eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Budowa drogi Ługi - Cesarka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-21

Ogłoszenie nr 110757 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.

Stryków: Budowa drogi Ługi - Cesarka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11042-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000, ul. ul. Kościuszki 27, 95010 Stryków, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 427 198 002, faks 427 198 193, e-mail strykow@strykow.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.bip.strykow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi Ługi - Cesarka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej relacji Ługi - Cesarka ( w tym rozbudowa istniejących odcinków drogi gminnej). Inwestycja będzie realizowana na terenie Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich i w obrębie rzeki Moszczenicy. Roboty budowlane będą prowadzone pod stałym nadzorem przyrodniczym (ornitologicznym, herpetologicznym i entomologicznym) wskazanym przez Inwestora, zgodnie z decyzją w sprawie wydania zezwolenia na czynności podlegające zakazom wynikającym z ochrony gatunkowej zwierząt wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 30.08.2016 r. Przewidziana w projekcie budowlanym wycinka drzew zostanie przeprowadzona w okresie do 28 lutego 2017 r. W przypadku stwierdzenia obecności płazów, gadów i bezkręgowców określonych w decyzji gatunków chronionych konieczne będzie przemieszczenie tych zwierząt w konkretne miejsce określone przez specjalistę pełniącego nadzór przyrodniczy. Zgodnie z nałożonymi przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska obowiązkami roboty ziemne należy wykonać w I kwartale 2017 r., a pozostałe prace do końca II kwartału 2017 r. Inwestycja będzie realizowana w obszarze stanowiska archeologicznego. Przed realizacją inwestycji zostaną przeprowadzone badania archeologiczne polegające na wykonaniu ratowniczych badań wykopaliskowych i badań sondażowych zgodnie z decyzją Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 30.06.2016 r. W przypadku odkrycia zabytków archeologicznych w wykopach sondażowych konieczne będzie wykonanie ratowniczych archeologicznych badań wykopaliskowych. Nadzór archeologiczny będzie sprawowany na zlecenie Inwestora. Prowadzone badania muszą zostać wykonane przed usuwaniem drzew lub ich karpin. Pozyskane z wycinki drewno stanowi własność Inwestora. W ofercie należy uwzględnić koszty przewozu pozyskanego drewna na miejsce wskazane przez Inwestora w odległości do 10 km. Zakres robót obejmuje budowę jezdni z betonu asfaltowego, budowę ciągu pieszo-rowerowego wraz z budową zjazdów i wykonaniem poboczy oraz budowę rowu przydrożnego i przepustu rurowego. W ramach zadania zaprojektowano usunięcie kolizji telekomunikacyjnej z projektowanym układem drogowym oraz rozbiórkę obiektu tymczasowego - kiosku z przybudówką. Wykonawca w ofercie musi uwzględnić koszty rozbiórki obiektu tymczasowego. Łączna długość przebudowywanej drogi gminnej wynosi 686,60 mb. Szczegółowy zakres prac zadania ujęty jest w dokumentacji projektowej tj.: projektach budowlano-wykonawczych i przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń i materiałów, obsługę geodezyjną oraz zapewnienie bezpośredniego nadzoru przez kierownika budowy. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonymi przez zarządcę drogi projektami czasowej zmiany w organizacji ruchu drogowego. Wszelkie procedury i koszty związane z oznakowaniem dróg oraz zajęciem pasa drogowego należy uwzględnić w oferowanej cenie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził przedmiar robót z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - 9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania i wykonywania nawierzchni autostrad i dróg 45.10.00.00 - 8 przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.20 - 7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.00 - 1 roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.90 - 8 instalowanie znaków drogowych 77.21.14.00 - 6 usługi wycinania drzew Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które bezpośrednio wykonują czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych (tzn. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45233200-1, 45233290-8, 77211400-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), Zamawiający w dniu 19.01.2017 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego z dnia 18 listopada 2016 r. nr 3/2016 udzielającej Burmistrzowi Strykowa zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. "Budowa drogi gminnej Ługi - Cesarka". W dniu 03.02.2017 r. dokonano otwarcia ofert złożonych na realizację przedmiotowej inwestycji. W dniu 06.02.2017 r. do Urzędu Miejskiego w Strykowie wpłynęła decyzja Wojewody Łódzkiego z dnia 26.01.2017r. nr 39/2017 r. uchylająca decyzję Starosty Zgierskiego z dnia 18.11.2016 r. nr 3/2016 w całości i przekazująca sprawę do ponownego rozpatrzenia organowi I instancji. W uzasadnieniu w/w decyzji Wojewody Łódzkiego stwierdzono, że projekt budowlany jest niezgodny z przepisami rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publicznej i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 124). Ponadto wskazano, że projekt ten nie czyni zadość wszystkim wymogom określonym w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U z 2016 r., poz. 290 ze zm.), oraz przepisom rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 ze zm.) a także rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 268, poz. 2663). Uznać zatem należy, że dokumentacja projektowa zawiera błędy uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia była podstawą przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 31 ustawy Pzp. Zamawiający ustalił wartość przedmiotu zamówienia na podstawie kosztorysu inwestorskiego sporządzonego na etapie opracowywania dokumentacji projektowej (art. 33 ustawy Pzp). Ponieważ dokumentacja zawiera wady, także wartość zamówienia mogła zostać wadliwie oszacowana. Oferty złożone w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu zostały opracowane na podstawie wadliwie sporządzonej dokumentacji projektowej. Mając na względzie sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia w sposób uniemożliwiający porównanie ofert, z zachowaniem zasad określonych przepisami ustawy prawo Zamówień Publicznych, oraz z uwagi na fakt, że dokonano otwarcia ofert a zatem modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie jest możliwa, konieczne jest podjęcie decyzji o unieważnieniu postępowania jako obarczonego niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.