eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadki › Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy oraz budowa dróg gminnych na terenie Gminy Sadki wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 15 lat.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Sadki: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy oraz budowa dróg gminnych na terenie Gminy Sadki wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 15 lat.
Numer ogłoszenia: 110962 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadki , ul. Mickiewicza 6, 89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3850789, faks 052 3850823.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy oraz budowa dróg gminnych na terenie Gminy Sadki wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 15 lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych. 1. Roboty budowlane. Część 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drogach gminych nr 090277C, 090283C, 090288C oraz 090280C, w miejscowości Śmielin, gmina Sadki - ul. Lipowa, ul. Modrzewiowa, ul. Wierzbowa, ul. Jarzębinowa. Zamówienie obejmuje : sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - 795m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3,0m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Część 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090207C, w miejscowości Liszkówko, gmina Sadki - ulica do świetlicy. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 1000m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Część 3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090266C, w miejscowości Sadki, gmina Sadki - ul. Kościelna. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 307m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m System odwadniający drogę Część 4. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych Nr 090268C, Nr 090259C, Nr 090271C , w miejscowości Sadki, gmina Sadki - ul. Kwiatowa, ul. Brzozowa, ul. Nowa. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 437m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,5 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Rowy odwadniające obustronne Część 5. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090273C, w miejscowości Sadki - ul. Przemysłowa Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 282m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Część 6. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych Nr 090262C w miejscowości Sadki, gmina Sadki - ul. Jana Kochanowskiego. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 267m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,5 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Rowy odwadniające obustronne Część 7. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090236C, w miejscowości Sadki - ul. Porucznika Kazimierza Susały. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 380m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Rowy odwadniające obustronne Część 8. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090212C , w miejscowości Dębowo, gmina Sadki - ul. Krakowska. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 2000m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3,0m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Rowy odwadniające obustronne Część 9 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 090221C w miejscowości Łodzia Zamówienie obejmuje : wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 1 385m Klasa techniczna -droga klasy L kategoria ruchu - KR 2 Szerokość pasa ruchu - 2,5 -3,0 m Liczba pasów ruchu - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm Warstwa z kruszywa z recyklingu starej nawierzchni - 10 cm Beton asfaltowy warstwa wiążąca - 7 cm Beton asfaltowy ,warstwa ścieralna - 5 cm Pobocza utwardzone - 2x 0,5 m Część 10 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 090221C w miejscowości Anieliny Zamówienie obejmuje : wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 1 761m Klasa techniczna -droga klasy L kategoria ruchu - KR 2 Szerokość pasa ruchu - 2,5 -3,0 m Liczba pasów ruchu - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm Warstwa z kruszywa z recyklingu starej nawierzchni - 10 cm Beton asfaltowy warstwa wiążąca - 7 cm Beton asfaltowy ,warstwa ścieralna - 5 cm Pobocza utwardzone - 2x 0,5 m. 2. Usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych. Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. 2.1. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że : a) podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym, b) wykupem wierzytelności objęte będą poszczególne części zamówienia ( przez co należy rozumieć roboty w każdej z dróg z osobna ), na które wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiona po zakończeniu robót i odbiorze ich bez usterek, c) wykup wierzytelności za poszczególne faktury ( faktury przejściowe za wykonanie części robót i faktura końcowa ) następować będzie w nieprzekraczalnym terminie 30 dni licząc od dnia przekazania wykonawcy zatwierdzonej do wykupu przez Zamawiającego faktury ( sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego ), d) faktury za wykonanie części robót oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiane będą na podstawie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania i odbioru robót, e) na każdą z części, na które wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę będzie zawarta odrębna umowa, f) całkowity wykup wierzytelności będzie dokonany przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót, g) spłata wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego w ratach miesięcznych przez okres 15 lat, h) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, i) stawka WIBOR 1M ustalana na okres 3 miesięcy w wysokości stawki WIBOR 1M z 20 dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do wyznaczania ceny nabycia wierzytelności począwszy od 25 dnia tego miesiąca, j) w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych lub Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych. 2.2. Informacje i zastrzeżenia dodatkowe : a. Zamawiający przewiduje karencję w spłacie rat kapitałowych przez okres wykonywania robót i do dnia 31.12.2010r, b. rozpoczęcie spłaty odsetek w okresie karencji nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po zakończeniu i odbiorze robót bez usterek, c. rozpoczęcie spłaty kapitału rozpocznie się od dnia 01.01.2011r, d. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec Banku bez naliczania przez Bank dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat, e. zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, f. umowa o wykup wierzytelności oraz wszelkie w niej zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, g. Zamawiający wyraża zgodę na wykup wierzytelności wyłącznie przez Bank finansujący wykonawcę. Zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego, h. Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty : 1. Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, 2. spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na stałych i nie zmiennych warunkach określonych w ofercie wykonawcy, 3. wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez Bank finansujący wykonawcę, bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ze zmianami )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na całe zamówienie 118.000 zł wnoszone przez zaproszonych wykonawców przed upływem terminu składania ofert. Wadium na poszczególne części : Część 1 - 12.000 zł Część 2 - 3.500 zł Część 3 - 4.500 zł Część 4 - 7.000 zł Część 5 - 4.000 zł Część 6 - 2.000 zł Część 7 - 5.000 zł Część 8 - 30.000 zł Część 9 - 20.000 zł Część 10 - 30.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki udziału w postępowaniu. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( IV.2004 - IV.