eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Gdynia: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 110843 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i artykułów biurowych w ilości i asortymencie określonym w Zestawieniu materiałowym (Część III SIWZ) oraz na zasadach określonych we wzorze umowy (Część II SIWZ). 2. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, nie toksyczne. 3. Wszystkie wkłady do długopisów mają być wypełnione do min. ? długości wkładu oraz wykonane z przezroczystego tworzywa (pozwalającego sprawdzić ilość tuszu) oraz zabezpieczone opakowaniem chroniącym przed wysychaniem. 4. Klej do kopert ma posiadać okres trwałości min. 1 rok 5. Okładki do zeszytów mają być w jednolitych kolorach. 6. Druki powinny posiadać perforację ułatwiającą wyrywanie. 7. Kalkulatory (poz. 186 i 187 Zestawienia materiałowego) mają posiadać 24 miesięczną gwarancję. 8. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, Gdynia (Magazyn Papierniczy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63861.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przesiębiorstwo Handlowo - Usługowe SAMFIX-PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova i Ireneusz Wiśniewski Spółka Jawna, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 63 861,25
  • Oferta z najniższą ceną: 63 861,25 oferta z najwyższą ceną: 68 035,07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.