypadkach). 7. Wykonawca będzie zobowiązany do zawierania z opiekunkami/opiekunami pisemnych umów, zawierających postanowienia dotyczące zakresu ich obowiązków, a także zapewnienia kadrze świadczącej usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego: 1) odpowiednich warunków pracy i motywacji do jej świadczenia, w tym: a) zabezpieczenia odzieży ochronnej, fartuchów rękawiczek jednorazowych i środków higienicznych do mycia rąk (zamiennie: ekwiwalent), b) zabezpieczenia zwrotu kosztów przejazdu pomiędzy miejscami wykonywania czynności zawodowych (zamiennie: ryczałt) - w przypadku braku możliwości zapewnienia dojazdu środkami transportu pozostającymi w dyspozycji Wykonawcy (realizatora usług), c) zabezpieczenia możliwości kontaktu telefonicznego i pokrycia kosztów usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem obowiązków służbowych (zamiennie: ryczałt, ekwiwalent), 2) dostępu do informacji na temat zagrożeń i ryzyk związanych z wykonywaniem pracy, 3) systematycznych szkoleń i doradztwa uaktualniających oraz podnoszących wiedzę i umiejętności. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług, przez 7 dni w tygodniu - postanowienia ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia stosuje się odpowiednio, 2) bezwarunkowego przyjęcia zlecenia świadczenia usług każdej osobie, której Zamawiający przyznał pomoc w formie usług opiekuńczych - postanowienia ust. 13 niniejszego punktu ogłoszenia stosuje się odpowiednio, 3) podjęcia świadczenia usług opiekuńczych u wskazanej przez Zamawiającego osoby niezwłocznie od chwili otrzymania zlecenia oraz świadczenia usług w wymiarze i zakresie określonym przez Zamawiającego, a także niezwłocznego zorganizowania zastępstwa w przypadku braku możliwości świadczenia usług przez osobę dotychczas ją wykonującą, 4) zapewnienia organizacji usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego w sposób adekwatny do zapotrzebowania, w szczególności poprzez realizację konkretnych czynności opiekuńczych o określonych porach dnia, 5) natychmiastowego i każdorazowego poinformowania pisemnie Zamawiającego o przyczynie niewykonania usługi (np. z uwagi na pobyt osoby objętej usługami w szpitalu, rezygnację z usług opiekuńczych, itp.), 6) wyposażenia kadry świadczącej usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia w legitymację służbową, uprawniającą do obsługi spraw osoby objętej przedmiotowymi usługami poza kolejnością w przychodniach lekarskich, aptekach, itp., 7) dokumentowania procesu świadczenia usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego, w szczególności poprzez: a) karty czasu pracy osób świadczących przedmiotowe usługi, b) prawidłowo prowadzoną dokumentację operacji finansowych, 8) regularnego monitorowania świadczonych usług objętych niniejszym zamówieniem uzupełniającym. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w zakresie przyporządkowanym do danej usługi. 10. Wykonawca otrzyma od pracownika Zamawiającego kopię decyzji administracyjnej, zgodnie z którą obejmie klienta zindywidualizowanym zakresem usług określonym przez Zamawiającego w czasookresach i wymiarze godzin wskazanych w przedmiotowej w decyzji administracyjnej. 11. Za datę rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz klientów uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. 12. W szczególnych okolicznościach (np. powrót klienta ze szpitala, nagłe pogorszenie stanu zdrowia) dopuszcza się możliwość rozpoczęcia świadczenia usług przed wydaniem decyzji administracyjnej - na wniosek Zamawiającego, to jest zgłoszenie ustne, telefoniczne lub faksem. Decyzja w takim przypadku zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie. W wyjątkowych sytuacjach, np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia, dopuszcza się możliwość ustnego, telefonicznego lub faksem zgłoszenia zmiany ilości godzin świadczonych usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego, określonych w decyzji administracyjnej, co następnie zostanie potwierdzone nową decyzją administracyjną dostarczoną niezwłocznie Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest objąć klienta usługą objętą przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 6 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Za datę zakończenia świadczenia usług na rzecz klienta uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. 14. Opłata za usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego jest wnoszona przez osobę uzyskującą pomoc w tej formie lub jej opiekuna, bezpośrednio do Wykonawcy. 15. Wykonawca zobowiązuje prowadzić współpracę z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób i rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie i korzystających ze wsparcia objętego przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi przez Wykonawcę, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje niniejsze zamówienie uzupełniające. