eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoroszyce › zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w części wsi Skoroszyce, Stary Grodków i Brzeziny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Skoroszyce: zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w części wsi Skoroszyce, Stary Grodków i Brzeziny
Numer ogłoszenia: 110904 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy, ul. Powstańców Śląskich 17, 48-320 Skoroszyce, woj. opolskie, tel. 077 4318505 w. 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skoroszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w części wsi Skoroszyce, Stary Grodków i Brzeziny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoroszyce w części dotyczącej wsi Skoroszyce ( tereny zabudowane) oraz objęcie opracowaniem terenów przeznaczonych w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pod inwestycje ( nowe tereny nie ujęte w obowiązującym planie miejscowym) -łącznie 320 ha 2. Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoroszyce w części dotyczącej wsi Stary Grodków (tereny zabudowane - prawa strona wsi od drogi wojewódzkiej do planowanej obwodnicy ) oraz objęcie opracowaniem terenów przeznaczonych w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pod inwestycje ( nowe tereny nie ujęte w obowiązującym planie miejscowym)-łącznie 92 ha 3. Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoroszyce w części dotyczącej wsi Brzeziny ( tereny zabudowane leżące po prawej stronie drogi powiatowej ) oraz objęcie opracowaniem terenów przeznaczonych w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pod inwestycje ( nowe tereny nie ujęte w obowiązującym planie miejscowym) -łącznie-42 ha Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zmiany miejscowych planów dla części miejscowości wiejskich określonych wyżej oraz objęcie planem terenów przeznaczonych w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoroszyce( zmiana Studium z 2007r. ) na cele nierolne, dla których wymagana będzie zgoda na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej ( teren obejmuje grunty klasy III ,IV,V , nie obejmuje gruntów leśnych ) . Przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. Plany winny być opracowane na mapach zasadniczych w skali 1:1000 zgodnie z art.16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , których pozyskanie oraz ich koszt leży po stronie Wykonawcy. Plany należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) , przepisami wykonawczymi do tej ustawy, z uwzględnieniem ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skoroszyce , potrzeb i specyfiki przedmiotowego zamówienia oraz wniosków i uwag przekazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowania merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 20 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Nie obejmuje wysyłania korespondencji. 2. Granice terenów objętych opracowaniem określają: a/ Uchwała Nr XV/68/08 Rady Gminy Skoroszyce z dnia 18 lutego 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Skoroszyce b/ Uchwała Nr XV/69/08 Rady Gminy Skoroszyce z dnia 18 lutego 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Stary Grodków c/ Uchwała Nr XV/66/08 Rady Gminy Skoroszyce z dnia 18 lutego 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Brzeziny 3. Realizacja zamówienia obejmuje: a) wykonanie analiz w zakresie zgodności posiadanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w/w miejscowości z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skoroszyce oraz wniesionymi wnioskami, b) sporządzenie, oddzielnie dla każdego z planów, prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniających wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2006r. nr 129, poz. 902,z póz.zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie szczegółowych warunków , jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ( Dz.U.nr 197, poz. 1667), c) opracowanie, oddzielnie dla każdego z planów, prognozy skutków finansowych uchwalenia planów miejscowych ,uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz.U.nr 164, poz. 1587) oraz przepisy ustawy o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków , zawierającej - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki gminy , w tym na: wpływy z podatku od nieruchomości, inne dochody związane z obrotem nieruchomościami gminy, na opłaty i odszkodowania , o których mowa w art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji terenu, - prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu , w tym stawek procentowych , na podstawie których ustala się opłatę , o której mowa w art.36 ust.4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, d) sporządzenie , oddzielnie dla każdego z planów, opracowań ekofizjograficznych , uwzględniających wymagania zawarte w rozporządzeniu ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz.U.nr 155,poz.1298), e) opracowanie koncepcji projektu planów w skali 1:1000 , uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy i przedstawienie jej Wójtowi, f) opracowanie projektu planów, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową i część graficzną przedstawioną na kopii mapy zasadniczej w skali 1:1000, g) uzyskanie opinii o projektach planów komisji urbanistyczno-architektonicznej , h) uzyskanie opinii oraz uzgodnień z właściwymi organami, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami szczególnymi, i) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w trybie przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz.U. z 2004r. Nr 121, poz. 1266 z późn.zm.), j) naniesienie korekt do projektu planów wynikających z opinii i uzgodnień oraz korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne , prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, k) wyłożenie projektu