eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Remont budynku przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Częstochowa: Remont budynku przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 110764 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 w Częstochowie na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zakres robót do wykonania: Przedmiot zamówienia należy podzielić i wycenić z podziałem na trzy etapy opisane poniżej. Etap I - roboty budowlane, elektryczne, sanitarne związane z dostosowaniem funkcji budynku do programu funkcjonalno-użytkowego przyszłego użytkownika: a) roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe związane z częściową przebudową pomieszczeń w piwnicach, na parterze i II piętrze, b) zerwanie posadzek cementowych i lastrykowych w piwnicach, c) zerwanie posadzek cementowych i lastrykowych oraz z tworzyw sztucznych na parterze i II piętrze, d) demontaż boazerii drewnianej w piwnicach, e) rozebranie wykładziny ściennej z płytek na parterze, f) wywiezienie gruzu, g) roboty murarskie związane z częściową przebudową pomieszczeń w piwnicach, na parterze i II piętrze, h) prace montażowe przy wykonywaniu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych - piwnice, parter, II piętro, i) roboty budowlane związane z wymianą drzwi piwnice, parter i cz. II piętro, j) uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych III kategorii z zaprawy cementowo - wapiennej, k) gładź gipsowa jednowarstwowa na ścianach i sufitach - piwnice, parter, częściowo II piętro, l) malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian i sufitów farbą emulsyjną - piwnice, parter, częściowo II piętro, ł) licowanie ścian płytkami ceramicznymi mocowanymi na klej - piwnice, parter, m) posadzki jednobarwne z płytek kamionkowch GRES - piwnice, parter, n) posadzki cementowe wraz z warstwami izolacyjnymi - parter, cz. II piętra, o) posadzki z tworzyw sztucznych rulonowe - parter, cz. II piętro, p) sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi, r) roboty budowlane związane z prowadzeniem przewodów wentylacyjnych - piwnice, parter, I i II piętro, dach, s) roboty instalacyjne związane z przebudową sanitariatów piwnice, parter, t) roboty elektryczne związane z wykonaniem gniazdek wtyczkowych, oświetlenia, tablic głównych. Uwaga 1 Część elektryczna projektu budowlanego zawiera wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku do skrzynki licznikowej. Ten zakres robót nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia. Etap II - przebudowa sekretariatu i pokoi dyrektorskich na I piętrze: a) wyburzenie 3 ścianek działowych, b) usunięcie istniejących posadzek z podłożami do poziomu konstrukcji stropu w obrębie adaptowanych pomieszczeń, c) budowa nowych ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu z profili cienkościennych ocynkowanych, d) naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych w obrębie adaptowanych pomieszczeń, e) wymiana istniejących drzwi z ościeżnicami na płytowe gładkie w ilości 6 szt., f) zabudowa nowych drzwi, w ilości 4 szt., g) wykonanie nowych podłoży pod posadzki i posadzek z wykładziny PCV gr. 2,0 mm w obrębie adaptowanych pomieszczeń, h) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, i) wykonanie nowej instalacji elektrycznej z montażem osprzętu w obrębie tych pomieszczeń. Etap III - Wykonanie infrastruktury teleinformatycznej w budynku wraz wentylacją pomieszczeń serwerowni - parter, I i II piętro: a) wykonanie instalacji zasilania stanowisk komputerowych, b) wykonanie tablic zasilających powyższą instalację, c) wykonanie instalacji siłowej zasilającej tablice rozdzielcze, d) montaż tablic rozdzielczych, e) wykonanie instalacji sieci komputerowej, f) wykonanie instalacji telefonicznej, g) instalacja ochrony od porażeń i przeciwprzepięciowa zgodnie z projektem, h) wykonanie dokumentacji końcowej instalacji kablowej wraz z raportem z pomiarów torów sygnałowych (4 egz.), i) wykonanie montażu dobranego klimatyzatora, j) wykonanie zasilania zamontowanego klimatyzatora. Uwaga 1 Zakłada się, że w instalacji telefonicznej ok.50% wszystkich potrzebnych przewodów stanowić powinny przewody z demontażu. Uwaga 2 Dopuszcza się każdy system okablowania spełniający wszystkie poniższe wymagania: a) rozwiązanie ma pochodzić od jednego producenta i ma być objęte jednolitą i spójną gwarancją systemową producenta na okres minimum 3 lat obejmującą wszystkie elementy pasywne toru transmisyjnego, jak również płyty czołowe gniazd końcowych, wieszaki kablowe i szafy dystrybucyjne, b) Wszystkie elementy okablowania (w szczególności: panele krosowe, gniazda, kabel, szafy, kable krosowe, prowadnice kablowe i inne) mają być oznaczone logo lub nazwą tego samego producenta i pochodzić z jednolitej oferty rynkowej, c) system musi spełniać obowiązujące w tym zakresie przepisy i normy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 róbót remontowych w budynkach, w tym jeden z tych remontów na kwotę co najmniej 200 000,00 zł, c) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na ułożeniu kabli sieci logicznej klasy E/kategorii 6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia określonych w punkcie 5b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót (według załącznika nr 3 do specyfikacji). 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty z wykazu, określonego w punkcie 6.2.a) specyfikacji zostały wykonane należycie. 5. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia określonych w punkcie 5c) specyfikacji, istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót (według załącznika nr 3 do specyfikacji). 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty z wykazu, określonego w punkcie 6.3.a) specyfikacji zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, pokój 418, e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.