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego. 17. Osoba realizująca usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego zobowiązana jest do: 1) świadczenia usług sumiennie i starannie, w wymiarze i zakresie określonym przez Zamawiającego, 2) stosowania zasady wspomagania osoby objętej usługami w wykonywaniu czynności, aktywizowania jej (a nie wyręczania), 3) zachowania pełnej tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskali w trakcie wykonywania obowiązków na temat osoby objętej usługami, a w szczególności nieujawniania osobom trzecim danych personalnych tych osób, ich sytuacji rodzinnej, materialnej i zdrowotnej, a także danych personalnych informacji dotyczących sytuacji życiowej i materialnej oraz stanu zdrowia osób stanowiących najbliższe otoczenie osoby objętej usługami, 4) dbałości o dobro osoby objętej usługami, w tym o jej bezpieczeństwo oraz o mienie, w szczególności poprzez przestrzeganie zakazu wprowadzania nieupoważnionych osób trzecich do jej mieszkania, a także nieudostępniania osobom trzecim powierzonych jej kluczy do mieszkania, 5) wykonywania usług z poszanowaniem życzeń osób, na rzecz których sprawowane są usługi, przestrzegania zasad współżycia społecznego w kontaktach z osobą objętą usługami oraz osobami z jej najbliższego otoczenia, w tym stosowania zwrotów grzecznościowych, o ile osoby te nie wyraziły woli zwracania się do nich w inny sposób, 6) przestrzegania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych, 7) posiadania i okazywania podczas wykonywania obowiązków służbowych legitymacji służbowej oraz urzędowego dokumentu potwierdzającego tożsamość, 8) niezwłocznego informowania swojego przełożonego o: a) braku możliwości stawienia się do pracy i świadczenia usług (np. z powodu choroby), b) braku możliwości wejścia do mieszkania osoby objętej usługami, c) konieczności czasowego zawieszenia lub ograniczenia świadczenia usług ze względu na specyficzną sytuację osoby objętej usługami (np. pobyt w szpitalu, wyjazd, sprawowanie opieki przez inną osobę), d) wszelkich niepokojących sygnałach dotyczących osoby objętej usługami, a także o zauważonych usterkach oraz awariach urządzeń i instalacji domowych, 9) rzetelnego i terminowego rozliczania się z pieniędzy otrzymanych od osoby objętej usługami z przeznaczeniem na dokonanie zakupów, realizację recept lub opłacenie rachunków (rozliczenie w tym samym dniu na podstawie paragonów lub potwierdzeń zapłaty), 10) nieobarczania osoby objętej usługami osobistymi problemami, w tym przestrzegania zasady nie pożyczania od niej środków pieniężnych, 11) szanowania woli osoby objętej usługami w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynności usługowych, jeśli nie kolidują one z ogólnie przyjętymi normami i obecnymi standardami życia, 12) dokumentowania wykonania czynności opiekuńczych, 13) współpracy z pracownikiem socjalnym i pielęgniarką środowiskową przy opracowaniu i realizacji indywidualnego planu pracy z osobą objętą usługami, 14) przestrzegania drogi służbowej przy załatwianiu wszelkich spraw związanych z wykonywaną pracą, 15) ustawicznego podnoszenia wiedzy i doskonalenia umiejętności w wykonywanym zawodzie. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia uzupełniającego, w tym do prowadzenia oraz udostępniania Zamawiającemu, bądź osobom upoważnionym przez Zamawiającego wszelkiej dokumentacji pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia uzupełniającego. 19. Usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniajacego świadczone są zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 11 oraz art. 50 ust. 1, 2, 3, 4, 5 i 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 163 z późn. zm.) oraz zgodnie z odrębnymi przepisami, jeżeli odrębne przepisy mają zastosowanie do świadczenia usług danego rodzaju. 20. We Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, usługa oznaczona jest kodem 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej o nazwie: Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 22. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Pomocy Rodzinom Osób Niepełnosprawnych Oraz Im Samym CONVIVERE, ul. Okrzei nr 6 lok. 16, 40-126 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79355,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7016,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7016,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7016,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ogłoszenie o zamówieniu podstawowym na świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.12.2014 roku pod numerem 400282 - 2014 - postępowanie prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie o udzieleniu przedmiotowego zamówienia publicznego zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.12.2014 roku pod numerem 419714 - 2014. Zamówienie podstawowe realizowane jest w okresie od 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowić będzie nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy przedmiotowych usług w okresie do 31 grudnia 2015 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.