eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-07-21

Ogłoszenie nr 110895 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.

Kraków:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa
Numer ogłoszenia o zamówieniu w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, którego podwykonawstwo dotyczy:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 35013684328100, ul. ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 261 13 10 40, faks 261 13 13 06, e-mail rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl.


Adres strony internetowej (URL): www.rzikrakow.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Panstwowa jedniostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.rzikrakow.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępaniu i Oferty wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
adres:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, kancelaria


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne:


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
Rozbudowa elektronicznych systemów ochrony z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w kompleksie wojskowym Bytom
Numer referencyjny: 31/2017/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa elektronicznych systemów ochrony z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w kompleksie wojskowym Bytom. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - wzór umowy, umowy gwarancji oraz instrukcja dla wykonawcy prac dotycząca ochrony środowiska w zakresie realizowanej usługi, - założenia wyjściowe do kosztorysowania, - instrukcja bezpieczeństwa przemysłowego, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót, - dokumentacja projektowa. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Dokumentacja projektowa opatrzona jest klauzulą ZASTRZEŻONE, zostanie udostępniona wykonawcom na zasadach określonych w pkt 1.3 "Założeń wyjściowych do kosztorysowania", stanowiących załącznik nr 9 do siwz. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. roboty dotyczące instalacji niskoprądowych, chyba, że czynności te będą wykonywać samodzielnie bez zatrudniania innych osób. Pozostałe informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy zawiera załącznik nr 8 do siwz - wzór umowy.
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:


II.6) Główny kod CPV:

45312200-9

Dodatkowe kody CPV:

