eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Remont nawierzchni chodnika przy ul. Strażackiej w Grajewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Grajewo: Remont nawierzchni chodnika przy ul. Strażackiej w Grajewie
Numer ogłoszenia: 110756 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, faks 086 2723238.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodnika przy ul. Strażackiej w Grajewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni chodnika przy ul. Strażackiej w Grajewie. Zakres robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji i obejmuje: - rozbiórkę nawierzchni chodników z płytek betonowych - 910 m2 , - rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych gr. 4 cm - 100 m2, - rozbiórkę nawierzchni wjazdów z kostek betonowych - 140 m2, - rozbiórkę obrzeży trawnikowych - 200 m, - rozbiórkę krawężników - 345 m, - ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem - 340 m, - ustawienie obrzeży kolistych przy drzewach - 118 m, - ustawienie obrzeży trawnikowych - 200 m, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki polbruk szarej gr. 6 cm. - 920 m2, - wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki polbruk gr. 8 cm. - 135 m2, - regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 1 szt., - regulacja pionowa kratek ściekowych - 1 szt., - regulacja pionowa zasuw wodociągowych - 4 szt., - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych - 4,2 t - wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych - 100 m3, Zastosowane materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy prawo budowlane, rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy oraz wymaganiom n/n specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz podane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz: - zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach (2004-2008) co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym jak w niniejszym postępowaniu i o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każde, potwierdzone pozytywnymi referencjami jednostek na rzecz, których były realizowane; - będą zatrudniać w momencie złożenia oferty osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane) w specjalności drogowej; Jeżeli osoba, o której mowa wyżej, nie jest pracownikiem Wykonawcy w rozumieniu art. 2 Kodeksu pracy, to należy załączyć zobowiązanie do współpracy, stanowiące że osoba podejmie obowiązki z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) zapewnią termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 6 tygodni od podpisania umowy 5) zobowiążą się do udzielenia gwarancji na wykonane prace, na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru robót, 6) zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert, 8) złożą komplet wymaganych dokumentów. Na potwierdzenie warunków, o których mowa powyżej Wykonawca musi przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VI. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie jako tzw. Konsorcjum, obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców, powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w niniejszym rozdziale, poza n.w. warunkami, które muszą być spełnione odrębnie przez każdego z podmiotów: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), 2. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia, a przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - załączyć uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - wg zał. nr 2a, 4. Wykaz wykonywanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać nazwę przedsięwzięcia, wartość oraz okres i miejsce realizacji oraz nazwę zamawiającego - zgodnie z załącznikiem 2b. Wykaz powinien zawierać minimum 3 przedsięwzięcia o podobnym do niniejszego zamówienia rodzaju robót. 5. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 4, zostały wykonane z należytą starannością, 6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 7. Zobowiązanie do udzielenia gwarancji na okres 36 m-cy na formularzu ofertowym. 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w umowie będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 10. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 11. Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuję się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 12. Kosztorys ofertowy. 13. Jeżeli Wykonawca zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest podać jego pełną nazwę wraz z siedzibą oraz określić zakres robót, który będzie wykonywał - na formularzu ofertowym. Zamawiający informuje, że wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których oferent składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993r art.47 poz.211 z późn. zm.). W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-grajewo.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6 (pokój nr 29).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6 A pok. Nr 21 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.