eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sytuacja kryzysowa w szkole

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-21

Ogłoszenie nr 110930 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.

Olsztyn: Sytuacja kryzysowa w szkole
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 61530-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 647326000000, ul. ul. J. Piłsudskiego 7/9, 10-959 Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895 232 604, faks 895 232 604, e-mail przetargi@ko.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ko.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sytuacja kryzysowa w szkole

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WAP.272/P.6.2017.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia w formie wykładu z elementami warsztatu nt. "Sytuacja kryzysowa w szkole" dla 275 nauczycieli, wychowawców i pedagogów wszystkich typów szkół województwa warmińsko-mazurskiego. Celem szkolenia jest uzyskanie przez nauczycieli podstawowej wiedzy nt. przyczyn, przebiegu, rozpoznawania oraz wspierania ucznia w trudnej sytuacji. 2.Zajęcia mogą odbywać się w czasie ustalonym przez organizatora, zgodnie z przedstawionym przez niego harmonogramem. 3.Zamówienie podzielone jest na 3 części z których każda stanowi oddzielne zamówienie. Szczegółowy opis części znajduje się w rozdziale IV specyfikacji. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub więcej części. 4.Realizacja zajęć powinno nastąpić nie później niż do 30 czerwca 5.Nazwa i kody przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8. 6.Zamówienie obejmuje: 1)zorganizowanie i przeprowadzenie usługi będącej przedmiotem zamówienia we wskazanym w ofercie miejscu, 2)zapewnienie kadry szkoleniowej ( co najmniej dwie osoby) posiadającej dobrą znajomość przedmiotowego tematu oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z danego obszaru. Wymaga się by osoby prowadzące szkolenie były praktykami i miały doświadczenie w pracy z dziećmi w omawianym zakresie. Obowiązkowo wśród kadry szkoleniowej musi znajdować się co najmniej 1 osoba będąca członkiem zespołu antykryzysowego lub terapeuta, 3)opracowanie programu szkolenia, który: a)zapewni aktywny udział uczestników w rozwiazywaniu przykładowych sytuacji oraz analiza studium przypadku, b)powinien obejmować następujące treści: ?przyczyny depresji ucznia (np. przemoc rówieśnicza, kryzys w rodzinie, dziecko w żałobie, próba samobójcza), ?rozpoznawanie kryzysu, ?idenytfikacja czynników ryzyka, ?zasady interwencji kryzysowej, w tym zadania szkoły (wychowawcy, nauczyciela, dyrektora szkoły, personelu), ?szkoła w sytuacji kryzysowej w zderzeniu ze środowiskiem (postawy, zachowania, co robić, czego nie robić), ?szkoła w sytuacji kryzysowej a praca z klasą, rodzicami, ?zmniejszanie ryzyka wystąpienia sytuacji kryzysowej, ?zasadność wprowadzania w szkole procedur, ?przyjazny klimat w szkole - co oznacza, jak go budować, ?wychowanie do wartość i znaczenie strategii, pozyskiwanie sojuszników do współpracy, ?ciekawą ofertę zajęć - dlaczego warto ją mieć, ?płaszczyzny działania szkoły wykorzystywane do wzmacniania potencjału uczniów (jakie, dlaczego), c)powinien zawierać: ?harmonogram szkolenia, ?szczegółowy konspekt wykładu i warsztatów z podaniem przykładów, które będą przedmiotem pracy warsztatowej uczestników. ?opis struktury programu do celów szkolenia (zakres treści modułów, ich logiczny układ, czas ich trwania), ?omówienie metod i form pracy na szkoleniu, ?opis przydatności przewidywanych efektów szkolenia dla praktyki nauczycielskiej, ?uwzględniać aktualną wiedzę teoretyczną i praktyczną na dany temat. 4)zorganizowanie bufetu kawowego dla uczestników zajęć dydaktycznych, z co najmniej napojami ciepłymi i ewentualnie słodką przekąską, 5)zapewnienie sali na przeprowadzenie warsztatów: a)mogącej pomieścić ilość uczestników przewidzianą w zamówieniu, b)posiadającej warunki do korzystania z przerw kawowych, c)autonomicznej, która nie może znajdować się w suterenie, piwnicy itp. d)z toaletą usytuowaną w niewielkiej odległości od sali szkoleniowej, 6)zorganizowanie naboru uczestników, ustalenie jasnych zasad rekrutacji i podanie ich do wiadomości uczestnikom, 7)przekazanie Zamawiającemu informacji w formie elektronicznej z logo Zamawiającego i Wykonawcy o rozpoczęciu rekrutacji, ze wskazaniem miejsca i terminu przeprowadzenia szkolenia, 8)powiadomienie wszystkich zakwalifikowanych uczestników o miejscu i czasie realizacji warsztatów, 9)wystawieniu zaświadczenia o ukończonym warszatach, które będzie zawierało informację o podmiocie finansującym szkolenie o treści " Sfinansowano ze środków na doskonalenie nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty" wraz z logo Wykonawcy i Kuratorium Oświaty w Olsztynie, 10)zamieszczenia na materiałach szkoleniowych oraz promocyjnych LOGO KURATORIUM OŚWIATY W OLSZTYNIE oraz informacji o następującej treści "Sfinansowano ze środków na doskonalenie nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko Mazurskiego Kuratora Oświaty".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80500000-9, 80530000-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1. Część 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12890
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wolf Security Tomasz Zegan , , ul. Wapienna 32 , 64-920, Piła, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12890
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12890
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12890
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7820
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wolf Security Tomasz Zegan, , ul. Wapienna 32 , 64-920, Piła, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7820
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7820
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7820
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Częć 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7820
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wolf Security Tomasz Zegan, , ul. Wapienna 32 , 64-920, Piła, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7820
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7820
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7820
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.