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł każda droga, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w tym osobami które mogą być wyznaczona na stanowiska: a) Projektantów z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania dróg - 2 osoby, b) Kierownika Budowy ( jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na trzy i więcej dróg ) - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c) kierowników robót ( jeżeli wykonawca zamierza złożyć ofertę na części, to od jednej do trzech dróg musi być jeden kierownik robót ) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 3. dysponują odpowiednią ilością wykwalifikowanych pracowników niezbędnych do wykonania zamówienia, 4.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia 5. posiadają dostęp do wytwórni mas bitumicznych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł na każdą drogę, 2. osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi ( na poziomie ponad 8 mln zł. rocznie, jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na wszystkie części, a 800.000 zł na każdą z części ). 3.posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł na każdą część zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że każdy z osobna - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówieni, dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 8 mln zł. rocznie, jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na wszystkie części, a 800.000 zł na każdą z części, , Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona kwalifikacji wykonawców w celu ustalenia listy rankingowej na podstawie opisanych poniżej warunków. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania. Warunek Nr 1 Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). 1. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 3.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 4.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 6.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 7. Osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 8 mln zł. rocznie dla całego zamówienia, a jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na części - 800.000 zł na każdą z części. 8. Posiadają polisę ubezpieczenia OC na warunkach jw.. Sposób oceny spełniania warunku: ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.Dysponują lub będą dysponować sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : projektanci, kierownik budowy, kierownicy robót oraz pracownikami o specjalności drogowej. Sposób oceny spełniania warunku : ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 500.000 zł każda - ocena w skali 0 - 100 pkt, Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych robót jw. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca, który przedstawi największą ilość wykonanych odp. dla warunku robót otrzyma maksymalną ilość 100 pkt., pozostali wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie w stosunku do ilości największej. Oceną warunku będzie ilość pkt. uzyskana za warunek, która następnie zostanie pomnożona przez wsp. = 0,80. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku rachunków zysków i strat lub innych dokumentów określających przychody i zysk za rok obrotowy 2007 i 2008r. Warunek będzie oceniany następująco : a)wielkość przychodów za rok obrotowy 2007r w skali 0 - 40 pkt. - ocena na zasadzie proporcji matematycznej, b)wielkość przychodów za 2008r w skali 0 - 60 pkt. . - ocena na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny : a, b będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie. Oceną wykonawcy w celu zakwalifikowania do następnego etapu postępowania oraz ustalenia listy rankingowej będzie suma pkt. uzyskana za ocenę warunków 3 i 4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o liczbie części, na które zamierza składać ofertę z podaniem nazw dróg, które zamierza wykonywać. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 5. Wykaz osób ( projektanci i kadra kierowania budową ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 7. Oświadczenie, że wykonawca ma lub będzie miał dostęp do wytwórni mas bitumicznych wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu mas bitumicznych w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 9. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 10.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł na każdą drogę. 11.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty i usługi te zostały wykonane należycie. 12.Rachunek zysków, strat lub inny dokument zawierający informacje niezbędne do oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej za lata obrotowe 2007 i 2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Sadki ul. Mickiewicz 6 w Sadkach..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drogach gminych nr 090277C, 090283C, 090288C oraz 090280C, w miejscowości Śmielin, gmina Sadki - ul. Lipowa, ul. Modrzewiowa, ul. Wierzbowa, ul. Jarzębinowa...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - 795m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3,0m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090207C, w miejscowości Liszkówko, gmina Sadki - ulica do świetlicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 1000m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090266C, w miejscowości Sadki, gmina Sadki - ul. Kościelna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 307m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m System odwadniający drogę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych Nr 090268C, Nr 090259C, Nr 090271C , w miejscowości Sadki, gmina Sadki - ul. Kwiatowa, ul. Brzozowa, ul. Nowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 437m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,5 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Rowy odwadniające obustronne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090273C, w miejscowości Sadki - ul. Przemysłowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 282m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm Pobocza utwardzone 2 x 0,5m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych Nr 090262C w miejscowości Sadki, gmina Sadki - ul. Jana Kochanowskiego...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 267m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,5 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Rowy odwadniające obustronne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090236C, w miejscowości Sadki - ul. Porucznika Kazimierza Susały..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 380m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm lub nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Rowy odwadniające obustronne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej Nr 090212C , w miejscowości Dębowo, gmina Sadki - ul. Krakowska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 2000m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Szerokość pasa ruchu - 2,0 - 3,0m Liczba pasów - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Beton asfaltowy, warstwa wiążąca - 7cm Beton asfaltowy, warstwa ścieralna - 5cm Pobocza utwardzone 2 x 0,5m Rowy odwadniające obustronne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 090221C w miejscowości Łodzia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 1 385m Klasa techniczna -droga klasy L kategoria ruchu - KR 2 Szerokość pasa ruchu - 2,5 -3,0 m Liczba pasów ruchu - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm Warstwa z kruszywa z recyklingu starej nawierzchni - 10 cm Beton asfaltowy warstwa wiążąca - 7 cm Beton asfaltowy ,warstwa ścieralna - 5 cm Pobocza utwardzone - 2x 0,5 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 090221C w miejscowości Anieliny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - około 1 761m Klasa techniczna -droga klasy L kategoria ruchu - KR 2 Szerokość pasa ruchu - 2,5 -3,0 m Liczba pasów ruchu - 2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm Warstwa z kruszywa z recyklingu starej nawierzchni - 10 cm Beton asfaltowy warstwa wiążąca - 7 cm Beton asfaltowy ,warstwa ścieralna - 5 cm Pobocza utwardzone - 2x 0,5 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.