Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Łódź: Szycie i dostawa składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych
Numer ogłoszenia: 110813 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6388277, fax 042 6388354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szycie i dostawa składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Marynarka męska - 27 szt. Marynarka damska - 18 szt. Spodnie męskie - 54 par Spodnie damskie - 17 par Spódnica - 19 szt. Krawat - 27 szt. Krawatka - 18 szt. Kurtka - 45 szt. Sweter typu polar z obszyciami - 45 szt. Czapka służbowa męska - 27szt. Kapelusik damski - 18 szt. Czapka zimowa szarozielona - 20 szt. Sznur galowy (tzw. oficerski) - 45 szt. Koszula biała, długi rękaw - męska - 27 szt. Koszula biała, długi rękaw - damska - 18 szt. Koszula biała, krótki rękaw - męska - 27 szt. Koszula biała, krótki rękaw - damska - 18 szt. Koszula miętowa, długi rękaw - męska - 37szt. Koszula miętowa, długi rękaw - damska - 28 szt. Koszula miętowa, krótki rękaw - męska - 37szt. Koszula miętowa, krótki rękaw - damska - 28 szt. Pasek do spodni - 45 szt. Szal polarowy - 45 szt. Rękawiczki zimowe, czarne - 45 par Dystynkcje (nasuwki na pagony) - 180 par
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.23.40.00 - Spodnie Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.40.00 - Spodnie Oryginalny kod CPV: 18.32.10.00 - Koszule Kod CPV wg słownika 2008: 18.33.20.00 - Koszule Oryginalny kod CPV: 18.23.20.00 - Spódnice Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.20.00 - Spódnice Oryginalny kod CPV: 17.28.21.30 - Swetry Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.53.00 - Swetry Oryginalny kod CPV: 17.28.21.40 - Kamizelki Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.54.00 - Kamizelki Oryginalny kod CPV: 18.44.33.20 - Czapki Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.20 - Czapki Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy, a) za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia (dostawa składników umundurowania lub innych ubiorów/uniformów służbowych, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 (wg załączonego druku- załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie (wg załączonego druku- załącznik nr 2 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Lodowa 97, pokój 018 w godzinach 9:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Łódź, ul. Lodowa 97, sala 002.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.