planów do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, l) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planów wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia uwag, ł)wprowadzenie do projektu planów korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, m) ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie i wprowadzenie korekt wynikających z ponownych uzgodnień, n) przygotowanie pisemnej informacji o sposobie wykorzystania ustaleń zawartych w prognozie oddziaływania na środowisko, ń) przedstawienie projektu planów Radzie Gminy do uchwalenia wraz z załącznikami w tym listą nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji , zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej , które należą do zadań własnych gminy i zasad ich finansowania , zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych, o) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu planów wniesionych przez Radę Gminy i udział w czynnościach ponowionych , w niezbędnym zakresie procedury planistycznej, ó) przedstawienie Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, p) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi , w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały, 4. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu opracowanie dla każdej miejscowości w 5-u egzemplarzach , w tym w 4-ch egzemplarzach w formacie A4 ( 1 egzemplarz w wersji kolorowej , 3 w czarno-białej) , w 1 egzemplarzu część graficzną w wersji kolorowej planszowej oraz 2 egzemplarze w formie elektronicznej na płycie CD, 5. W opracowaniu należy wykorzystać m.in. : a/ istniejące plany miejscowe dla wszystkich miejscowości , b/ Prognoza oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Skoroszyce, Sidzina , Chróścina , opracowanie z XI 2002 pod kierunkiem dr. Krzysztofa Badory, c/ Prognoza oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Brzeziny, Czarnolas, Giełczyce, Makowice, Mroczkowa, Pniewie, Stary Grodków w gminie Skoroszyce, opracowanie z XII 2003r. dr. Krzysztofa Badory, d/Opracowanie ekofizjograficzne miejscowości Skoroszyce, Chróścina i Sidzina ,z XI 2002 pod kierunkiem dr Krzysztofa Badory, e/ Opracowanie ekofizjograficzne części Gminy Skoroszyce - wsie: Brzeziny, Czarnolas, Giełczyce, Makowice, Mroczkowa, Pniewie, Stary Grodków do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykonane w VII 2003r. pod kierunkiem dr Krzysztofa Badory, f/. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skoroszyce z 1999r. wraz ze zmianą z 2007r. , g/ Plan Rozwoju Lokalnego , h/ Wieloletni Program Inwestycyjny Gminy Skoroszyce na lata 2007-2010,. i/ Program Ochrony Środowiska i Plan Gospodarki Odpadami dla gminy Skoroszyce, j/Projekt założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe gminy Skoroszyce, k/ Plan aglomeracji gminy Skoroszyce,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, a także zespoły autorskie, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonana będzie w etapach, w terminie 14 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu: a) po przyjęciu każdego projektu planu zaakceptowanego przez KUA i Zamawiającego - 10% ceny ofertowej, b) po przyjęciu każdego projektu planu przygotowanego do wyłożenia, do publicznego wglądu - 50% ceny ofertowej, c) po przyjęciu każdego projektu planu przygotowanego do uchwalenia - 30% cenyofertowej, d) po przekazaniu do publikacji uchwały w sprawie zatwierdzenia miejscowego planu, w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego - 10% ceny ofertowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. 2.Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki, określone w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy , a w szczególności: Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1. Dołączyć wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, wyszczególnione w rozdziale VI niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne ( art. 22 ust. 1) , z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; /w celu potwierdzenia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności :/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opracowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zatwierdzone plany zagospodarowania przestrzennego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin, wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu, dysponują minimum 1 pracownikiem przynależącym do izby urbanistów Należy załączyć kserokopie uprawnień projektowych członków zespołu i kserokopie zrzeszenia we właściwych izbach samorządów zawodowych. /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/: wykaz wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - ,co najmniej dwóch mpzp , potwierdzonych referencjami zamawiających; wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3; Dokumenty potwierdzające jakość wykonania w/w zamówień (opinie, referencje zamawiających) należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem . wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, a także zakresu planowanych do wykonania przez nich czynności, sporządzony zgodnie załącznikiem nr 4 / w celu potwierdzenia ,że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia/ oświadczenie 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty: W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego - lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom ( załącznik nr 5) Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę każdego uczestnika konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skoroszyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skoroszycach 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Skoroszycach 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich 17, I piętro pokój nr 16 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.