eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przewóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych, zlokalizowanych na terenie miasta Wałbrzycha i Świdnicy- zad. nr 1(Wałbrzych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Wałbrzych: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych, zlokalizowanych na terenie miasta Wałbrzycha i Świdnicy- zad. nr 1(Wałbrzych)
Numer ogłoszenia: 110754 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych, zlokalizowanych na terenie miasta Wałbrzycha i Świdnicy- zad. nr 1(Wałbrzych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie 126 dzieci niepełnosprawnych w tym 6 na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Wałbrzych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Wałbrzycha. Zamówienie obejmuje przewóz dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom - szkoła/przedszkole, szkoła/przedszkole - dom. Zamówienie obejmuje transport nad przewożonymi dziećmi do szkół i przedszkola zlokalizowanych na terenie Wałbrzycha, przewożonych z użyciem autobusów, Zamówienie obejmuje transport i opiekę nad przewożonymi dziećmi do szkół zlokalizowanych na terenie Wałbrzycha, przewożonych z użyciem minibusów. Zamówienie obejmuje: - przewóz i opieka nad przewożonymi dziećmi do Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10, ul. Ogrodowa 5a, 58-306 Wałbrzych - 37 dzieci niepełnosprawnych*, - przewóz i opieka nad przewożonymi dziećmi do Publicznego Gimnazjum Specjalnego nr 10, ul. Ogrodowa 5a, 58-306 Wałbrzych - 21 dzieci niepełnosprawnych*, - przewóz i opieka nad przewożonymi dziećmi do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 26, ul. Palisadowa 48, 58-316 Wałbrzych - 61 dzieci niepełnosprawnych w tym 5 na wózkach inwalidzkich * - przewóz i opieka nad przewożonymi dziećmi do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Specjalnymi ul. Hirszfelda 15, 58-309 Wałbrzych - 7 dzieci niepełnosprawnych, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim*. * dane liczbowe dotyczą dzieci niepełnosprawnych zakwalifikowanych do przewozów organizowanych przez Gminę Wałbrzych - ZDKiUM w Wałbrzychu w roku szkolnym 2011/2012 -stan na 02.04.2012 r. Dyrektorzy placówek zastrzegli prawo zmiany liczby dzieci w trakcie roku szkolnego Przewidywana dzienna liczba wozokilometrów pojazdów wymienionych w części III pkt 1.3a) SIWZ (potencjał techniczny), liczona od miejsca odbioru pierwszego dziecka niepełnosprawnego wynosi: a) ok. 350 km dla pojazdów wymienionych w pkt. 1) - 3), łącznie dla trzech pojazdów, b) ok. 80 km dla pojazdu w pkt. 4), c) ok. 270 km dla pojazdów w pkt. 5) - 7), łącznie dla trzech pojazdów. W układzie miesięcznym przy założeniu, że średnia liczba dni w miesiącu wyliczona na podstawie liczby dni w roku szkolnym wynosi 20 przedstawia się następująco: Przewidywana miesięczna liczba wozokilometrów a) ok. 7000 km dla pojazdów wymienionych w pkt. 1) - 3), łącznie dla trzech pojazdów, b) ok. 1600 km dla pojazdu w pkt. 4), c) ok. 5400 km dla pojazdów w pkt. 5) - 7), łącznie dla trzech pojazdów. Pojazdy nr 1,2,3,5 i 6, o których mowa w części III pkt 1.3a) SIWZ mogą wykonywać więcej niż jeden kurs dziennie w zależności od planu zajęć i dnia tygodnia. Proponowane przez Zamawiającego punkty odbioru pierwszego dziecka na terenie miasta dla pojazdów w ramach zadania nr 1. 1. minibus - Wałbrzych, ul. Andersa, 2. minibus - Wałbrzych, ul. Andersa, 3. minibus - Wałbrzych, ul. Królewiecka, 4. autobus maxi - Wałbrzych, ul. Dąbrowskiego , 5. autobus mini - Wałbrzych, ul. Reja, 6. autobus mini - Wałbrzych, ul. Konopnickiej, 7. autobus mini - Wałbrzych, Dworzec Miasto parking. Przewidywana liczba wozokilometrów nie uwzględnia drogi pojazdu/-ów przebytej/-ych na odcinku od bazy Wykonawcy do punktu początkowego (odbiór pierwszego dziecka zakwalifikowanego do przewozu) oraz od ostatniego punktu przywiezienia dziecka ze szkoły, placówki do bazy Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, do wysokości nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 7500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną w okresie realizacji zamówienia licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zmianami). Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegające na przewozie dzieci niepełnosprawnych o łącznej liczbie co najmniej 20.000 wozokilometrów w okresie 12 miesięcy.Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania niezbędnymi do realizacji zamówienia środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych: trzema minibusami plus jednym rezerwowym i czterema autobusami plus jednym rezerwowym, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, o pojemności minimum: 1) pierwszy pojazd - minibus o liczbie min. 8 miejsc siedzących, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim po demontażu siedzeń dla pasażerów + kierowca, 2) drugi pojazd - minibus o liczbie min. 3 miejsc siedzących i dwóch miejsc na przewóz osób na wózkach inwalidzkich + kierowca, 3) trzeci pojazd - minibus o liczbie min. 3 miejsc siedzących i dwóch miejsc na przewóz osób na wózkach inwalidzkich + kierowca, 4) czwarty pojazd - autobus maxi niskopodlogowy o liczbie miejsc siedzących min. 30, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim + kierowca, 5) piąty pojazd - autobus mini o liczbie miejsc siedzących min. 17, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim + kierowca, 6) szósty pojazd - autobus mini o liczbie miejsc siedzących min. 17, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim + kierowca, 7) siódmy pojazd - autobus mini o liczbie miejsc siedzących min. 17, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim + kierowca, 8) ósmy pojazd (rezerwowy) - minibus lub autobus, który może zastąpić pojazdy wymienione w pkt. od 1)- do 3) 9) dziewiąty pojazd (rezerwowy) - autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który może zastąpić pojazdy wymienione od pkt. 4) do pkt 7). które: - posiadają lub będą posiadać niezbędne badania techniczne, - posiadają lub będą posiadać ubezpieczenie komunikacyjne od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj: a) kierowcami spełniającymi wymogi określone w powszechnie obowiązujących przepisach, w szczególności w art. 5 i rozdziale 7a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, b) osobami, które będą sprawować opiekę nad dziećmi przewożonymi minibusami, które posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej i obsługi apteczek. Zamawiający dopuszcza by opieka sprawowana była przez kierowcę pojazdu, który posiada zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej i obsługi apteczek. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Wykonawca, który wygra przetarg przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie: 1) do przedstawienia potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów zgłoszonych w ofercie, którymi wykonywane będą przewozy dzieci niepełnosprawnych wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo dysponowania pojazdami w przypadku, gdy Wykonawca nie jest ich właścicielem, 2) przedstawić dokumenty ubezpieczeniowe (polisy) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz polisy OC i NW pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia zgodnie z § 8 umowy, 3) Wykonawca w terminie do 5 dni od przekazania przez Zamawiającego informacji o wyborze oferty, zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu pojazdów zgłoszonych w ofercie, 4) na dzień podpisania umowy zobowiazany będzie do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez organ udzielający licencji, że pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia zostały zgłoszone do licencji, 5) do przedłożenia umowy konsorcjum w przypadku podmiotów występujących wspólnie, 6) przedstawić aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem podpisania umowy, 7) przedstawić aktualne badania techniczne pojazdów zgłoszonych do realizacji zamówienia, 8) Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z częścią VIII pkt. 3 SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień umownych (art. 144 Ustawy). 1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: a) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy ( w szczególności dotyczące liczby wozokilometrów w związku z liczbą dni nauki w danym miesiącu oraz zmianą planu zajęć uczniów zgłoszonych przez Dyrektorów Szkół, Dyrektora Przedszkola), b) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, c) osób wymienionych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, oraz że osoby te będą spełniały warunki opisane w SIWZ, d) innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, e) innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdkium.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wałbrzych-Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Gmina Wałbrzych-Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.