45312000-7


II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 12
W przypadku zawierania umowy ramowej na okres dłuższy niż 7 lat należy podać uzasadnienie dla konieczności zawarcia na taki okres umowy ze względu na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
1. Warunkiem realizacji umowy - na podstawie art. 55 ustawy o ochronie informacji niejawnych - jest posiadanie przez Wykonawcę minimum świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia o klauzuli "POUFNE", potwierdzającego zdolność przedsiębiorcy do ochrony informacji niejawnych z wyłączeniem możliwości ich przetwarzania w użytkowanych przez niego obiektach, przed podpisaniem umowy należy przedstawić Zamawiającemu oryginał świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego wymaganego stopnia i klauzuli). W razie utraty (cofnięcia przez ABW lub SKW) posiadanego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić pisemnie o tym fakcie Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami, które będą wykonywać czynności w czasie trwania umowy między stronami, posiadającymi aktualne dokumenty bezpieczeństwa wynikające z art. 21, ust.1 i 4 ustawy. 3. Przedmiotem podlegającym ochronie w zakresie ochrony informacji niejawnych są informacje dotyczące w szczególności: a) prac w zakresie demontażu urządzeń w pom. kancelarii kryptograficznej i tajnej oraz innych pomieszczeń w I strefie ochronnej, wymagających wglądu w siedzibie Użytkownika w dokumentację powykonawczą o klauzuli POUFNE b) projekt wykonawczy pn. "INSTALACJE SŁABOPRĄDOWE" o klauzuli "ZASTRZEŻONE" c) miejsc wykonywania prac, ich wyposażenia, systemu ochrony tych miejsc d) innych obiektów Zamawiającego, e) przeznaczenia elementów i urządzeń, w tym urządzeń technicznych w obiektach Zamawiającego, f) użytkownika obiektu lub jego części, g) użytkowników pomieszczeń lub ich części, h) materiałów zniszczonych lub przeznaczonych do zniszczenia, i) wszelkich innych informacji uzyskanych w związku z realizacją umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy, podając: imię i nazwisko pracownika, nr Pesel, serię i nr jego dowodu tożsamości, dokumenty wynikające z art. 21, ust. 1 lub 4 ustawy i organ je wydający (tj. aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "poufne" oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wzorów zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz sposobu rozliczania kosztów przeprowadzenia szkolenia przez ABW lub SKW (Dz. U. z 2015 r., poz. 205), oraz zakres kompetencyjny wykonywanych prac objętych warunkami umowy. Wykonawca w trakcie trwania umowy - bez porozumienia z Zamawiającym - nie może powierzyć ani cedować swoich uprawnień nadanych mocą umowy między stronami, żadnej jej części innym osobom lub firmom niż wymienionym w załączniku, o którym mowa w niniejszym pkt. 5. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie ma prawa zapoznawać się z materiałami stanowiącymi jego własność. 6. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian personalnych do załącznika, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego co najmniej 10 dni przed wprowadzeniem tych zmian. Wszystkie zgłoszone osoby powinny posiadać stosowne dokumenty bezpieczeństwa. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia lub próby naruszenia ustawy lub niniejszych postanowień przez pracowników Wykonawcy podczas realizacji umowy, Zamawiający zwróci się z wnioskiem do Wykonawcy o wykluczenie jego pracownika z dalszego wykonywania czynności związanych z realizacją umowy, a w przypadku uzasadnionym zaistniałą sytuacją strona Zamawiająca podejmie stosowne środki prawne wobec tej osoby. 8. Jeżeli Wykonawca poweźmie wiadomość, że wobec osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy: a) postawiono zarzuty popełnienia przestępstwa o charakterze terrorystycznym, naruszyli zobowiązania dotyczące bezpieczeństwa informacji, wprowadzili w błąd co do okoliczności będących podstawą uznania przez Zamawiającego spełnienia warunków podjęcia pracy u Zamawiającego, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub takiego przestępstwa, za które może zostać orzeczony zakaz zajmowania określonego stanowiska, wykonywania określonego zawodu lub prowadzenia określonej działalności gospodarczej, a orzeczenie takiego zakazu mogłoby mieć wpływ na zaufanie Zamawiającego do Wykonawcy lub wpływ na przebieg wykonywania przedmiotu umowy, a w szczególności utratę dokumentu lub dokumentów jak w pkt. 1 lub 4, b) wszczęto postępowanie dyscyplinarne lub przedsięwzięto inne, podobne procedury, - niezwłocznie zawiadomi ustnie i na piśmie o tym fakcie Zamawiającego, a na żądanie Zamawiającego zastąpi tę osobę inną osobą ujętą w załączniku, o którym mowa w pkt. 4, lub postąpi jak w pkt. 6. 9. Przedmiot umowy i wszelkie informacje oraz materiały uzyskane w czasie i po jej realizacji nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów promocyjnych i czynności z tym związanych, w szczególności prezentacje w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach, systemach teleinformatycznych itp. 10. Jedynym materiałem, opracowanym przez Wykonawcę jest wyłącznie odręczne naniesienie zmian lub uwag na dokumentację wykonawczą, dostarczoną przez Zamawiającego. Zmodyfikowana dokumentacja stanowi informacje niejawne o klauzuli "ZASTRZEŻONE" i określana jest jako "dokumentacja powykonawcza". Zabrania się wykonywania kopii materiałów niejawnych na sprzęcie nie posiadającym ważnej dokumentacji bezpieczeństwa zaakceptowanej/zatwierdzonej przez SKW lub ABW. 11. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przez Wykonawcę, a prace realizowane przez podwykonawcę będą wiązały się z dostępem do informacji niejawnych, Wykonawca opracuje (stosownie do zakresu informacji niejawnych) "Instrukcję bezpieczeństwa przemysłowego" lub "Szczególne wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych" (w przypadku dostępu lub możliwości dostępu do informacji o klauzuli "ZASTRZEŻONE"). Opracowany dokument przed przekazaniem podwykonawcy powinien uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. 12. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków określonych w niniejszej instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dokumentami złożonymi w postępowaniu przetargowym. W przypadku realizacji zadania przez konsorcjum firm, lider konsorcjum musi wskazać w umowie konsorcjum Wykonawcę odpowiedzialnego za ochronę informacji niejawnych, spełniającego wymogi przepisów o ochronie informacji niejawnych o klauzuli "Poufne". 13. Wszystkie przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego materiały winny być po zakończonych pracach określonych umową zwrócone Zamawiającemu bez zbędnej zwłoki. 14. Wykaz materiałów i ich klauzul tajności przekazywanych między stronami umowy i ich klauzule tajności: Materiały przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego a) Umowa między stronami (bez załączników) ....................................JAWNE b) Imienny wykaz osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia..............................................................................JAWNE c) "Instrukcja bezpieczeństwa przemysłowego"....................................JAWNE d) Projekt wykonawczy INSTALACJE SŁABOPRĄDOWE........................ZASTRZEŻONE e) Przedmiary robót, Kosztorysy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Wykaz Opracowań.........................................................JAWNE Materiały przekazywane Zamawiającemu przez Wykonawcę a) "Imienny wykaz osób przewidzianych do realizacji umowy".....................JAWNE b) "Wykaz pojazdów wykorzystywanych do realizacji umowy"........................JAWNE c) Wykaz Opracowań, Protokoły Odbioru Robót oraz Oświadczenie Wykonawcy...........................................................................JAWNE d) Dokumentacja powykonawcza................................................ZASTRZEŻONE 15. Materiały i dokumenty podlegające ochronie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia mogą być stosownie do ich klauzuli tajności ZASTZREŻONE i konieczności przekazywane lub udostępniane między stronami umowy wyłącznie poprzez ich właściwe kancelarie w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. Nr 271, poz. 1603) lub w miejscu wykonywania zadania określonego w umowie na czas zapoznania się z zawartymi tam informacjami, pod nadzorem osoby lub osób do tego celu upoważnionych ze strony Zamawiającego. 16. Niszczenie wykorzystanych lub uszkodzonych przedmiotów lub materiałów związanych z przedmiotem umowy jest zabronione. Przedmioty lub materiały wykorzystywane przez Zamawiającego przeznaczone do utylizacji mogą być składowane wyłącznie w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego i powinny być właściwie zabezpieczone przed ich ewentualnym rozproszeniem. 17. Pracownicy Wykonawcy mogą prowadzić prace w pomieszczeniach Użytkownika wyłącznie w obecności osób ze strony Użytkownika dysponujących tymi pomieszczeniami. 18. W przypadku wykonywania czynności w obiektach / na terenie Użytkownika związanych z przedmiotem zamówienia, dopuszcza się - na podstawie wewnętrznych przepisów strony Użytkownika użytkowanie telefonów komórkowych - przekazując uprzednio imię i nazwisko właściciela, numer telefonu, jego typ i email. 19. Wejście, wyjście i przebywanie w obiektach (w pomieszczeniach) Użytkownika oraz strefach ochronnych, do których będą mieli dostęp pracownicy Wykonawcy realizujący umowę, odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych przepustek wydanych przez Użytkownika. 20. Wszyscy pracownicy ze strony Wykonawcy realizujący warunki umowy będą przeszkoleni przez przedstawiciela pionu ochrony Użytkownika w zakresie wewnętrznych zasad poruszania się osób po terenie obiektów Użytkownika. 21. Podczas wykonywania czynności objętych umową między stronami Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać przepisów ochrony ppoż. i bhp. 22. Zabrania się używania jakichkolwiek bezzałogowych statków powietrznych (BSP) nad terenem jednostki wojskowej, na rzecz której realizowana jest niniejsza umowa.


