eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przetarg nieograniczony na dostawę1) błon do badań diagnostycznych i mammograficznych, odczynników do mechanicznej obróbki zdjęćwywoływacza i utrwalacza 2) błon do kamer termicznych dla SPSK NR 2 PAM w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Szczecin: Przetarg nieograniczony na dostawę: 1) błon do badań diagnostycznych i mammograficznych, odczynników do mechanicznej obróbki zdjęć: wywoływacza i utrwalacza 2) błon do kamer termicznych dla SPSK NR 2 PAM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 110969 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę: 1) błon do badań diagnostycznych i mammograficznych, odczynników do mechanicznej obróbki zdjęć: wywoływacza i utrwalacza 2) błon do kamer termicznych dla SPSK NR 2 PAM w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę: 1) błon do badań diagnostycznych i mammograficznych, odczynników do mechanicznej obróbki zdjęć: wywoływacza i utrwalacza 2) błon do kamer termicznych dla SPSK NR 2 PAM w Szczecinie Wartość zamówienia netto: 222.635,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie/wykonywanie min. 2 zamówień, których przedmiotem były dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 1/3 wartości brutto wynikającej ze złożonej oferty - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 2.1 SIWZ). 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do formularza oferty. ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1.2 - 1.5), Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu wykonanych/wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy do sporządzenia wykazu dostaw mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (np. referencje) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy były realizowane. 3.W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 3.1. Dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanego wyrobu (w przypadku wyrobów medycznych), zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U nr 93, poz. 896), a mianowicie: a) Deklaracji zgodności; b) Certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną; c) Zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych; Jeżeli oferowany wyrób nie jest wyrobem medycznym Wykonawca składa stosowne oświadczenie w formularzu oferty. 3.2. Dokumenty wymienione w ppkt 3.1 lit. b) i c) należy złożyć wówczas , gdy są wymagane zgodnie z przepisami art. 22, art. 52 i art. 54 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. 3.3. Szczegółowy opis w języku polskim oferowanych wyrobów. Opis powinien zawierać nazwę producenta wyrobu, numer katalogowy oraz pełny zakres informacji o oferowanym wyrobie, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II SIWZ. 3.4. Aktualne karty charakterystyki produktu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3.07.2002 r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz.U. nr 140, poz. 1171 z póź. zm.). 3.5. Potwierdzenie zgłoszenia do Inspektora do spraw Substancji i Preparatów Chemicznych dotyczy zadania nr 1 tj. utrwalacza i wywoływacza 3.6. Naświetlony pasek sensytometryczny z wykonanymi pomiarami. 3.7. Do ofert złożonych na zadanie 1 wymagane jest dołączenie próbek zgodnych z parametrami granicznymi określonymi w rozdziale 2, w następujących ilościach: 3.7.1. błony ogólnodiagnostyczne 12,7 x 30,2 w ilości 5 szt. 3.7.2. błony mammograficzne 18 x 24 w ilości 5 szt. 3.7.3. błony mammograficzne 24 x 30 w ilości 5 szt. plus odpowiednia ilość utrwalacza i wywoływacza - oryginalnie zamkniętych, celem przetestowania i oceny oferowanego wyrobu w zakresie spełniania warunków granicznych określonych w rozdziale II niniejszej SIWZ . Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą. Dla ułatwienia pracy Komisji przetargowej zaleca się opisanie próbek wskazując nazwę Wykonawcy oraz nazwę i numer zadania, pozycji. W celu sprawdzenia czy wyroby oferowane spełniają wymagania graniczne określone przez Zamawiającego w rozdziale II niniejszej SIWZ próbki zostaną przetestowane przez użytkowników zamawianych wyrobów będących członkami Komisji Przetargowej. Z przeprowadzonych testów przy użyciu próbek zostaną sporządzone protokoły zawierające datę , miejsce , sposób testowania poszczególnych próbek , wyniki przeprowadzonych testów oraz nazwisko i imię osób przeprowadzających testowanie próbek . Protokoły z testowania próbek stanowić będą podstawę dla Komisji Przetargowej do oceny czy oferowane wyroby spełniają warunki graniczne określone przez Zamawiającego . Zamawiający dokona porównania przedstawionych próbek ze złożonym w ofercie paskiem sensytometrycznym. W przypadku , gdy testowana próbka nie spełni wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdz. II SIWZ oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 PZP, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ . 3.8. Oświadczenia Wykonawcy lub producenta aparatów, że oferowane błony mogą być użyte do kamer termicznych: DRYSTAR 3000 i DRYSTAR 5302 - dotyczy zadania nr 2 3.9. Deklaracja producenta lub oświadczenie wykonawcy, że do rozcieńczania koncentratów powinna być używana woda pitna-wodociągowa - dotyczy zadania nr 1. 4. Inne dokument 4.1. Formularz cen jednostkowych - załącznik nr 1 do formularza oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. Powstańców Wlkp. 72 ,70-111 Szczecin w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł). SIWZ wraz z zał.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 budynek C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa błon do badań diagnostycznych i mammograficznych, odczynników do mechanicznej obróbki zdjęć: wywoływacza i utrwalacza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa błon do badań diagnostycznych i mammograficznych, odczynników do mechanicznej obróbki zdjęć: wywoływacza i utrwalacza Wartość netto 50.045 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4, 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa błon do kamer termicznych dla SPSK NR 2 PAM w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa błon do kamer termicznych dla SPSK NR 2 PAM w Szczecinie Wartość zamówienia netto 172.590 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.