eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i części komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Toruń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i części komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 110742 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia , ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 616-25-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csaiu.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i części komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i części komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na pods. art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni : 1/ wykonawcy w odniesieniu do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 2/ wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 4/ osoby prawne, których urzędujących członków władz prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5/ wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 6/ wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnianiu warunków lub dokumentów potwierdzających ich spełnianie, 7/ wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca powinien złożyć oświadczenia, że: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. Nr 2 do SIWZ 6/ zapoznał się oraz uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty, 7/ dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w formularzu oferty, 8/ dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie po regeneracji oraz nie mający śladów uszkodzeń zewnętrznych lub wcześniejszego użytkowania, na własny koszt do siedziby Zamawiającego, tj Toruń, ul. Sobieskiego 36 ( magazyny ), 9/ data produkcji przedmiotu zamówienia nie będzie wcześniejsza niż rok 2009, 10/ dokona odbioru i zagospodarowania zużytych wkładów, tonerów, materiałów na swój koszt, 11/ przedmiot zamówienia nie będzie waloryzowany..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. Nr 2 do SIWZ 6/ zapoznał się oraz uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty, 7/ dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w formularzu oferty, 8/ dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie po regeneracji oraz nie mający śladów uszkodzeń zewnętrznych lub wcześniejszego użytkowania, na własny koszt do siedziby Zamawiającego, tj Toruń, ul. Sobieskiego 36 ( magazyny ), 9/ data produkcji przedmiotu zamówienia nie będzie wcześniejsza niż rok 2009, 10/ dokona odbioru i zagospodarowania zużytych wkładów, tonerów, materiałów na swój koszt, 11/ przedmiot zamówienia nie będzie waloryzowany. UWAGA ! Brak lub nieważność któregokolwiek oświadczenia będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie. Treść oświadczeń zawarta jest w formularzu oferty, zał. Nr 1 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty: 1/ aktualny - zgodny ze stanem rzeczywistym odpis z odpowiedniego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem albo kopii koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji albo posiadania koncesji lub zezwolenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dopuszcza się złożenie kserokopii dokumentu potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez organ wystawiający). 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.csaiu torun.pl ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń fax 056 653 22 61 e-mail zamowienia@csaiu.torun.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia, ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.