eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Sukcesywna dostawa betonu i gruntu stabilizacyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Chełm: Sukcesywna dostawa betonu i gruntu stabilizacyjnego
Numer ogłoszenia: 110921 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172036 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa betonu i gruntu stabilizacyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa betonu i gruntu stabilizacyjnego zgodnie z załącznikiem nr 1a. 2. Warunki gwarancyjne określone zostały w załączniku nr 5 do DIWZ. 3. Zamawiający będzie odbierał materiały stanowiące przedmiot umowy w ilościach do 1 m3 na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 48 h od momentu zamówienia. 3.1. Wykonawca będzie dostarczał beton stanowiący przedmiot umowy w ilościach powyżej 1 m3 na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 48 h od momentu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby: - magazyn wykonawcy znajdował się na terenie miasta Chełm lub w odległości maksymalnej do 5 km od granic administracyjnych miasta Chełm. 5. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały opisane w załączniku nr 1a posiadały Dokumenty potwierdzające spełnienie norm europejskich lub krajowych. 6. Wykonawca składając ofertę uwzględnia obowiązek realizacji przedmiotu umowy od dnia następnego po zawarciu umowy. 7. Prawo opcji. 7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do 25% wartości zawartej umowy. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, na warunkach w niej opisanych. 7.2. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia swojego zapotrzebowania. 7.3. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załączniku do umowy (załącznik nr 1a: Opis i kalkulacja). 7.4. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie aneksu do zawartej umowy. 7.5. Zamawiający, w terminie do 30 dni przed dniem planowanego rozpoczęcia zamówienia opcjonalnego, zobowiązany będzie przesłać do wykonawcy aneks do umowy, z określeniem zakresu zmian w ilości i wartości sumarycznej. 7.6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 7.7. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 44.11.41.00 - Gotowa mieszanka betonu 44.83.14.00 - Zaczyn cementowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budomel Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 64, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220710,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172692,00

  • Oferta z najniższą ceną: 172692,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172692,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.