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia:: nie


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
Zamawiający zgodnie z art. 131 g ust. 3 pkt 1 ustawy wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że posiada ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną robotę budowlaną, która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji teletechnicznej, tj. pracujących w sieci systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, nadzoru wizyjnego, sygnalizacji pożaru, systemu video domofonowego oraz okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznej. Wartość ww. instalacji teletechnicznej nie może być mniejsza niż 2 mln zł brutto. 2. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje: a) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą: o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; o zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r.; o dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie instalowania systemów alarmowych zgodnych z NO-04-A004 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe; o aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; o aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku dozoru; o ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; b) osobą pełniącą funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych posiadającą: o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; o aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; o ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; c) osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych posiadającą: o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; o aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; o ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; d) co najmniej jednym instalatorem posiadającym: o zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r.; o dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie instalowania systemów alarmowych zgodnych z NO-04-A004 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe; o dokument potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie instalowania systemu włamania i napadu; o aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku co najmniej eksploatacji; o ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; e) co najmniej jednym instalatorem posiadającym: o zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r.; o dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie instalowania systemów alarmowych zgodnych z NO-04-A004 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe; o dokument potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie instalowania systemu nadzoru wizyjnego; o aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku co najmniej eksploatacji; o ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; f) co najmniej jednym instalatorem posiadającym: o zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r.; o dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie instalowania systemów alarmowych zgodnych z NO-04-A004 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe; o dokument potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie instalowania systemu kontroli dostępu; o aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku co najmniej eksploatacji; o ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; g) co najmniej jednym instalatorem posiadającym: o zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r.; o dokument potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie instalowania systemu sygnalizacji pożaru; o aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku co najmniej eksploatacji; o ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; h) co najmniej jednym instalatorem posiadającym: o zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r.; o dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie instalacji sieci strukturalnych; o aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV na stanowisku co najmniej eksploatacji; o ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; i) pełnomocnikiem ochrony na zasadach określonych w art. 14 ust. 2,3 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dn. 5 sierpnia 2010r. legitymującym się: o ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych klauzuli co najmniej POUFNE; o zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, a także przez byłe WSI; Dopuszcza się przedstawienie zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394).
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:


III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp: tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. a ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. b ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:


(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)


(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp)
III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej III stopnia gwarantującego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. 4. Ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE - dla osób wskazanych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1 siwz (pkt III.4 niniejszego ogłoszenia). 5. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokumenty wskazane w pkt 1 - 3 w odniesieniu do tych podmiotów. 6. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy - dokumenty wskazane w pkt 1 - 3 w odniesieniu do tego podwykonawcy.


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w: - pkt III.5.1 ppkt 2 składa informację z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 (niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); - pkt III.5.1 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby, mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III.5.1 ppkt 2 niniejszego ogłoszenia, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby (przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy uwzględnieniu warunku opisanego w niniejszym ogłoszeniu, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - przy uwzględnieniu warunku opisanego w niniejszym ogłoszeniu.


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy uwzględnieniu warunku opisanego w niniejszym ogłoszeniu, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dowody potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w siwz - w przypadku ich zastosowania.


III.8) INNE DOKUMENTY

1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać: 1.1 Wniosek według załącznika nr 1 do siwz, 1.2 Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 i 7.2 siwz (pkt III.4 ogłoszenia o zamówieniu), 1.3 Dokument wymieniony w pkt. 7.10 siwz (w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1 Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk "Oferta" (wzór - zał. nr 6 do siwz), 2.2 Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz. Kosztorys ofertowy ma zawierać zestawienie nośników cenotwórczych, 2.3 Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców oraz przedmiotu umów o podwykonawstwo lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami (wzór - zał. nr 7 do siwz) - w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. oświadczenia do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki:


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium:
Na etapie składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 125.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych)


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 3
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
Do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, zgodnie z poniższą formułą: Jeden punkt wykonawca otrzyma za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, tj. jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną, która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji teletechnicznej, tj. pracujących w sieci systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, nadzoru wizyjnego, sygnalizacji pożaru, systemu video domofonowego oraz okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznej. Wartość ww. instalacji teletechnicznej nie może być mniejsza niż 2 mln zł brutto. Każdy dodatkowy jeden punkt zostanie przyznany za każde wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowe ukończenie jednej roboty budowlanej, która wiązała się z dostępem do informacji niejawnych obejmującej swoim zakresem wykonanie instalacji teletechnicznej, tj. pracujących w sieci systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, nadzoru wizyjnego, sygnalizacji pożaru, systemu video domofonowego oraz okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznej. Wartość ww. instalacji teletechnicznej nie może być mniejsza niż 2 mln zł brutto. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 dodatkowych punktów. Do następnego etapu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają największą ilość punktów. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska równą ilość punktów, decydujące znaczenie dla kwalifikacji będzie miała łączna wartość wykonania instalacji teletechnicznych w ramach robót budowlanych, za które zostały przyznane punkty. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za posługiwanie się zasobami innych podmiotów. Zamawiający nie będzie przyznawał także dodatkowych punktów za posługiwanie się zasobami innych podmiotów, jeśli wykonawca samodzielnie spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia określony w ogłoszeniu o zmówieniu. W przypadku, gdy Wykonawca powoła się kilkakrotnie na tą samą robotę budowlaną, z uwagi na wykonywanie jej przez kilka podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmioty udostępniające zasoby, Zamawiający przyzna za tę robotę punkty tylko jeden raz, uwzględniając ilość robót, a nie ilość wykonujących ją podmiotów.
IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)

Należy podać informacje na temat etapów dialogu (kryteria kwalifikacji do kolejnych etapów):

IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp

Określenie przesłanek odrzucenia ofert:

IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp

Określenie przesłanek unieważnienia postępowania:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena80%
okres gwarancji na zamontowany system sygnalizacji włamania i napadu5%
okres gwarancji na zamontowany system kontroli dostępu5%
okres gwarancji na zamontowany system nadzoru wizyjnego5%
okres gwarancji na zamontowany system sygnalizacji pożaru5%


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji:

Informacje dodatkowe:

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Czy przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia dialogu:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian zawiera załącznik nr 8 do siwz - wzór umowy

IV.6) PODWYKONAWSTWO
Przewidziane jest zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo

Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
31/07/2017 godzina: 10:30,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu / ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.7.2) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.